Web Analytics Made Easy - Statcounter

سنندج - رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان مظلومیت شهدای روحانی در استان کردستان را بسیار بیشتر از مظلومیت دیگر شهدای استان عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار مهر، امین مرادی شامگاه چهارشنبه در شب خاطره شهید ملا محی الدین بیانی از شهدای روحانی کردستان که به همت حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان در محل پردیس سینمایی بهمن سنندج برگزار شد، گفت : مرور یاد کردن نام  شهدا و تجلیل و تکریم از خانواده های آن عزیزان یک رسالت نه تنها برای مسئولان بلکه برای تمامی اقشار جامعه است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: امروز باید دست کسانی را بوسید که در سخت ترین شرایط فرزندان خود را راهی جبهه های حق علیه باطل کردند و در مقابل دشمن تا دندان مسلح ایستادند تا هم اکنون ایران اسلامی در اوج عزت و اقتدار بتواند از دستاوردهایش دفاع کند و در جهان حرفی برای گفتن داشته باشد.

وی افزود: برگزاری مراسم های شب خاطره قدمی کوچک و حداقلی برای بزرگداشت و زنده نگه داشتن یاد و نام شهداست که دفتر ادبیات پایداری حوزه هنری استان کردستان طی چند سال اخیر در دستور کار قرار داده و خوشبختانه این اقدام مورد استقبال خوبی قرار گرفته است و امروز نیز در راستای کنگره ۵۴۰۰ شهید استان و یادواره ۱۸۷۰ شهید ترور استان جمعی از همرزمان، اعضای محترم خانواده شهید روحانی ملا محی الدین بیانی در این شب خاطره حضور بهم رسانده تا  از یکی دیگر از شهدای مظلوم این خطه خونرنگ و سرزمین مجاهدت های خاموش یاد کرده باشیم.

مرادی گفت: رهبر معظم انقلاب اسلامی در سفر تاریخی به استان کردستان از مظلومیت شهدای کردستان یاد نمودند و باید گفت که این مظلومیت در خصوص شهدای روحانی این خطه چند برابر است و به همین دلیل حوزه هنری کردستان در راستای یکی از رسالت های اصلی خود تلاش می کند تا با برگزاری مراسم های شب خاطره، چاپ کتاب و ... قدمی هر چند کوچک برای زنده کردن آن همه ایثار و شهادت را بردارد.

وی در خصوص شهید ملا محی الدین بیانی و دیگر شهدای روحانی گفت: در روزهایی که کردستان هم از سوی رژیم بعث صدام و هم از سوی افراد فریب خورده استکبار جهانی مورد هجوم واقع شده بود این شهید والا مقام با روشنگری های خود به انقلاب و اسلام خدمت می کردند که این اقدام آنها با حرکت ناجوانمردانه ضد انقلاب مواجه شد و وی و تعدادی دیگر از این عزیزان با اقدام ناجوانمردانه و ضد انسانی ترور به شهادت رسیدند.

رئیس حوزه هنری انقلاب اسلامی استان کردستان گفت: بدون شک زبان و قلم قاصر از بیان گوشه ای از اقدامات و حرکت های شهید بیانی و دیگر ماموستاهای شهید در کردستان است، چرا که این عزیزان در روزهایی به دفاع عینی و واقعی از انقلاب و نظام اسلامی پرداختند که نتیجه آن را نسل های بعدی هم حس خواهند کرد.

وی با اشاره به توطئه دشمنان علیه نظام اسلامی بیان کرد: همه باید بدانیم که امروز نگاه طمع کارانه دشمنان همچنان به نظام و انقلاب اسلامی ما وجود دارد و یکی از راه های اصلی برای مقابله با این توطئه ها، زنده نگه داشتن یاد و نام شهدا و الگوسازی زندگی این عزیزان برای نسل های جوان و آینده دار این سرزمین است.

وی  ضمن محکوم کردن اقدام اخیر دولت ترامپ و توطئه جدید آمریکایی صهیونیستی در خصوص انتخاب بیت المقدس به عنوان پایتخت رژیم غاصب اسراییل، گفت:  بدون شک بار دیگر فرزندی از دیار ایران همچون صلاح الدین ایوبی به پا خواهد خواست و هیمنه پوشالی این رژیم جعلی را برای همیشه از میان خواهد برد، چرا که این وعده الهی است که حق همواره بر ظلم پیروز خواهد شد و این وعده و نصرت الهی در خصوص از بین رفتن گروهک تکفیری داعش از سوی فرزندی از فرزندان روح الله، یعنی سردار قاسم سلیمانی به منصه ظهور رسید.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۴۹۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما آبادان؛ همزمان با گرامیداشت هفته کار و کارگر مردم و مسئولان خرمشهر با حضور در گلزار شهدا با قرائت فاتحه بر مزار شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس، با ادای احترام به روح بلند و ملکوتی شهدا بار دیگر با آرمان‌های والای آنان تجدید میثاق کردند.
در این مراسم یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و هشت سال دفاع و حماسه به ویژه شهدای کارگر گرامی داشته شد.
هفته کار و کارگر امسال با شعار «مشارکت کارگر، جهش تولید و ایران قوی» از پنجم اردیبهشت آغاز و تا یازدهم اردیبهشت ادامه دارد.

دیگر خبرها

  • ایران در غرب آسیا کشوری تصمیم‌ساز است
  • پیدا شدن پیکر مطهر ۷ شهید دوران هشت سال دفاع مقدس در فکه دهلران
  • خون شهدا ضامن بقای انقلاب اسلامی است
  • اولین اجلاسیه شهدای ارتشی کهگیلویه و بویراحمد برگزار می شود
  • گلزار شهدای خرمشهر غبارروبی شد
  • آغاز بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه و بویراحمد
  • کنگره ۲ هزار شهید؛ بزرگترین رویداد فرهنگی کهگیلویه وبویراحمد
  • فعالیت پنج تشکل ایثارگری در آذربایجان‌غربی
  • غبار روبی گلزار شهدا خرمشهر
  • مظلومیت غزه با روایت نشان داده می‌شود