Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@06:38:21 GMT

کویت هم در فلسطین سفارت دایر می‌کند

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۴۵۱۵۳

کویت هم در فلسطین سفارت دایر می‌کند

یک مسئول کویتی روز چهارشنبه اعلام کرد که مذاکراتی میان کویت و فلسطین در خصوص افتتاح سفارت این کشور در رام الله واقع در مرکز کرانه باختری در حال اجرا است.

به گزارش ایسنا، به نقل از خبرگزاری آناتولی، احمد ناصر محمد الصباح، معاون وزیر خارجه کویت در حاشیه مراسم سفارت بحرین در کویت به مناسبت روز ملی این کشور عنوان داشت: ما مذاکراتی با طرف فلسطینی برای افتتاح سفارت خود در شهر رام الله انجام می‌دهیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حدود ۵۰ کشور از تمام جهان در فلسطین، سفارتخانه، کنسولگری و نمایندگی دارند که بیشتر آنها در رام الله و البیره است و برخی از آنها نیز در شهرهای قدس، بیت لحم و غزه قرار گرفته‌اند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۵۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نعیم قاسم: مقاومت به همه اهداف خود در تقابل با دشمن رسید

معاون دبیرکل حزب‌الله با اشاره به اینکه مقاومت برای سومین بار پروژه «خاورمیانه جدید» آمریکا را ناکام گذاشت و از بین برد، تاکید کرد که ما با استفاده از حداقل قدرت خود توانستیم همه اهدافمان را در تقابل کنونی با دشمن اشغالگر محقق سازیم. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری تسنیم، شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیرکل حزب‌الله لبنان با اشاره به اینکه نابودی رژیم صهیونیستی و پیروزی فلسطین نزدیک است تاکید کرد که مقاومت اسلامی با استفاده از حداقل قدرت خود توانست قواعد خود را به دشمن تحمیل کند.

شیخ نعیم قاسم در جریان یک نشست سیاسی که توسط انجمن علمای مسلمان در بیروت برگزار شد گفت که مسیر رژیم اشغالگر صهیونیستی توحش و ظلم بوده و نابودی آن نزدیک است. اما مسیر فلسطین، جهاد و شهادت و صبر بوده و پیروزی آن نزدیک است.

این مقام حزب‌الله تاکید کرد که اسرائیل بدون حمایت جهان استکباری نمی‌تواند دوام بیاورد. اکنون 2 چیز می‌تواند جنگ غزه را متوقف کند: آمریکا و انتخابات آن و وحدت و همبستگی استثنائی در جهان با مردم فلسطین در برابر اسرائیل.

وی با اشاره به شکست همه پروژه‌های دشمن آمریکایی-صهیونیستی و متحدان آنها در منطقه اظهار داشت که پروژه «خاور میانه جدید» ( که آمریکا طراحی کرده بود) برای اولین بار در جنگ جولای 2006 (میان حزب‌الله و ارتش صهیونیستی) و برای دومین بار در سوریه (اشاره به جنگ جهانی تروریسم علیه سوریه) و این بار در غزه نابود شد و از بین رفت.

معاون دبیرکل حزب‌الله در ادامه گفت که ما در این رویارویی با دشمن صهیونیستی قواعدی را وضع کردیم که از طریق آن همه اهداف خود را محقق ساختیم از جمله: حمایت از مردم غزه، مشغول کردن دشمن در جبهه شمالی فلسطین اشغالی و آواره شدن شهرک‌نشینان صهیونیست و وارد شدن خسارت‌های سنگین به اشغالگران، تثبیت معادله بازدارندگی مقاومت با استفاده حداقلی از قدرتی که داریم و ...

وی در پایان تصریح کرد که همه این اهداف با فداکاری‌های زیاد محقق شد.

شیخ نعیم قاسم: برای هر سناریویی مقابل صهیونیست‌ها آماده‌ایمگفت‌وگوی شیخ نعیم قاسم با اسماعیل هنیه

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گرامیداشت روز ارتش از سوى سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض
  • امیرعبداللهیان: هیچ دولتی در مقابل حمله به سفارت خود ساکت نمی‌نشیند
  • تجمع اعتراضی مقابل سفارت اردن در تهران
  • تصمیمات غیرسازنده باعث افزایش تنش خواهد شد
  • نگاهی به نیم قرن سیاست اعراب درباره رژیم اسرائیل؛ از اکتبر 1973 تا اکتبر 2023، استحاله عربی چگونه رقم خورد؟ + اسناد
  • دیدار سفیر جمهوری اسلامی ایران‌ در ترکیه با امیرعبداللهیان
  • بررسی مناسبات ایران و ترکیه در دیدار سفیر با امیرعبداللهیان
  • نعیم قاسم: مقاومت به همه اهداف خود در تقابل با دشمن رسید
  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می شود
  • سفارت دانمارک در عراق تعطیل می‌شود