Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - عمر الخريبين بهترين بازيکن سال 2017 آسيا چند سال پيش در آستانه پيوستن به پرسپوليس قرار داشت.
به گزارش سرويس ورزشي جام نيـوز، عمر الخريبين بهترين بازيکن سال 2017 آسيا چند سال پيش در آستانه پيوستن به پرسپوليس قرار داشت.
عمر الخريبين در حالي به عنوان بهترين بازيکن سال 2017 انتخاب شد که موفقيت او در برابر پرسپوليس در نيمه نهايي ليگ قهرمانان آسيا نقش زيادي در اين انتخاب داشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خريبين در دو بازي رفت و برگشت برابر پرسپوليس 5 گل به اين تيم به ثمر رساند تا هم تيم برانکو از رسيدن به فينال ليگ قهرمانان آسيا باز بماند و هم او رکورد خوبي را از خود به جاي بگذارد.
خريبين در حالي با باشگاه الهلال به عنوان بهترين بازيکن آسيا انتخاب شد که مي‌توانست الان ستاره سرخ‌پوشان باشد. خريبين پيش از اين و در زمان مربيگري حميد درخشان به پرسپوليس معرفي شد اما مورد تاييد حميد درخشان سرمربي وقت اين تيم قرار نگرفت. البته آن زمان اين بازيکن يک مهاجم ساده سوريه‌اي بود و هنوز راه زيادي داشت تا به عنوان بهترين بازيکن آسيا انتخاب شود. خرببين به پرسپوليس نيامد تا «تادئو» جايگزين او شود.
حميد درخشان با تاييد اين خبر گفت که مشکلات مالي آن زمان باشگاه پرسپوليس موجب لغو اين انتقال شد.
خبرآنلاين
110

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۵۴۸۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

روزهای درخشان کامیابی نیا با بازوبند در اصفهان

کامیابی نیا که در پنجره تابستانی و ابتدای فصل بعد از سال‌ها حضور در پرسپولیس مجبور به ترک اردوگاه سرخپوشان شد، در نهایت راهی ذوب آهن شد تا چالش جدیدی را در این تیم دنبال کند.

هافبک دفاعی باتجربه ذوبی‌ها که در اردوی پیش فصل و دیدارهای تدارکاتی این تیم نمایش موفقی داشت، اما در شروع فصل با بدشانسی مواجه شد و مصدومیت مدتی او را دور از ترکیب تیم گاندوها قرار داد. با این حال اکنون در هفته‌های پایانی لیگ کمال کامیابی نیا بار دیگر به روزهای اوج خود بازگشته و به مهره‌ای تاثیرگذار در جمع شاگردان محمد ربیعی که اعتماد خاصی نیز به این بازیکن دارد، تبدیل شده است.

کامیابی نیا طی دیدارهای اخیر ذوب آهن و در شرایطی که با بازوند کاپیتانی این تیم رهبری تیم را عهده‌دار شده، امیدوار است فصل موفقی را در جمع اصفهانی‌ها به پایان برساند.

تیم او این هفته در جدالی حساس برابر نساجی قائمشهر قرار خواهد گرفت؛ تیمی که آخرین حضورش در پیراهن پرسپولیس و در لیگ برتر برای آنها با خاطره شیرین قهرمانی همراه بود و اکنون باید دید کامیابی نیا در این جدال چه نمایشی به جا خواهد گذاشت.

دیگر خبرها

  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک
  • جایزه فردی خوشحالم نمی کند/ قرارداد کادرفنی باید زودتر مشخص شود
  • ۵ پرسپولیسی علیه سپاهان در آزادی
  • روزهای درخشان کامیابی نیا با بازوبند در اصفهان
  • بهترین بازیکن و آقای گل آسیا: حس هفتم تیم‌ملی
  • احمد عباسی آقای گل و بهترین بازیکن شد؛ محمدی بهترین سنگربان
  • انتخاب والیبالیست ارومیه‌ای به عنوان بهترین مدافع لیگ برتر جمهوری آذربایجان
  • شکایت باشگاه پرسپولیس از ۲ پرسپولیسی!
  • قفل‌ها این بار برای ستاره تیم‌ملی در آسیا بسته ماندند
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود