Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-05-03@03:16:10 GMT

دیدار بن سلمان با رهبران حزب معارض "الاصلاح" یمن

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۴۶۴۶۰

خبرگزاری رسمی عربستان گزارش داد،‌ محمد بن سلمان، ولیعهد عربستان و محمد بن زاید آل نهیان، همتای اماراتی او در دیدار با محمد الیودومی، رئیس حزب "الاصلاح" در خصوص آخرین تحولات یمن و تلاش‌های صورت گرفته برای تحقق امنیت و ثبات در این کشور رایزنی کردند.

این دیدار نخستین دیدار در نوع خود میان رهبران حزب الاصلاح و ولیعهد ابوظبی به شمار می‌آید،‌ اما دومین دیدار میان ولیعهد عربستان و رئیس این حزب یمنی طی دو ماه گذشته محسوب می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



حزب الاصلاح یکی از بزرگترین احزاب معارض در یمن به شمار می‌آید که در ۱۳ سپتامبر ۱۹۹۰ به عنوان یک گروه سیاسی دارای سابقه اسلامی و امتدادی برای گروه‌ اخوان المسلمین تاسیس شد. بسیاری از قبایل یمن از حامیان این حزب به شمار می‌روند.

طی دوره گذشته نیروهایی که از سوی امارات حمایت می‌شوند،‌ چند تن از اعضای حزب مذکور در استان عدن واقع در جنوب این کشور را بازداشت کردند و مقرهای این حزب در معرض حمله و همچنین آتش سوزی قرار گرفت.

سیاستمداران اماراتی که زمام امور نظامی در شهرهای جنوب یمن را به دست گرفته‌اند، متهم هستند که مانع آزادسازی کامل استان تعز می‌شوند چرا که بیم آن دارند حزب الاصلاح کنترل این منطقه را به دست بگیرد.

اماراتی‌ها از گروه‌های رقیب این حزب در استان‌های عدن،‌ شبوه و حضرموت حمایت می‌کنند.

منبع: پارسینه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۶۴۶۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترکیب تراکتور و استقلال مشخص شد

ترکیب ۲ تیم تراکتور و استقلال برای دیدار هفته بیست‌وپنجم مشخص شد.

به گزارش ایسنا، ۲ تیم تراکتور و استقلال در حساس‌ترین دوئل هفته بیست‌وپنجم لیگ برتر فوتبال از ساعت ۱۷ امروز (چهارشنبه) به میزبانی ورزشگاه یادگارامام (ره) به دیدار هم خواهند رفت.

حسین پورحمیدی، مهدی شیری، عارف آقاسی، شجاع خلیل‌زاده، محمد نادری، ریکاردو آلوز، سید مهدی حسینی، گوستاوو واگنین، مهدی هاشم‌نژاد، رحمان جعفری و امیر ارسلان مطهری با صلاحدید حمید مطهری ۱۱ مرد تراکتور برای این بازی را تشکیل داده‌اند.

در نقطه مقابل جواد نکونام، محمدرضا خالدآبادی، صالح حردانی، محمدحسین مرادمند، روزبه چشمی، ایمان سلیمی، مهرداد محمدی، محمد زبیر نیک نفس، گوستاوو بلانکو، ابوالفضل جلالی، جلال الدین ماشاریپوف و آرش رضاوند را در ترکیب قرار داده است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سفر به «کوی محبت» در شب شهادت امام جعفر صادق (ع)
  • ترکیب تراکتور و استقلال اعلام شد
  • ترکیب تراکتور و استقلال مشخص شد
  • عربستانی‌ها برای محمد صلاح شرط گذاشتند!
  • آغاز «ماه پنهان» با لیندا کیانی و آرمین رحیمیان
  • «ماه پنهان» در تهران کلید خورد
  • ستاره کره ای تاتنهام در راه عربستان
  • دیدار فرمانده گروه ۹۹ پدافند هوایی نیروی زمینی ارتش با خانواده جانباز متوفی اکبری خندابی
  • نخست‌وزیر مالزی: برای برقراری عدالت در قبال فلسطینی‌ها قاطعانه عمل می‌کنیم
  • شرط جدید عربستانی ها برای جذب محمد صلاح: اعلام تمایل خودِ صلاح!