Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - مسابقات تلويزيوني با ايجاد شبکه نسيم تفاوت‌هاي عمده اي نسبت به قبل از آن داشتند،‌تفاوتهايي که اکثراً هم در فرم و هم در اجرا از نمونه هاي خارجي الگو برداري شده اند. اما در اين بين موضوعي که فراموش شده همان بومي سازي واقعي مسابقات است! به گزارش خبرنگار فرهنگي باشگاه خبرنگاران پويا، با توجه به تمام شدن فصل اول «کودک شو»،‌ شبکه نسيم برنامه «خانواده باحال» را جايگزين پخش آن در کنداکتور کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در اين برنامه که حالت رقابتي دارد، چند زوج جوان بايد فعاليت چالش برانگيزي انجام دهند. هدف از اين فعاليت‌ها عمدتاً آموزش بازي‌هايي است که مي‌توان آنها را با اعضاي خانواده و يا در ميهماني‌ها انجام داد و ساعات مفرحي ايجاد کرد.
يکي از بخش‌هاي اين مسابقه تشخيص وسيله درون جعبه شيشه ايست که همسران بايد با چشم بسته آن را حدس بزنند. اما اين بخش به ظاهر ساده،‌ آنقدر براي اولين گروه شرکت کننده چالش برانگيز بوده که توانسته در قسمت دوم آن را بر سر زبان‌ها بياندازد.
الگو برداري از مسابقات تلويزيوني خارجي اصلاً مورد منفي براي يک برنامه تلويزيوني نيست، به شرط اينکه با توجه به فرهنگ ملي سرزمينمان بومي سازي شود. در قسمت دوم برنامه «خانواده باحال» اين عدم تناسخ به خوبي خود را نشان داد!

انتهاي پيام/

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۵۰۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند

به گزارش گروه آموزش و دانشگاه خبرگزاری علم و فناوری آنا، نشست مشاوران زنان و خانواده دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی منطقه یک، با حضور فخرالسادات نصیری، مشاور امور زنان و خانواده وزیر علوم، تحقیقات و فناوری، به صورت مجازی و حضوری برگزار شد.

نصیری مشاور امور زنان و خانواده وزیر عتف در این نشست ضمن قدردانی از فعالیت‌های حوزه زنان و خانواده در دانشگاه پیام نور، اظهار کرد: بیش از ۸ هزار عضو علمی خانم در کشور داریم که سامانه‌ای برای شبکه سازی در این حوزه در حال انجام است.

همچنین فرهادی، مشاور زنان و خانواده دانشگاه پیام نور نیز در این نشست گزارشی از فعالیت‌های امور زنان و خانواده این دانشگاه را ارائه داد.

گفتنی است در این نشست مسائل و دغدغه‌های حوزه‌ی زنان و خانواده مطرح شد. در پایان نشست نیز از مهدکودک سازمان مرکزی دانشگاه پیام نور بازدید کردند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پاسخ کوبنده مدیر تراکتور به یک برنامه تلویزیونی
  • برنامه «ماه‌ترین پلاس» به سراغ پدران می‌رود
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • بررسی اهمیت «شغل» در برنامه «بیا وسط»
  • ۴۰۰برنامه هفته معلم در کهگیلویه و بویراحمد اجرا می شود
  • بیش از ۸ هزار عضو هیئت علمی خانم در دانشگاه‌ها فعالیت می‌کنند
  • سه، دو ، یک «آشپز شو»
  • شبکه سه؛ پربازدیدترین شبکه تلویزیون
  • ۶۹/۲ درصد ایرانیان، تلویزیون می‌بینند | شبکه 3، آی فیلم و شبکه یک؛ به ترتیب پربازدیدترین شبکه‌های تلویزیونی
  • خانم معلمی که کلاس درسش را در بیمارستان بر پا کرد