Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،در نمونه آزمایش دوپینگ "کریستفر فروم" بهترین دو چرخه سوار جهان ،در جریان رقابت های بین المللی ووئلتا مقدار زیادی ماده سالبوتامول دیده شده است.

گفتنی است که این دوچرخه سوار از دوران کودکی به بیماری آسم مبتلا بوده و به همین علت او از دارو برای درمان بیماریش استفاده می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

داروی این دوچرخه سوار حاوی  سالبوتامول بوده و این موضوع باعث شده تست دوپینگ این دوچرخه سوار در آزمایش اولیه مثبت اعلام شود.


بنابراین گزارش در صورتیکه بعد از تجزیه و تحلیل دقیق تر این ماده بیش از 1000 نانوگرام در هر میلی لیتر در خون ورزشکار نباشد،وی به دوپینگ متهم نخواهد شد.


فروم دوچرخه سوار 32 ساله انگلیسی چهار بار عنوان قهرمانی در رقابت های بزرگ تور دی فرانس و دو بار برنده مدال برنز المپیک 2012 و 2016 را در کارنامه کاری خود دارد.


انتهای پیام/

تست دوپینگ کریستفر فروم مثبت شد

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۶۷۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری پویش «تهران بی دود»

به گزارش خبرگزاری صدا وسیما، تور گردشگری دوچرخه سواری در پویشی به نام "تهران بی دود" امروز از محل سرای محله اکباتان به مقصد برج آزادی برگزار شد
در این برنامه تعداد ۴۵ دوچرخه سوار تا مقصد رکاب زدند و در این مسیر دفترچه‌های مربوط به گردشگری تهران را در بین شهروندان پخش و در انتها از برج آزادی دیدن کردند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بهترین مقاصد سفر در سال ۲۰۲۴+ شاخص امنیت
  • چگونه جوکر با روزی سه لیتر نوشابه خوردن بهترین بازیکن جهان شد؟
  • پیام بهترین پاسور جهان برای سرمربی جدید تیم ملی
  • برگزاری پویش «تهران بی دود»
  • فیلیپه نیستروم؛ ماجرای گدایی و اعتیاد قهرمان دوچرخه‌سواری جهان
  • ماجرای گدایی و اعتیاد قهرمان دوچرخه‌سواری جهان
  • رمضان؛ بهترین فرصت برای تغییر و تحوّل‌
  • محفل انس با قرآن کریم در روستای قره قاسملوی بیله سوار
  • محرومیت ۲ ساله گابریل باربوسا در پرونده مبارزه با دوپینگ
  • ۲ سپاهانی به اردوی تیم ملی دوچرخه سواری امید دعوت شدند