Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا و به نقل از سایت اطلاع رسانی اداره کل زندان های آذربایجان غربی، میرعلی اکبر بنی هاشمی عصر روز چهارشنبه در آیین معارفه سرپرست جدید حفاظت اطلاعات زندان های آذربایجان غربی که با حضور معاون حفاظت اطلاعات سازمان زندان های کشور برگزار شد، با اشاره به هم مرزبودن استان با سه کشور همسایه گفت: متاسفانه این استان با انواع تهدیدات از جمله وجود اشرار و تبدیل شدن به مسیر ترانزیت انواع کالای قاچاق از جمله مواد مخدر به دیگر کشورها و اروپا روبروست و باید مسئولان به این استان به صورت ویژه توجه داشته باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اضافه کرد: با وجود تمامی مشکلات و کمبود های موجود، تمامی مسئولان زندان ها به حوزه مسئولیت خود اشرافیت کامل دارند و تا به امروز نیز مشکلی از حیث امنیت برای زندان ها در آذربایجان غربی پیش نیامده است.
معاون حفاظت و اطلاعات سازمان زندان های کشور نیز در این آیین گفت: وظیفه اصلی حفاظت زندان ها در 2 مقوله پیشگیری و آموزش و مبارزه است که در مقوله پیشگیری و آموزش شناسایی آسیب ها و رفع آن را در برنامه داریم.
حمیدرضا پوریانی افزود: در مقوله مبارزه نیز مدیران و مسئولان مراکز استان ها باید برای سامان بخشیدن به زندان ها و بالا بردن ضریب امنیت این مراکز وقت بیشتری صرف کنند تا از آسیب های احتمالی در زندان ها جلوگیری شود.
وی اضافه کرد: سرکشی های مستمر از داخل زندان گامی موثر در راستای تامین امنیت زندان هاست و می تواند از تنش ها و دیدگاه های منفی در داخل زندان بکاهد.
در ادامه این آیین سیروس پناهی به عنوان سرپرست جدید حفاظت اطلاعات زندان های آذربایجان غربی معرفی شد.
بازدید و دیدار با مددجویان کانون اصلاح و تربیت ارومیه از دیگر برنامه های سفر یکروزه حمیدرضا پوریانی معاون حفاظت و اطلاعات سازمان زندان های کشور به آذربایجان غربی بود.
پوریانی از تمامی واحدهای کانون اصلاح و تربیت ارومیه از جمله آسایشگاه ها، واحدهای فرهنگی و خدماتی بازدید و با چند تن از مددجویان این مرکز گفت و گو کرد.
معاون حفاظت و اطلاعات سازمان زندانهای کشور با حضور در کتابخانه کانون اصلاح و تربیت ارومیه گفت: ترویج فرهنگ مطالعه یکی از اولویت های سازمان زندانهاست و در این راستا اداره کل فرهنگی سازمان زندان ها برنامه های خوبی برای ترویج ورونق بخشیدن به فعالیتهای فرهنگی از جمله کتابخوانی دارد.
بازدید از باشگاه تازه تاسیس و آماده افتتاح کانون اصلاح و تربیت ارومیه از دیگر برنامه های پوریانی بود.
معاون حفاظت و اطلاعات سازمان زندانهای کشور در ادامه سفر یک روزه خود به آذربایجان غربی با حضور در ندامتگاه نسوان ارومیه از این زندان بازدید و با مددجویان به گفت و گو پرداخت.
پوریانی با حضور در ندامتگاه نسوان از واحدهای فرهنگی وتربیتی، بهداری، اشتغال وحرفه آموزی، دارالقرآن نسوان، کتابخانه و مهد کودک پرندگان مهاجر بازدید کرد.
8137/2093 ** خبر: سیده فاطمه سجادی ** انتشار: صابر چهرقانی

منبع: جماران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۶۸۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حدود ۷۵ هزار نفر در آذربایجان‌غربی خون اهدا کردند

مجتبی قهرمان رضاییه مدیرکل انتقال خون آذربایجان‌غربی گفت: اهدا کنندگان مستمر در استان ۲۵ هزار و ۳۰۷ نفر بودند که در سال ۱۴۰۱ هم حدود ۲۴ هزار نفر اهدای خون مستمر داشتند.

وی با اشاره به سابقه اهدای خون افراد بیان کرد: ۳۵ هزار و ۷۸۲ نفر اهدای خون باسابقه در سال ۱۴۰۲ بودند که این رقم نیز نسبت به مدت زمان مشابه پارسال از افزایش ۶.۵ درصدی برخوردار است.

قهرمان رضاییه افزود: امسال همچنین ۱۳ هزار و ۶۴۹ نفر اهدا کننده بار اولی بودند که ۹.۸۱ درصد نسبت به سال قبل‌تر از رشد مشارکتی مواجه بود و این نشان از فرهنگ‌سازی مناسب در جامعه است.

مدیرکل انتقال خون آذربایجان‌غربی با اشاره به اینکه نیاز به خون یک موضوع روزانه و متداول است، افزود: با توجه به پایین بودن عمر فرآورده‌های خونی در صورت تداوم کاهش اهدای خون از سوی شهروندان جان بیماران پیوندی، تالاسمی، سرطانی، آسیب دیدگان تصادفات، بیماران هموفیلی، مادران باردار و نوزادان با زردی و بسیاری دیگر از بیماران که به خون و مشتقات آن نیازمند هستند، به خطر می‌افتد.

در پایگاه‌های انتقال خون، علاوه بر پلاسما، گلبول قرمز فشرده، سی‌پی، سی‌پی‌پی، خون فیلتردار، خون شسته شده و پلاکت خون فرآوری می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • توسعه همکاریهای محیط زیست و دادگستری کل آذربایجان غربی در سال جدید
  • حفاظت از محیط زیست یک تکلیف است
  • راه‌ اندازی سوت‌ زنی سایبری بازار سرمایه در سال جدید
  • عید دیدنی روزانه مدیرکل زندان‌ها و دادستان مرکز آذربایجان‌غربی از خانواده زندانیان
  • دیدار نوروزی مدیرکل حفاظت محیط زیست آذربایجان غربی با مدیرکل دیوان محاسبات استان
  • ۳۱ حکم سبز در آذربایجان‌غربی صادر شد
  • هشدار سفارت آمریکا درباره خطر ترور در فرانسه
  • صدور ۳۱ حکم سبز در مراجع قضایی آذربایجان غربی
  • حدود ۷۵ هزار نفر در آذربایجان‌غربی خون اهدا کردند
  • دریاچه ارومیه میزبان نخستین جشنواره فرهنگی ورزشی