Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس اداره صنعت و معدن بناب گفت: از بین 30 واحد تولیدی نمونه در سطح استان 4 واحد تولیدی از شهرستان بناب به عنوان صادرکننده نمونه استانی و یک واحد تولیدی نیز به عنوان صادر کننده نمونه کشوری انتخاب شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سیروس زاهدی فر صبح امروز در گفتگو با انعکاس بناب ضمن اعلام این خبر افزود: از ۳۰ صادر کننده نمونه استانی که قرار است فردا در سالن همایش های پتروشیمی تبریز تجلیل شود شهرستان بناب با ۵ واحد صادراتی نمونه در بین شهرستان های استان، بار دیگر افتخاری برای شهر و شهروندان ارزنده بناب را کسب کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس اداره صنعت و معدن شهرستان بناب به دست آوردن چنین موفقیتی را دستاوردی برجسته و نمونه برای شهرستان بناب دانست و گفت: در وضیعت نامناسب اقتصادی کشور چنین دستاوردی نشان از برتری شهرشتان بناب در حوزه تولید و صادرات را نشان می دهد.

وی کسب این موفقیت بی نظیر را ثمره تلاش های شبانه روزی همه مدیران، کارگران و مسئولان شهرستان اعلام کرد و گفت: این دستاورد را به مدیران و کارکنان این واحدهای تولیدی، صادراتی و مسئولین متعهد شهرستانی تبریک می گوئیم و مطمئناً این موفقیت یک تعالی و اقدام عملی در تحقق آرزوهای دیرینه رهبر معظم انقلاب در حوزه اقتصاد کشوری به شمار می آید.

زاهدی فر افزایش ۱۱۰ درصدی صادرات شهرستان بناب را نتیجه این موفقیت خواند و گفت: خوشبختانه تولیدات غیر نفتی و صادرات در شهرستان رشد خوبی پیدا کرده است و نتیجه این افزایش تولید و صادرات اشتغال خوبی هم در شهرستان ایجاد شده است.

وی در پایان اسامی واحد های نمونه انتخاب شده در استان را شرکت مجتبی بناب به مدیریت آقای مصطفی حدادی, صادر کننده نمونه ملی و استانی- شرکت شکوه بناب به مدیریت آقای رضا طبیبی، صادر کننده نمونه استانی- شرکت فجر بناب به مدیریت آقای عبدا… حدادی نمونه استانی- شرکت کاوه افروز به مدیریت آقای حسین نجفی تولید کننده نمونه استانی- شرکت آذر تاک به مدیریت آقایان کریمی و مهدوی صادر کننده نمونه استانی اعلام کرد و گفت: امیدواریم سال آینده به تعداد این واحدهای تولیدی نمونه اضافه شود.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۶۳۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایش ظرفیت تولید ۲ هزار واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی تهران

سعید صادقی در این باره اظهار داشت: برای ۷۰۰ واحد صنعتی غیر فعال یا زیر ظرفیت تولید پروژه عارضه یابی و بهبود تعریف شد.

وی ادامه داد: کلینیک کسب و کار تهران با حمایت شرکت شهرک‌های صنعتی با بهره گیری از مشاوران و متخصصین حوزه صنعت اگر تغییر کاهشی در روند ظرفیت تولید این واحد‌ها ایجاد شده باشد ضمن انجام عارضه یابی، در صورت لزوم برای آن‌ها پروژه‌های بهبود و اصلاح نظام مدیریت را تعریف می‌کنند.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی استان تهران با اشاره به حمایت دولت سیزدهم در راستای احیای واحد‌ها و بنگاه‌های اقتصادی گفت: در زمان شروع دولت سیزدهم نزدیک به ۳۳ درصد از واحد‌های صنعتی مستقر در شهرک‌ها و نواحی صنعتی کشور غیرفعال یا زیر ظرفیت بودند.

صادقی تاکید کرد: با همت دولت، چهار هزار تولیدی واحد به چرخه صنعت و تولید بازگشتند.

منبع: ایرنا

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی صنعت ، تجارت و کشاورزی

دیگر خبرها

  • پایش ظرفیت تولید ۲ هزار واحد تولیدی در شهرکهای صنعتی تهران
  • احیای ۶ واحد تولیدی راکد شیروان
  • واحد‌های تولیدی قم به نیروی کار نیاز دارند
  • بهره‌برداری از فاز توسعه شرکت کلران در سمنان
  • واحدهای تعطیل سمنان احیا شد/ رئیس جمهور: تلاش برای رفع کم آبی
  • واحد های تعطیل سمنان احیا شد/ رئیس جمهور: تلاش برای رفع کم آبی
  • معرفی ۵ معلم کردستانی به مرحله نهایی انتخاب معلمان نمونه
  • ۴ هزار واحد تولیدی راکد و نیمه فعال امسال احیا می‌شود
  • بررسی مشکلات صنایع شهرستان‌های دلیجان و محلات
  • از سرگیری فعالیت یک واحد تولید کاغذ در فیروزکوه