Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری برنا، ذبیح الله پور شیب قهرمان کاراته جهان با استقبال از انتصاب محمد خرم به عنوان سرپرست صندوق اعتباری حمایت از قهرمانان و پیشکسوتان ورزش کشور به خبرنگار برنا گفت: ابتدا جا دارد بنده از وزیر ورزش و جوانان بابت این انتصاب تشکر و قدردانی کنم، به هر حال آقای خرم از بدنه ورزش است و از مشکلات و پتانسیل های این ارگان مهم به خوبی آشنایی دارد و این انتصاب را بنده به فال نیک می گیرم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه اظهار داشت: من معتقدم جایگاه پیشکسوت در ورزش ما از دیرباز جایگاه رفیع و بسیار بالایی بوده است و این نکته از اهمیت بالایی برخوردار است که ما به سمتی حرکت کنیم که فرهنگ احترام به پیشکسوت در میان ورزشکاران جوان که به تازگی می خواهند به ورزش حرفه ای ورود کنند والبته سایر ورزشکاران نهادینه شود.

قهرمان کاراته جهان درپایان تصریح کرد: اینکه ورزشکاران بدانند در دوران ورزش حرفه‌ای و زمان بازنشستگی ارگانی از آنها حمایت می کند، باعث دلگرمی بیشتر آنها می‌شود و من برای آقای خرم و سایر همکارانشان آرزوی موفقیت دارم.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۶۵۲۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به توافقات انجام شده میان آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم

به گزارش خبرگزاری مهر، «ناصر کنعانی» سخنگوی وزارت امورخارجه در پاسخ به پرسش خبرنگاران در خصوص توافق اخیر جمهوری آذربایجان و ارمنستان در مورد برخی مسائل مورد اختلاف مرزی اظهار داشت: ما به توافقات انجام شده بین جمهوری آذربایجان و جمهوری ارمنستان در نشست کمیسیون تحدید حدود بین دو کشور احترام می‌گذاریم.

کنعانی افزود: استمرار تلاش‌های دو کشور برای حل و فصل مسائل مرزی با توسل به روش‌های مسالمت آمیز در چارچوب احترام متقابل دو کشور به حاکمیت و تمامیت ارضی یکدیگر لازمه استقرار صلح و ثبات پایدار در قفقاز جنوبی است.

کد خبر 6086108 نفیسه عبدالهی

دیگر خبرها

  • از قهرمانان ایران در شبکه ورزش رونمایی می شود
  • مجمع انتخاباتی هیئت ورزش کارگری استان اصفهان در حال برگزاری است
  • کنعانی: به توافقات انجام شده میان آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم
  • به توافقات انجام شده میان آذربایجان و ارمنستان احترام می‌گذاریم
  • رونمایی از «قهرمان ایران» در شبکه ورزش
  • از سر به‌ راه کردن باباشمل‌ها تا تقدیم شهید در راه دین
  • انتصاب سرپرست فدراسیون ورزش روستایی، عشایری و بازی‌های بومی محلی
  • وزیر ورزش به دیدار مایلی کهن رفت (+عکس)
  • روی خط رادیو
  • ورزش زنجان سال گذشته ۳۷۰ مدال رنگارنگ کسب کرد