Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - پسر جوان که به خاطر هواخواهي از نامزدش، دايي او را به قتل رسانده‌ است، تحت تعقيب پليس قرار گرفت.
به گزارش سرويس حوادث جام نيـوز، پسر جوان که به خاطر هواخواهي از نامزدش، دايي او را به قتل رسانده‌است، تحت تعقيب پليس قرار گرفت.
ساعت 23:24 شامگاه سه‌شنبه 21 آذر‌ماه امسال مأموران کلانتري 160 خزانه با تماس شهروندي از درگيري خونيني در ساختمان مسکوني با خبر و راهي محل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مأموران در محل حادثه دريافتند لحظاتي قبل در پارکينگ ساختمان مسکوني بين دو مرد 37‌ساله و 22‌ساله به نام‌هاي صمد و شروين درگيري رخ داده است که در جريان آن صمد با چاقو شروين زخمي و به بيمارستان آيت‌الله‌کاشاني منتقل مي‌شود. بدين ترتيب مأموران براي بررسي بيشتر راهي بيمارستان شدند که مشخص شد صمد بر اثر شدت جراحات فوت کرده است. با اعلام اين خبر بازپرس ويژه قتل دادسراي امور جنايي تهران همراه تيمي از کارآگاهان اداره دهم پليس آگاهي در محل به تحقيق پرداختند.
نخستين بررسي‌ها نشان داد ساعتي قبل از حادثه خونين، مقتول با دختر 17ساله خواهرش مشاجره لفظي مي‌کند که دختر 17ساله تلفني موضوع را به نامزدش اطلاع مي‌دهد. پس از اين شروين به هواخواهي نامزدش به پارکينگ خانه آنها مي‌رود و با دايي نامزدش درگير مي‌شود.
دقايقي بعد، درگيري آنها بالا مي‌گيرد که پسر جوان با چاقو به صمد حمله مي‌کند و وي را به شدت زخمي مي‌کند. از سوي ديگر مشخص شد وقتي صمد غرق در خون نقش بر زمين مي‌شود شروين و نامزدش از محل فرار مي‌کند.
همزمان با ادامه تحقيقات، جسد به دستور بازپرس جنايي براي انجام آزمايش‌هاي لازم به پزشکي قانوني فرستاده شد.
مأموران در تلاشند تا قاتل فراري را دستگير کنند.
ايران
110

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۴۷۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ عباس علی یاری فرمانده انتظامی بندرعباس در تشریح جزئیات این خبر گفت: عصر روز دوشنبه، ۳ اردیبهشت، مأموران انتظامی این شهرستان، در ادامه طرح مقابله با قاچاق خودروهای شوتی سوخت بر، به یک دستگاه خودرو کوئیک دارای شیشه های کاملا دودی، با دو نفر سرنشین مشکوک شدند.

وی افزود: راننده به محض رؤیت مأموران، بدون توجه به اخطار ایست پلیس، با انجام حرکات نمایشی خطرناک و تغییر مسیر به سمت اتوبان، متواری شد که مأموران نیز با رعایت کامل قانون بکارگیری سلاح، با هدف متوقف کردن خودرو، اقدام به شلیک به سمت لاستیک کردند که با توجه به سرعت بالا و وجود پستی و بلندی های زیاد مسیر حرکت، متاسفانه تیر شلیک شده، پس از انحراف، به سرنشین خودرو اصابت کرده و منجر به فوت وی گردید.

فرمانده انتظامی بندرعباس در پایان افزود: در بررسی های صورت گرفته مشخص شد خودروی مذکور در زمینه قاچاق سوخت فعالیت داشته که نتیجه نهایی بررسی های تخصصی، متعاقبا اعلام می شود.

منبع: خبرگزاری فارس

دیگر خبرها

  • یک متهم کمتر از ۳ ساعت در گرگان دستگیر شد
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس
  • شروین اسبقیان: وزارت ورزش هم حمایت می کند، هم نظارت! / فیلم
  • ماجرای مرگ دانشجوی دندانپزشکی دانشگاه رفسنجان چه بود؟
  • ماجرای قتل دانشجوی دانشگاه دندانپزشکی رفسنجان
  • قتل جوان ۱۷ ساله و دستگیری قاتل در نهاوند
  • فوت یک جوان در پی شلیک پلیس در بندرعباس +اطلاعیه پلیس
  • پسربچه ۵ساله خاله خود را به ضرب گلوله کشت
  • گره تیم ملی را جوان 24 ساله باز کرد (عکس)
  • دستگیری ۸ نفر از عوامل نزاع و درگیری در بومهن