Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - وب سايت دکو بوم: آسان‌ترين راه براي تغيير دکوراسيون فضاي منزل و ايجاد حال و هواي تازه، تغيير پرده و فرش مي باشد اما نگران صرف هزينه و زمان براي تغييرات کلي دکوراسيون نباشيد در اين مقاله گزينه هايي بسيار کاربردي براي تغييرات با انتخاب فرش و پرده مناسب و در هارموني با فضا آورده شده است در ادامه با دکوبوم همراه باشيد و متناسب با علايق و سبک دکوراسيون موجود منزل از آن ها استفاده نماييد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



گزينه اول: رنگ هاي خنثي

استفاده از رنگ هاي خنثي روشي عالي براي داشتن دکوراسيوني دائمي مي باشد. با کاربرد رنگ هاي بژ، مشکي، قهوه اي و يا سفيد هميشه خيالتان راحت خواهد بود. علاوه براين، رنگ هاي خنثي مي توانند بسيار آرامش بخش و متناسب با هر اتاقي باشند.
گزينه دوم: تک رنگ

نيازي نيست که فرش و پرده دقيقا با هم همخواني داشته باشند. فقط بايد باهم خوب ترکيب شوند و هارموني در فضا را افزايش دهند. اگر فرش شما سبز ملايم است، پرده اي با رنگ سبز آهکي مناسب مي‌باشد. زماني هر دو از يک خانواده رنگ باشند، اشتباه کمتري پيش خواهد آمد و در حين سادگي دکوراسيوني متعادل خواهيد داشت.
گزينه سوم: طرح هاي مشابه


بسياري از فرش‌ها در طرح هاي مختلفي و با پترن هاي متفاوت ارائه مي شوند که بتوان به راحتي آن ها را با پرده هماهنگ کرد. هماهنگي طرح يا پترن فرش و پرده در منزل به شما امکان هماهنگي بدون تغيير کلي دکوراسيون را داده و در يک نگاه بسيار هماهنگ و زيبا به نظر ميرسد.
گزينه چهار: بافت

اين گزينه راه حلي مفيد براي هماهنگ کردن پرده و فرش بدون نياز به تغيير کلي دکوراسيون در منزل است. فرش کرکي را با پرده کرکي هماهنگ کنيد. به‌خاطر داشته باشيد اين موضوع از اين جهت که نمود خيلي واضحي در دکوراسيون ندارد ممکن است مورد توجه قرار نگيرد اما براي کساني که به جزئيات اهميت مي دهند و به نکات ريز در دکوراسيون بها مي دهند مي تواند راهکار خوبي باشد البته مي تواند براي تاثيرگذاري بيشتر با گزينه هاي ارائه شده در بالا نيز ترکيب شود.
گزينه پنج: رنگ سوم و رنگ هاي مکمل

به خاطر داشته باشيد که ايجاد هماهنگي فقط از طريق ترکيب و استفاده از دو رنگ حاصل نمي شود. مي توانيد از چند رنگ و همينطور رنگ هاي مکمل در دايره رنگ که روشي عالي براي هماهنگ کردن فرش و پرده است استفاده نماييد و حتي مي توانيد از اقلام دکوري و کوسن ها نيز کمک گرفته و فضا را با رنگهاي مشابه دکور و هماهنگ کنيد.
گزينه شش: نقطه کانوني

اگر نميتوانيد بين فرش و پرده موجود در دکوراسيون خود هماهنگي ايجاد کنيد بهتر است از يک نقطه کانوني استفاده کنيد. برداشتن تمرکز از فرش و پرده باعث مي شود که توجه به الگو هاي مختلف و اقلام موجود در فضا متمرکز شوند و عدم هماهنگي در فضا کمرنگ تر به چشم آيد.
گزينه هفت: حتما لزومي به هماهنگي نيست!

آخرين بخش از اين گزينه ها توجه به اين نکته است که مي تواند در دکوراسيون منزل هيچگونه هماهنگي بين فرش و پرده وجود نداشته باشد و در واقع بعضي اوقات ناهماهنگي بين اجزاي مختلف دکوراسيون در منزل به خودي خود مي تواند يک ترکيب زيبا ايجاد کند .

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۴۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات آغاز ثبت نام ترمیم معدل ۱۴۰۳ + چگونگی ثبت‌نام و هزینه

ثبت نام در آزمون ترمیم معدل ۱۴۰۳ آغاز شده است و شما می‌توانید با شرکت در این آزمون، فرصتی برای ارتقای نمرات و معدل خود به دست آورید.

مراحل ثبت نام:

ورود به سامانه: به وبسایت https://my.medu.ir/ مراجعه کرده و با استفاده از نام کاربری و رمز عبور خود وارد سامانه شوید.

انتخاب گزینه ترمیم معدل: از منوی سمت راست، گزینه “ترمیم معدل” را انتخاب کنید.

انتخاب دروس: در این مرحله، می‌توانید لیست دروس قابل ترمیم را مشاهده کرده و دروسی که قصد شرکت در آزمون آنها را دارید، انتخاب نمایید.

پرداخت هزینه: پس از انتخاب دروس، باید هزینه ثبت نام را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

دریافت کارت ورود به جلسه: پس از تکمیل مراحل ثبت نام و پرداخت هزینه، کارت ورود به جلسه آزمون را از طریق سامانه دریافت خواهید کرد.

نکات مهم:

مهلت ثبت نام: ثبت نام در آزمون ترمیم معدل ۱۴۰۳ از ۱ تا ۱۰ اردیبهشت ماه سال جاری انجام می‌شود.
تعداد دفعات شرکت: هر داوطلب می‌تواند فقط یک بار در هر درس شرکت کند.
مشمولین: کلیه فارغ‌التحصیلان نظام‌های قدیم و جدید و همچنین دانش‌آموزان پایه دوازدهم که در سال جاری فارغ‌التحصیل می‌شوند، می‌توانند در آزمون ترمیم معدل شرکت کنند.

تاثیر نمرات: نمرات کسب شده در آزمون ترمیم معدل، جایگزین نمرات قبلی در کارنامه سوابق تحصیلی خواهد شد.

با کسب نمرات بالاتر در آزمون ترمیم معدل، می‌توانید معدل خود را ارتقا داده و شانس خود را برای قبولی در رشته و دانشگاه مورد نظرتان افزایش دهید. در کنکور سراسری ۱۴۰۳، سوابق تحصیلی ۴۰ درصد در نمره نهایی داوطلبان تأثیر خواهد داشت. بنابراین، ارتقای معدل و نمرات می‌تواند به طور قابل توجهی تراز کنکور شما را افزایش دهد.

منبع: نوتروفیل

 

tags # دانش آموزان سایر اخبار (تصاویر) عجیب‌ترین موجودات دریایی جهان؛ از شیطان دریایی تا ماهی خون‌آشام! حقایقی عجیب درباره اژد‌های کومودو؛ از بچه‌داری بدون جفت‌گیری تا شنیدن بوی خون از ۴ کیلومتری! چه کسی لباس را اختراع کرد؛ آیا انسان‌های اولیه همیشه لخت بودند؟ اولین قتل در جهان چگونه اتفاق افتاد؟!

دیگر خبرها

  • مأموریت ارتش دفاع از تمامیت ارضی و حفظ استقلال کشور است
  • رایزنی قطر و ازبکستان بر سر چگونگی اجرای پروژه کریدور ترانس افغان
  • امنیت در مرزهای ایران اسلامی حاکم است
  • خطرات از دست دادن آب بدن؛ چگونگی تأمین
  • چگونگی همکاری مربی پُرمشغله یونانی با تیم ملی بسکتبال بانوان
  • خاطره مسعود فروتن از چگونگی ورود افراد به جعبه رادیو + فیلم
  • رستوران خواننده معروف با دیزاین و طراحی داخلی شگفت انگیز افتتاح شد!
  • جزئیات آغاز ثبت نام ترمیم معدل ۱۴۰۳ + چگونگی ثبت‌نام و هزینه
  • قیمت دکور مغازه چگونه تعیین می شود؟
  • پر فروش ترین رنگ مبل چیست؟ دیدن این 5 رنگبندی های خاص را از دست ندهید!