Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-06@15:05:42 GMT

قصه‌های کلیله و دمنه نمایش شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۴۵۹۴۷

قصه‌های کلیله و دمنه نمایش شد

به گزارش جهان نيوز، به نقل از  اداره کل روابط عمومی و امور بین‌الملل کانون، «خرگوش باهوش و دو قصه‌ی نمایشی دیگر از کلیله و دمنه» اثر جدید حسین فدایی‌حسین با تصویرگری هاجر مرادی وارد بازار نشر شد.

این اثر سه قصه از کتاب «کلیله و دمنه» را در قالب نمایش‌نامه‌های کوتاه و جذاب بازگو کرده است تا در خانه، کلاس درس و مراکز تربیتی مورد استفاده قرار گیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اجرای این نمایش‌نامه‌ها نه تنها مهارت خواندن و دایره‌ی واژگان بچه‌ها را توسعه می‌بخشد، بلکه می‌تواند خلاقیت‌شان را نیز شکوفا سازد.

 «خرگوش باهوش»، «چشمه‌ی ماه» و «حیله‌ی روباه» نمایش‌نامه‌های این کتاب‌اند و در ابتدای هر نمایش‌نامه ویژگی شخصیت‌ها بیان شده است. راهنمای خواندن ویژگی دیگر این کتاب است که تن صدا را نیز برای راوی و بازی‌گران مشخص می‌کند.

 ویژگی شاخص این کتاب ارایه‌ی ماسک شخصیت‌های کتاب برای اجرای راحت‌تر نمایش و کم کردن هزینه‌های بهره‌گیری از یک فعالیت فرهنگی است.

«خرگوش باهوش و دو قصه‌ی نمایشی دیگر از کلیله و دمنه» با شمارگان 4000 نشخه و قیمت 12هزار و500 تومان قابل خریداری از فروشگاه‌های کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در سراسر کشور است.
 

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۵۹۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آموزش پشتکار به کودکان با هنر نمایش و سرگرمی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری صدا و سیما ، نمایش «گروفالو» اقتباسی از کتابی با همین عنوان از نویسنده انگلیسی به نام «جولیا دونالدسون» است؛ این قصه را این‌بار، بهرام جلالی‌پور بصورت نمایشنامه بازنویسی کرده و آرش شریف‌زاده، کارگردانی کرده است.

در نمایش گروفالو، پدر ومادر بچه موش که از دست تنبلی او خسته شدند، برای پیداکردن گردو او را به جنگل می‌فرستند. در راه پدربزرگ به کمک بچه موش می‌آید و او با کمک تخیل خود بر حیوانات جنگل پیروز می‌شود، اما در ادامه راه اتفاق بسیار عجیبی می‌افتد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • نامه ۱۰ انجمن بزرگ تولیدی به رهبر انقلاب
  • ادامه واکنش‌ها به یک گزارش بی نامه و نشان از BBC + فیلم
  • آموزش پشتکار به کودکان با هنر نمایش و سرگرمی
  • اعتراضات دانشجویی آمریکا و ماجرای ۲ نامه
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به دو جشنواره ملی کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • تمدید مهلت ثبت‌نام و ارسال آثار به جشنواره‌های کتاب دانشجویی و پایان‌نامه سال
  • چگونه کودک باهوش‌تری داشته باشیم؟
  • واکنش فدراسیون فوتبال به درخواست وزیر ورزش
  • مذاکره با بازیگران «عشق» ادامه دارد / نگارش فیلمنامه بر اساس واقعیت‌های اجتماعی
  • ساترا اهمیت تنظیم گری‌اش را نمایش دهد/ امضای تفاهم نامه دانشگاهی