Web Analytics Made Easy - Statcounter

قزوین_ نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری گفت: حضور استاندار در شهرستانها حرکت ارزشمندی است و ضمن آشنایی مدیران با مشکلات و مسائل منطقه زمینه تسریع در حل آنها را مهیا می کند.

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین روز پنجشنبه به همراه معاون اقتصادی و عمرانی و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی در سفر به تاکستان با امام جمعه تاکستان دیدار و گفتگو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

آیت الله علی اسلامی در این دیدار اظهار داشت: حضور استاندار در شهرستانها حرکت ارزشمندی است و ضمن آشنایی مدیران با مشکلات و مسائل منطقه زمینه تسریع در حل آنها را مهیا می کند.

وی افزود: امیدواریم حضور استاندار محترم برای حل مشکلات فرهنگی و اجتماعی تاکستان موثر باشد.

نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری بیان کرد: این شهرستان با ۱۰۰  هزار نفر جمعیت از یک سالن اجتماعات مناسب بی بهره است و برای برگزاری برنامه های مناسبتی هیچ امکاناتی ندارد که امیدواریم در این زمینه اقدام شود.

استاندار قزوین نیز در این دیدار گفت: حضور در شهرستانها بهترین فرصت برای آشنایی با قابلیت ها و مشکلات است.

عبدالمحمد زاهدی یادآور شد: آماده ایم در مسیر توسعه شهرستان گام برداریم و وظیفه خود می دانیم ابتدا به شهدا ادای احترام کنیم چراکه هر چه داریم از برکت شهداست.

وی اضافه کرد: ورودی های شهر و منظر شهری تاکستان مناسب نیست و با کمک تمام مدیران، شهرداری و فرمانداری باید باید تحول خوبی در شهر ایجاد شود.

همچنین استاندار به همراه هیأت همراه، آیت‌الله اسلامی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری و فرماندار تاکستان از خانواده شهید عباس یرلی بازدید کرد.

سفر یک روزه استاندار قزوین و هیأت همراه به منظور شرکت در جلسه شورای اداری تاکستان و افتتاح چند طرح تولیدی، صنعتی و کشاورزی است.

از سایر برنامه‌های استاندار قزوین افتتاح هتلینگ بیمارستان تأمین اجتماعی تاکستان، افتتاح گلخانه هیدروپونیک توت‌فرنگی، افتتاح مدرسه خیریه حاج حمدالله رحمانی و بازدید از چند واحد صنعتی، بازدید از طرح‌های داربستی کردن باغات و طرح آبیاری قطره‌ای است.

گفتنی است، عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین در سفر یک روزه خود به شهرستان تاکستان در بدو ورود به این شهرستان با حضور در گلزار شهدای این شهر به مقام شامخ شهیدان ادای احترام کرد.

منبع: قدس آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۶۹۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دورهمی هنرمندان به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی + فیلم

  به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز قزوین، استاندار در  این مراسم بیان کرد: در مقابل همه کسانی که هنرشان دارای جهت است و با آثار خودشان نقش بسزایی در تبیین و ترویج فرهنگ انقلابی دارند، احترام ویژه قائلم و معتقدم که آثار این هنرمندان همواره در یادها و خاطره‌ها ماندگار است.   اعلایی اضافه کرد: برای من لذت بخش‌ترین زمان‌ها، سپری کردن اوقات با اهالی فرهنگ و هنر است و علت حضور ما در این مراسم نیز عرض احترام به ساحت هنر و ادب و اهالی فرهنگ و هنر استان قزوین بود.   وی بیان کرد: اعتقاد دارم استان قزوین با توجه به ظرفیت‌های فرهنگ و هنر باید روز به روز بیشتر زیرساخت‌های آن تقویت شده و مورد توجه جدی قرار گیرد.   در پایان این مراسم با حضور استاندار قزوین و خانواده شهید تاج احمدی، تابلوی تمثال شهید علی تاج احمدی به قلم هنرمندانه استاد میری رونمایی شد.     کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مدیران ناکارآمد مصداق بارز خیانت به نظام و مردم هستند
  • دورهمی هنرمندان به مناسبت گرامیداشت هفته هنر انقلاب اسلامی + فیلم
  • تصمیمات اشتباه باعث بدبینی مردم به همه مسوولان می‌شود
  • افتتاح 3 طرح هادی در شیروان
  • ادامه فعالیت میز خدمت ۲ روز در هفته در شهرستان‌های بوشهر
  • دیدار صمیمانه استاندار خراسان رضوی با مدیران، کادر فنی و بازیکنان باشگاه فرش‌آرا مشهد
  • تنبیه رژیم صهیونیستی نتیجه حضور مردم در صحنه است
  • تداوم برگزاری نشست‌های خبری شهرستانی استاندار یزد پس از ماه مبارک رمضان
  • پیرایش باغ های تاکستان در فصل بهار+ فیلم
  • پیرایش باغ های تاکستان در فصل بهار