Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین از بانه، در این دیدار فرماندار شهرستان بانه، با اشاره به کمبود فضاهای ورزشی این شهرستان، بر ضرورت تکمیل طرح های ورزشی نیمه تمام و اجرای چند طرح و برنامه مهم ورزشی دیگر تاکید کرد.

محمد فلاحی با انتقاد از کندی در پیشرفت فیزیکی سالن ورزشی 1200 نفری آزادگان، خواستار تسریع در رفع مشکلات فنی موجود و تکمیل این طرح مهم در آینده نزدیک شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی همچنین از احداث خانه جوان با 6 میلیارد ریال اعتبار و اختصاص 8 میلیارد و 500 میلیون ریال به منظور تعمیر و تجهیز اماکن ورزشی خبر داد.
حامد جولایی مدیرکل ورزش و جوانان کردستان هم در این دیدار با اشاره 25 میلیارد ریال اعتبار سالن ورزشی 1200 نفری بانه، از اولویت اصلاح مشکلات فنی سقف این طرح و تکمیل آن خبر داد.

تعمیر و واگذاری سالن های ورزشی غیر فعال و خوابگاه ورزشکاران با استفاده از ماده 27 قانون واگذاری اماکن ورزشی به بخش خصوصی و اختصاص 200 میلیون ریال برای انجام مطالعات و اختصاص کد اعتباری 2 طرح ورزشی هم از دیگر موضوعات و تصمیمات این نشست بود.

 

46

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۶۲۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرانه فضای ورزشی آذربایجان غربی به ۲۰ سانتی متر رسید

به گزارش خبرنگار مهر، علی مطهری عصر چهارشنبه در گردهمایی مدیران مدارس شهرستان ارومیه به افزایش چشمگیر سرانه فضای ورزشی در طی سه سال اخیر اشاره کرد و گفت: قبل از شروع به کار دولت مردمی سیزدهم سرانه فضای ورزشی استان آذربایجان غربی ١٠ سانتی متر مربع بود که با آغاز دولت سیزدهم و برنامه ریزی های صورت گرفته در این بخش، سرانه فضای ورزشی در استان با افزایش ١٠٠ درصدی به ٢٠ سانتی متر مربع رسیده است.

وی گفت: علاوه بر افزایش ١٠٧ هزار متری فضای ورزش دانش آموزی و رسیدن تعداد سالن‌های ورزشی به ١٢٠ باب سالن، ٨٦ زمین چمن مصنوعی، ٤٢ کلاس درس تربیت بدنی، یک زمین چمن طبیعی و یک زورخانه دانش آموزی در طی دو سال اخیر در سطح استان احداث و ایجاد شده است، همچنین کف پوش ٣٠ سالن ورزشی تعویض شده و ١٩ مورد ایمن سازی و بهسازی سالن‌های ورزشی صورت گرفته است.

مطهری کیفیت بخشی را اولویت مهم آموزش و پرورش استان در سال ١٤٠٣ خواند و گفت: کیفیت بخشی در بعدهای مختلف زیستی، ورزشی، آموزشی و پرورشی در سال ١٤٠٣ اولویت اول آموزش و پرورش استان خواهد بود.

وی گفت: مجموعه آموزش و پرورش استان آذربایجان غربی در ارزیابی‌های صورت گرفته توسط وزارتخانه، با تلاش همکارانمان در صف و ستاد، رشد ١٠ پله‌ای داشته و به رتبه ٧ کشوری رسیده است؛ افزایش ٢٠٥ درصدی اعزام دانش آموزان به راهیان نور و کسب رتبه اول کشور در این زمینه برگ زرین دیگری در دفتر افتخارات آموزش و پرورش استان به حساب می‌آید.

کد خبر 6081539

دیگر خبرها

  • تکمیل پروژه‌های عمران شهری «دیلم » تسریع می‌شود
  • رقابت‌ ۱۰ هزار نفری ورزشکاران در جام مولای عرشیان
  • سرانه فضای ورزشی آذربایجان غربی به ۲۰ سانتی متر رسید
  • ۸۶ باب زمین چمن مصنوعی در آذربایجان‌غربی به بهره‌برداری رسید
  • آخرین جزئیات از ساخت ورزشگاه ۱۵ هزار نفری زنجان
  • ساختن از پایه با مدیران کاربلد دوای ورزش خراسان رضوی است
  • لزوم استفاده بهینه از ظرفیت سالن اجلاس در اصفهان
  • تکمیل تصفیه خانه فاضلاب شهر مرزی مهران با اعتباری بالغ بر ۱۵۰۰ میلیارد ریال
  • لزوم تسریع و تسهیل رسیدگی در موسسات داوری استان اردبیل
  • تاکید بازرس کل لرستان بر تسریع در روند احداث پل «شوراب»