Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرماندار حاجی آباد اظهار کرد: مدارس و دانشگاهها از ظرفیت فضای مجازی به عنوان یک فرصت برای رشد و تعالی جوانان استفاده کنند.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، حمید جهانگیری کوهشاهی در اجلاسیه نماز که با موضوع نماز و فضای مجازی با حضور دانشگاه‌ها، ادارات و نهادهای فرهنگی و مقامات استانی و شهرستانی در سالن آمفی تئاتر اداره ارشاد اسلامی این شهرستان برگزار شد، گفت: «امروزه جوانان سرمایه گرانبهایی برای نظام مقدس جمهوری اسلامی هستند و دولت در همه زمینه‌ها برای رشد و ترقی آنان برنامه دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

»

وی با بیان اینکه دشمنان همیشه در کمین هستند تا قشر جوانان را گمراه کنند افزود: «شهدای انقلاب و شهدای مدافع حرم از خون خود گذشتند تا درخت انقلاب و اسلام را آبیاری کنند و امروز همه ما در آسایش کامل در کنار خانواده های خود زندگی می کنیم و باید قدردان خون پاک شهیدان باشیم که نشاط و آرامش را برای کشور ما به ارمغان آوردند.»

جهانگیری، فضای مجازی را هم فرصت و هم تهدید جدی برای جوانان و نوجوانان دانست و تصریح کرد: «امروزه نوجوانان و جوانان زمان زیادی در فضای مجازی سپری می‌کنند و مدارس و دانشگاه‌ها از ظرفیت فضای مجازی به عنوان یک فرصت فوق العاده برای رشد و تعالی جوانان استفاده و این تهدیدها را تبدیل به یک فرصت کنند و در راستای بهره مندی از این ظرفیت رسانه‌ای تلاش کنند.»

فرماندار حاجی آباد از تجهیز نمازخانه ای ادارات و دانشگاهها خبر داد و افزود: «اکثر نمازخانه‌های ادارات و دانشگاه‌ها حاجی آباد مجهز هستند و به منظور بهره‌مندی از وجود روحانیون بر ضرورت حضور امام جماعت در ادارات تاکید شده است.»

وی نماز را بالاترین درجه عبودیت بندگی انسان در مقابل معبود بی‌همتا دانست و گفت: «انسان اگر بتواند نام و یاد خدا را در دلش زنده کند و بر زبانش جاری سازد سعادت دنیا و آخرت نصیبش می شود و به کمالات انسانی دست پیدا می کند.»

منبع: آنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ana.press دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۶۴۹۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به فرهنگ نماز جماعت در ادارات توجه شود

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما استان همدان، حجت الاسلام والمسلمین شعبانی موثقی در شورای نماز استان افزود: ضروری است تحقیق میدانی در خصوص چرایی حضور کمرنگ کارمندان در نماز جماعت انجام شود.

او تأکید کرد: نماز از واجبات دین است که باید در این زمینه کار فرهنگی و اقناعی انجام گیرد.

امام جمعه همدان به لزوم برگزاری نماز و حضور ائمه جماعات در مدارس هم اشاره و تصریح کرد: آشنایی دانش آموزان و نسل جوان با نماز بسیار حائز اهمیت است.

استاندار همدان هم با تأکید بر اینکه این شورا توجه ویژه‌ای به نمازخانه‌های مدارس دارد، گفت: شناسایی مدارسی که نمازخانه ندارند در اولویت این نهاد بوده و مقرر شده است اعتباری برای آن در نظر گرفته شود.

علیرضا قاسمی فرزاد از مساجد قدیمی استان هم به عنوان گنجینه یاد و تأکید کرد: میراث فرهنگی و گردشگری استان باید اقدامات لازم را در راستای مرمت و بازسازی مسجد جامع همدان انجام دهد.

دیگر خبرها

  • دهمین کنفرانس بین‌المللی وب پژوهی برگزار می‌شود
  • مسئولان فرصت خدمت به مردم را قدر بدانند
  • صرفه جویی ۱۲۰۰ مترمکعبی مصرف آب در دانشگاه بیرجند
  • شهر خلاق، فرصتی برای مشارکت مردم
  • برگزاری دوره های سواد رسانه برای کاهش آسیبهای فضای مجازی
  • فریب افراد سودجو و فرصت‌طلب را نخورید
  • تنوع فرصت‌های شغلی برای جوانان شرط مهم حضور سازمان‌ها در نمایشگاه بازار کار
  • دیدار مدیرکل ورزش و جوانان استان یزد با فرمانده سپاه الغدیر استان
  • به فرهنگ نماز جماعت در ادارات توجه شود
  • نماز مساجد و مدارس به توجه ویژه‌ای نیاز دارد