Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-04-19@04:05:01 GMT

نارضایتی از خدمات اینترنت را چطور اعلام کنیم؟

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۴۵۶۳۳

نارضایتی از خدمات اینترنت را چطور اعلام کنیم؟

ذی‌نفعان حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات از جمله اینترنت می‌توانند میزان رضایتمندی خود از خدمات این حوزه را با مراجعه به سایت رگولاتوری اعلام کنند.

به گزارش ایسنا، طرح سنجش رضایت ذی‌نفعان که توسط سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی (رگولاتوری) انجام می‌شود، شامل مردم، دارندگان پروانه و واردکنندگان تجهیزات است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در بخش مربوط به مردم نیز رضایت آنان از خدمات در سه بخش تلفن همراه، اینترنت همراه و اینترنت ثابت ارزیابی می‌شود.

در این طرح میزان رضایت مردم از کیفیت خدمات شامل سرعت، پوشش، تناسب و شفافیت هزینه‌های پرداختی، نحوه پاسخگوئی و رسیدگی به شکایات در سامانه ۱۹۵، میزان آشنائی آنان با رگولاتوری و... سنجش می‌شود.

سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی در نظر دارد تاثیر راهبردها و اقدامات خود را در خصوص رضایت کاربران از عملکرد خدمات بخش ICT ارزیابی کند. برای شرکت در طرح سنجش رضایت ذی‌نفعان، می‌توان به آدرس survey.cra.ir مراجعه و در اجرای این طرح مشارکت کرد. بنابراین کاربران می‌توانند با مراجعه به این آدرس و پس از تعیین نوع خدمت، به سوالات مربوط به خدمات پاسخ دهند.

سنجش رضایت از وضعیت خدمات تلفن همراه، رضایت از وضعیت خدمات اینترنت همراه و رضایت از وضعیت خدمات اینترنت ثابت (TD-LTE, WiMAX, ADSL  و فیبر) در این نظرسنجی آمده است و کاربران می‌توانند در یک یا همه‌ی این نظرسنجی‌ها شرکت کنند.

این نظرسنجی از روزهای ابتدایی آذر آغاز شده و در حالی که مقرر بود به مدت دو هفته ادامه داشته باشد، کاربران همچنان می‌توانند با مراجعه به این بخش رگولاتوری در این نظرسنجی شرکت کرده و میزان رضایت خود را اعلام کنند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۵۶۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده بودن تعدادی از ماهواره‌ها برای پرتاب



به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، عیسی زارع پور، در جمع خبرنگاران گفت: یکی از برنامه‌های امسال تلاش برای منظومه سازی است تا بتوانیم ماهواره‌های سنجشی و مخابراتی متعددی را به شکل منظومه در فضای کشور داشته باشیم.

وی در ادامه از جمله کار‌های مشترک وزارت ارتباطات و دستگاه‌های اجرایی در سال گذشته را هوشمندسازی خدمات دانست و افزود: پارسال پنجره واحد خدمات دانشگاه‌ها فعال شد که ۲۶۰ دانشگاه به آن متصل شدند و این کار در ارزیابی اتحادیه جهانی مخابرات منتخب شد که مایه افتخار است.

زارع پور با اشاره به اینکه پنجره ملی خدمات دولت هوشمند در سال قبل نیز مورد قدردانی قرار گرفته بود، افزود: امسال مسیر هوشمندسازی خدمات دولت را دنبال می‌کنیم و سال گذشته ۷۰ درصد خدمات دولت به صورت الکترونیکی از طریق پنجره ملی خدمات دولت هوشمند ارایه شد که ۱۲ درصد از آن بصورت هوشمند درآمد و تلاش می‌کنیم امسال این میزان به ۳۰ درصد برسد.

وزیر ارتباطات در مورد تعهد اپراتور‌های ارتباطی برای افزایش کیفیت اینترنت خاطرنشان کرد: شاخص‌هایی را برای افزایش سرعت اینترنتِ اپراتور‌ها مشخص کرده‌ایم که براساس آن شاخص‌ها، اپراتور‌ها باید سرعت اینترنت را افزایش دهند و به اهداف مشخص‌شده برسند.

وی با بیان اینکه روز گذشته نتایجی از مراجع جهانی منتشر شد که نشان می‌داد نسبت به سه ماه قبل حدود ۱۰ الی ۱۵ درصد سرعت اینترنت کشور افزایش پیدا کرده است، افزود: این روند ادامه دارد و طبق برنامه ریزی صورت گرفته ان شاءالله امسال نسبت به سال قبل سرعت اینترنت همراه تا ۵۰ درصد ارتقا خواهد یافت.

آقای زارع پور اظهار کرد: پیش خوانی طراحی شده که مردم بتوانند به‌صورت شفاف گزارش‌های ماهانه میانگین سرعت اینترنت را دریافت کنند.

در ادامه وزیر ارتباطات با اشاره به اینکه تولید گوشی با وزارت صمت است، گفت: برای تولید گوشی ایرانی یک برنامه‌ای را با همکارانمان در وزارت صمت دنبال می‌کنیم.

دیگر خبرها

  • تعهد مهمی که وزارت ارتباطات از اپراتورهای تلفن همراه گرفت
  • اتصال ۴۰۰ روستای آذربایجان شرقی به اینترنت پرسرعت
  • بازدید امیرعبداللهیان از سرکنسولگری ایران در استانبول
  • راه‌اندازی ۵ ایستگاه سنجش کیفیت هوا توسط شهرداری قم
  • آماده بودن تعدادی از ماهواره‌ها برای پرتاب
  • ۶۶ درصد مردم ایران همراه با تلویزیون و «نون‌خ» صدرنشین
  • راه اندازی ۱۱ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • افزایش سرعت اینترنت ثابت و همراه نسبت به ماه گذشته
  • راه اندازی ۹ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی
  • راه اندازی  ۹ سایت توسعه تلفن و اینترنت پرسرعت همراه روستایی، در خراسان جنوبی