Web Analytics Made Easy - Statcounter

سمیرم-نماینده مردم سمیرم در مجلس گفت: بهسازی و روکش آسفالت جاده سمیرم به شهر ونک و همچنین اتصال به استان همجوار از غرب این شهرستان ۲۰ میلیارد بودجه گرفت.

به گزارش خبرنگار ایمنا از شهرستان سمیرم، عبدالهاشم حسن نیا، معاون راهداری سازمان راهداری و حمل و نقل جاده ای کشور، در سفر به سمیرم، با اعلام این مطلب، اظهار کرد: بررسی های فنی پروژه و برگزاری مناقصه و انتخاب پیمانکار انجام و برای اجرا در فصل کاری سال ۹۷ نهایی خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه ادامه این مسیر با باز شدن بخشی از راه به استان چهارمحال و بختیاری متصل خواهد شد ابراز امیدواری کرد: بزودی عملیات احداث و اتصال این محور نیز آغاز و به اتمام برسد.

نماینده مردم سمیرم در مجلس تاکید کرد: ونک در غرب سمیرم در بن بست بوده و ایجاد مسیر بین استانی و اتصال به چهارمحال آن را از بن بست خارج خواهد کرد و این موضوع در رونق اقتصادی و گردشگری منطقه موثر خواهد بود.

وی در این بازدید کاری با تاکید بر تخصیص اعتبار روکش آسفالت در جاده های شهرستان و به ویژه محور ونک، افزود: ۱۱ کیلومتر از جاده بین استانی سمیرم به چهارمحال در استان اصفهان قرار دارد.

سلیمی اضافه کرد: اتصال بین استانی شمس آباد ونک در غرب سمیرم به پل کرّه بَس جاده لردگان به بروجن در استان چهارمحال و بختیاری، پروژه نیمه کاره این سال ها بود که قرار است ادامه یابد و تکمیل شود.

بر این اساس، طرح جاده بین استانی به طول ۱۷ کیلومتر در هر ۲ استان اصفهان و چهارمحال و بختیاری، که هفت و نیم کیلومتر آن در محدوده اصفهان(خروجی شهر ونک تا رودخانه شمس آباد) آن نصف و نیمه تکمیل شده اما از سمت استان همجوار برای اتصال و ادامه طرح تا امروز، اقدامی نشده بود.

احداث ۲ پل بسیار بزرگ بر روی رودخانه شمس آباد و حدود ۶ تا هفت کیلومتر کوهبُری در ادامه مسیر نشان از کار و اعتبار ملی و کلانی است که تامین شدن آن کاری سخت می کند، هرچند محاسنی مانند خروج شهر ونک از بن بست بلند کوه های آسمان خراش، توسعه بخش کشاورزی و گردشگری چشمه ناز و شمس آباد، باز شدن چهارمین راه دسترسی بین استانی از سمیرم اصفهان به چهارمحال و بختیاری و تقویت اشتغال محلی از جمله صنایع آب معدنی را به دنبال خواهد داشت.

مدیر کل راهداری وحمل ونقل استان اصفهان، مدیر کل راههای روستایی کشور، مدیر کل راهداری وحمل ونقل استان چهارمحال وبختیاری و جمی از مسئولان سمیرم در این سفر کاری حضور داشتند.

به گزارش ایمنا، منطقه ونک و شمس آباد، در بخش مرکزی سمیرم و در ۳۰ کیلومتری غرب این شهرستان و ۱۹۰ کیومتری جنوب غرب اصفهان واقع شده است.

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۶۱۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر

شهرستان خرم آباد یکی از شهر‌های استان لرستان است. این شهر زیبا آثار تاریخی، طبیعی و گردشگری بسیاری را در خود جای داده است. آبشار نوژیان، دریاچه گهر، آبشار گهر و آبشار بیشه از جمله جاذبه‌های گردشگری این شهر محسوب می شوند، اما یکی از جذاب‌ترین جاذبه‌های این شهر دریاچه کیو است. این دریاچه، قلب تپنده شهرستان خرم آباد است. هم اکنون که فصل بهار فرا رسیده است، طبیعت این روستا رنگ و بوی بهار به خود گرفت.

شهروندخبرنگار ما با ارسال تصاویر آن را به نمایش گذاشت که مشاهده می‌کنید.

منبع: شهروندخبرنگار - لرستان

بیشتر بخوانید:

نمایی از هوای بارانی روستای حصار در کنگاور

برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.

 

باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

دیگر خبرها

  • رونق حمل و نقل جاده‌ای کالا
  • رونق حمل و نقل جاده ای کالا
  • نمایی از دریاچه طبیعی کیو خرم آباد + تصاویر
  • انتقاد مدیریت بحران استان از نبود تخصیص اعتبار بحران به استان
  • افزایش اجرای پروژه‌های عمرانی شهر اصفهان در ۱۴۰۳/ اجرای کمپ جدید گردشگری در شهر زندگی
  • هشدار سطح زرد هواشناسی اصفهان درباره موج جدید بارش‌های همرفتی
  • تخصیص ۱۰۳ میلیارد تومانی به محور گردشگری وفاق دیر
  • گردشگری در شادگان رونق و توسعه یابد
  • اقدام فوری برای مرمت بند خاکی ابراهیم آباد
  • رونق و توسعه گردشگری شادگان با اختصاص اعتبار