Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-16@18:40:36 GMT

شکست نامزد منفور جمهوری خواهان در آلاباما

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۴۵۴۴۲

پیروزی داگ جونز از حزب دمکرات در انتخابات سنا در آلاباما بعضی از جمهوری خواهان را در مورد مسیر حرکت این حزب پیش از انتخابات میان دوره ای سال آینده به فکر واداشته است.

واکنش های محافظه کاران در شبکه های اجتماعی پس از رای گیری روز سه شنبه نشان دهنده اختلاف شدید میان آنها بود. بسیاری از آنها از روی مور نامزد جنجالی حزب در آلاباما که با اتهامات سوءاستفاده جنسی از نوجوانان روبرو بود فاصله گرفتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او این اتهامات را رد می کرد اما برای بعضی از رای دهندگان این اتهامات آنقدر جدی بود که به حزب خود پشت کنند.جف فلیک، سناتور جمهوری خواه از آریزونا، حتی ۱۰۰ دلار به ستاد مبارزات انتخاباتی داگ جونز دمکرات کمک کرد و با پیروزی او در توییتر فقط نوشت: "شرافت برنده شد."

سارا پیلین فرماندار سابق آلاسکا گفت که پیروزی حزب دمکرات شبی را برای حزب جمهوری خواه رقم زد که در آن احساس فروتنی کند.دونالد ترامپ، رئیس جمهور آمریکا، که با اشاره به تکذیبیه های آقای مور در مورد اتهامات جنسی چند هفته برای او کمپین می کرد این پیروزی را به آقای جونز تبریک گفت و سعی کرد میان خود و شکست روی مور فاصله بیاندازد.

او در توییتی نوشت: "روی سخت کار کرد اما شرایط کاملا علیه او بود!".

روزنامه واشنگتن پست گزارش می دهد که آقای ترامپ نمی خواهد این نتایج رفراندومی در مورد عملکرد او تلقی شود و از دستیارانش در کاخ سفید پرسیده آیا همچنان دارای پایگاه محکمی در آلاباما هست یا نه.  ۴۸ درصد آنها عملکرد ترامپ به عنوان رئیس جمهور را تایید می کنند و ۴۸ درصد دیدی منفی به او دارند.این درحالی است که  ترامپ سال پیش با اختلاف ۲۸ درصد هیلاری کلینتون را در این ایالت شکست داده بود.

مور تا روز چهارشنبه هنوز شکست در برابر حریف را نپذیرفته است و گفته: "هنوز تمام نشده."اختلاف رای دو رقیب در این انتخابات حدود ۱.۵ درصد بود.چندین عضو حزب جمهوری خواه او را ترغیب به پذیرش شکست کرده اند.


منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۵۴۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دو پیروزی تیم‌های ایران در روز دوم


به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما،  نتایج نمایندگان ایران به این شرح است:

گروه دی:
ایران یک (عباس پورعسگری/علیرضا آقاجانی) ۲ - ۰ قطر یک (ست‌ها: ۲۵ - ۲۳ و ۲۱ - ۱۴)
تیم ایران یک پیش از این ۲ - ۰ تیم‌های هند و مالدیو دو را شکست داد و با ۳ پیروزی صعود کرد.

گروه ایی:
ایران دو (عبدالحامد میرزاعلی/ابوالحسن خاکی زاده) ۲ - ۰ سریلانکا دو (ست‌ها: ۱۲ - ۰، ۲۱ - ۰)
 تیم ایران دو پیش از این ۲ - ۱ از سد تیم قزاقستان یک گذشت و ۱ - ۲ از تیم استرالیا دو شکست خورد و با ۲ برد و یک باخت صعود کرد.

دیگر خبرها

  • به نظر آمریکایی‌ها دوره ریاست ترامپ از زمان بایدن بهتر بوده است
  • حضور ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ ای جنایی
  • حضور ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ای جنایی
  • ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ای جنایی؛ سایه این محاکمه بر سرنوشت سیاسی او
  • ترامپ در دادگاه منهتن برای پرونده‌ای جنایی
  • بهبود دیدگاه‌ها نسبت به ریاست جمهوری ترامپ در آمریکا
  • محاکمه ترامپ در دادگاه نیویورک آغاز شد
  • جمهوری خواهان، ترامپ را منبع اطلاعاتی معتبرتری نسبت به پنتاگون می‌دانند
  • پیام استاندار یزد در پی پاسخ قاطع جمهوری اسلامی به تجاوز رژیم منفور صهیونیستی
  • دو پیروزی تیم‌های ایران در روز دوم