Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-03-29@07:17:40 GMT

کمیته صدای مشتری تشکیل می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۴۵۷۱۷

کمیته صدای مشتری تشکیل می‌شود

معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران از تشکیل کمیته صدای مشتری خبر داده که با جلساتی که به صورت ویدئو کنفرانسی با مخابرات مناطق سراسر کشور برگزار می‌کند، ضمن پیاده‌سازی خواسته‌های مشتریان، دو مساله امنیت و کیفیت شبکه را پیگیری خواهد کرد.

به گزارش ایسنا، با وجود تنوع در ارائه اپلیکیشن‌ها و محتوا که جذابیت بالایی دارند، مشتریان شرکت مخابرات ایران دو مساله امنیت و کیفیت را مهم‌ترین نیازهای خود می‌دانند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این باره معاون امور مشتریان شرکت مخابرات ایران توجه به ارتقاء شبکه را پیش نیاز ارائه خدمات دانسته و تاکید دارد: در برنامه ره‌نگاشت تحول مخابرات ایران که اساسی‌ترین رویکرد آن توجه به خواست مشتری است، به ارتقاء شبکه برای تامین زیرساخت‌های لازم اهمیت ویژه‌ای داده شده است.

داوود زارعیان به آمار مصرف اینترنت اشاره کرد و گفت: هرچند میانگین مصرف اینترنت در ایران در مقایسه با کشورهای دیگر کمتر است، افزایش نیازهای مشتریان در طول زمان، نشان می‌دهد که تامین زیرساخت‌های لازم بر بستر فیبر نوری که شرکت مخابرات ایران به صورت جدی از سال گذشته در حال پیاده سازی آن است یک ضرورت محسوب می‌شود.

بر اساس اطلاعات نشریه ارتباطات، معاون امور مشتریان توجه به تغییر و تحول در حوزه آی تی را ضروری دانسته و تاکید دارد: تغییراتی که در این حوزه در حال انجام است، بر کسی پوشیده نیست. از این‌ رو، همه ما باید با آموزش‌های لازم و استفاده از فرصت‌ها خود را با این تغییرات همگام کنیم.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۵۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کمیته امنیت روانی اردبیل در دادستانی تشکیل می‌شود

دادستان مرکز استان اردبیل در تشریح برنامه‌های عملیاتی دادسرا در سال جدید، از تشکیل کمیته امنیت روانی خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، جلال آفاقی، ظهر امروز _چهارشنبه هشتم فروردین_ در جمع خبرنگاران با بیان اینکه شناسایی بسترهای فسادزا و عوامل نارضایتی مردم از دستگاه‌ها و مقابله با آنها به عنوان شعار سال دادستانی اردبیل انتخاب شده است، اظهار کرد: امور نظارت بر ضابطین و زندان‌ها، مبارزه با قاچاق و جرایم سازمان‌یافته جزو اولویت اقدامات دادستانی اردبیل خواهد بود.

وی همچنین با اشاره اهمیت موضوع حقوق عامه افزود: پیشگیری از وقوع جرایم و آسیب‌های اجتماعی، امور حسبی، امور فرهنگی و اجتماعی، امنیت انسانی و سلامت، صیانت از حقوق بیت‌المال و کنترل مجرمان حرفه‌ای و سابقه‌دار به عنوان بخشی از برنامه‌های عملیاتی سال جاری در سطح استان مدنظر قرار گرفته است.

آفاقی، صیانت از حریم امنیت در تمام ابعاد آن را رسالت خطیر دادستانی دانست و اظهار داشت: کمیته امنیت روانی استان اردبیل ظرف چند روز آتی در دادسرای عمومی و انقلاب مرکز استان اردبیل تشکیل خواهد شد.

دادستان مرکز استان با اشاره مجدد به شعار سال دادستانی اردبیل مبنی بر شناسایی بسترهای فسادزا و عوامل نارضایتی مردم از دستگاه‌ها و مقابله با آن، افزود: در سال جدید نظارت بر عملکرد دستگاه‌ها و ارزیابی و رصد مستمر تکالیف از حیث ترک با جدیت و بیش از پیش، دنبال می‌شود.

کد خبر 739735

دیگر خبرها

  • پوشش زنده لیالی قدر در شبکه قزوین 
  • پوشش زنده شب‌های قدر در شبکه قزوین
  • کمیته‌های تخصصی تحقق شعار سال در دستگاه‌های تشکیل می‌شود
  • کمیته امنیت روانی اردبیل در دادستانی تشکیل می‌شود
  • ارتقا ۶ پله‌ای ایران در حوزه توسعه ارتباطات
  • پایداری شبکه ارتباطی مخابرات منطقه گیلان در نوروز
  • تشکیل کمیته حقیقت‌یاب درباره فوت دکتر پرستو بخشی
  • در خدمات پس از فروش باید نگاه تحولی و عملکرد جهادی داشته باشیم
  • تحقق شعار"جهش تولید" در اولویت برنامه‌های زامیاد قرار دارد/ توسعه و بهبود سبد محصولات زامیاد در دوره جدید مدیریتی
  • تحویل خودروهای مشتریان زامیاد در ایام عید نوروز/ تسهیلات ویژه برای تحویل حضوری محصولات زامیاد