Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-25@17:14:17 GMT

فیس بوک به انتقادات مدیر سابق پاسخ داد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۴۵۸۰۳

فیس بوک به انتقادات مدیر سابق پاسخ داد

رکنا:در پی انتقادات تندی که مدیر سابق فیس بوک داشت این شبکه اجتماعی جهانی پاسخ داد.

به دنبال انتقادهای بی سابقه یکی از مدیران ارشد سابق فیس بوک از عملکرد این شبکه اجتماعی در جهت تخریب جوامع، فیس بوک در اقدامی بی سابقه و به سرعت پاسخ وی را داد.

به گزارش ورج، این پاسخ بر خلاف تصور تند یا کوبنده نیست و در آن حتی همه ادعاهای طرح شده نیز رد نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی فیس بوک در این مورد گفته است: چامات پالیهاپیتیا معاون اول سابق فیس بوک در زمینه رشد تعداد کاربران بیش از شش سال است که در فیس بوک حضور ندارد. زمانی که وی در فیس بوک بود تمرکز ما متوجه ایجاد تجارب جدید در این شبکه اجتماعی و رشد فیس بوک در سراسر جهان بود.

وی افزوده است: فیس بوک از آن زمان تا به حال به شرکت بسیار متفاوتی مبدل شده و ما همزمان با رشد خود دریافته ایم که مسئولیت های مان هم باید همزمان رشد کنند.

سخنگوی فیس بوک از انجام تحقیقات و همکاری با متخصصان و اساتید دانشگاه در این زمینه خبر داده و افزوده: برای بررسی تاثیرات اجتماعی فیس بوک تحقیقات عمیق و گسترده ای صورت گرفته و این شرکت مدعی است که از نتیجه این تحقیقات در فرایند توسعه محصولات فیس بوک استفاده شده است. ما مایل به کاهش میزان سود خود هستیم تا مطمئن شویم سرمایه گذاری های درستی صورت گرفته است.

مارک زاکربرگ مدیرعامل فیس بوک پیش از این در ماه نوامبر گفته بود: حفاظت از جامعه آمریکا در مقایسه با به حداکثر رساندن سودمان اهمیت بیشتری دارد. فیس بوک متعهد به اختصاص منابع بیشتری برای مقابله با گسترش اخبار جعلی و سوءاستفاده از این شبکه اجتماعی است.

منبع: رکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۵۸۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاسخ کوبنده مدیر تراکتور به یک برنامه تلویزیونی

به گزارش "ورزش سه" سعید مظفری‌زاده در گفت و گو با خبرگزاری فارس، در آستانه بازی با ذوب آهن، اظهار داشت: تیم ما در روزهای گذشته تمرینات بسیار خوبی را انجام داده و حالا با حضور حمید مطهری شرایط بهتری هم خواهیم داشت و آماده این بازی هستیم. وی افزود: بازیکنان تمرینات خیلی خوبی انجام دادند و امروز هم یک جلسه تمرینی دیگر خواهیم داشت و آماده بازی با ذوب آهن خواهیم بود تا با کسب پیروزی نتایج گذشته را جبران کنیم. مدیر تیم تراکتور درمورد انتقاد یک برنامه تلویزیونی استانی آذربایجان شرقی نسبت به مصاحبه نکردن او، گفت: من همیشه و در هر شرایطی پاسخگوی هواداران بودم و این ۲ دلیل دارد. اول اینکه در شروع کار و زمانی که با زنوزی جلسه داشتیم، او تاکید داشت که به عنوان مدیر تیم و نماینده باشگاه، در هر شرایط چه پیروزی و چه شکست، پاسخگوی هواداران باشم. دوم اینکه شخصا افرادی که مرا می‌شناسند می‌دانند در قبال مسئولیت و وظایفی که دارم همیشه پاسخگو هستم.مظفری زاده ادامه داد: حتی زمانی که هواداران در استادیوم بنیان دیزل آمدند و انتقاد داشتند، پاسخگوی آنها بودم. در این مورد آخر که از قائمشهر برگشتیم، علی رغم توصیه‌ای که دوستان داشتند و گفتند ممکن است اتفاقی برایتان رخ بدهد، به سمت هواداران رفتم که هم عذرخواهی کنم و هم پاسخگوی هواداران باشم که البته شرایط مهیا نشد.

وی با اشاره به پروتکل رسانه‌ای این باشگاه توضیح داد: باشگاه تراکتور در قبال رسانه‌ها کاملا مطابق اصول حرفه‌ای برخورد می‌کند و درخواست ما این است که رسانه‌ها هم همین برخورد حرفه‌ای را داشته باشند. بارها با رسانه ملی و برنامه‌های مختلف از جمله در شبکه سوم سیما و ورزش، مصاحبه کردیم اما آنها از چند روز قبل تماس می‌گیرند و هماهنگ می‌کنند و ما هم همیشه شرایط را برای آنها مهیا می‌کنیم و همیشه هم با آنها تعامل داشتیم.مدیر تراکتور با انتقاد از این برنامه تلویزیونی گفت: در تبریز همیشه مسئولان استان از جمله اما جمعه محترم، استاندار و سایر عوامل، پشتیبان و حامی باشگاه بودند اما متاسفانه برخی افراد و برنامه‌ها هم هستند که همیشه سعی می‌کنند اذهان هواداران را علیه باشگاه مشوش و تحریک کنند. مشخصا منظورم یک برنامه است وگرنه ما با صداوسیمای استان همیشه تعامل خوبی داشتیم و حتی با بچه‌های خبرنگار یا پخش زنده همیشه در تعامل بودیم و احترام متقابل را نسبت به یکدیگر داشتیم.مظفری‌زاده افزود: باشگاه تراکتور به عنوان یک باشگاه خصوصی که با تلاش شبانه روزی و با هزینه شخصی زنوزی که همواره سعی کرده با تامین بهترین شرایط در بعد داخلی و بین المللی، تراکتور را در رده باشگاه‌های حرفه‌ای و طراز اول دهد، حمایت همیشگی هواداران محترم و پرشور خود را دارد اما برای من این سوال پیش آمده که اگر این برنامه استانی دلسوز باشگاه تراکتور است چرا در مورد حق پخش تلویزیونی صحبت نمی‌کند؟

وی تصریح کرد: به هیچ وجه مخالف نقد نیستم و همیشه هم در مقابل خبرنگاران به انتقادات پاسخ دادم اما نمی‌توانید خودتان را دلسوز تیم بدانید و از آن طرف هیچ چیزی در مورد حق پخش تلویزیونی که جزو حقوق باشگاه است و می‌تواند به ارتقا و پیشرفت فوتبال استان کمک کند، چیزی نگویید. مدیر تراکتور عنوان کرد: برای من این سوال پیش آمده اگر این برنامه تلویزیونی دلسوز باشگاه تراکتور است، چرا در مسئله درخواست هواداران برای پخش بازی تراکتور از شبکه‌های سراسری که با تلاش گسترده و نامه نگاری و بیانیه متعدد باشگاه همراه شده، تلاش کافی برای این موضوع انجام نداده است؟مظفری‌زاده در پایان عنوان کرد: بنابراین به نظرم بهتر است که حداقل ژست دلسوزی نگیرید و در این وضعیت نخواهید از آب گل آلود ماهی بگیرید. من و همه افراد باشگاه همیشه پاسخگوی هواداران بودیم و ارتباط ۲ طرفه با آنها داریم و هواداران خودشان خیلی خوب می‌دانند که همیشه پاسخشان را دادم و با رسانه‌ها هم تعامل داشتم و این وظیفه‌ام هم هست و هیچ منتی از این بابت وجود ندارد اما اجازه هم نمی‌دهم که یک برنامه تلویزیونی که از اساس مشخص نیست چه میزان مخاطب دارد و حتی بسیاری از هواداران در طول فصل از بابت حاشیه‌سازی آنها به ما گلایه کردند، بخواهند جو را علیه تیم مشوش کنند.

دیگر خبرها

  • «پژمان» در راه شبکه آی‌فیلم فارسی
  • پاسخ کوبنده مدیر تراکتور به یک برنامه تلویزیونی
  • عکس| ستاره سابق تیم ملی دبیرکل فدراسیون شد
  • ستاره سابق تیم ملی رسماً دبیرکل فدراسیون شد
  • راه اندازی سایت شبکه‌های تخصصی سمن‌های جوانان
  • ماجرای خودرو‌های لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟!
  • سومین جلسه دادگاه پسران معاون سابق قوه قضائیه برگزار شد/ خودروهای مازراتی ، پورشه و بنز متعلق به چه کسی بود؟
  • موضوع خودرو‌های لوکس پسران معاون سابق قوه قضائیه چه بود؟
  • سومین جلسه دادگاه پسران معاون سابق قوه‌قضائیه برگزار شد/ خودروهای مازراتی، پورشه و بنز متعلق به چه کسی بود؟
  • گرفتن تعهد از ملی پوشان کشتی تا انتظار برای پاسخ یک خطی آقای مدیر کل