Web Analytics Made Easy - Statcounter

کرمانشاه- مدیرکل تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه از صدور جریمه ۱۶۶میلیونی برای قاچاقچی ۵۲۵ ثوب البسه در استان خبر داد.

داریوش جودکی در گفتگو با خبرنگار مهر، از محکومیت یک قاچاقچی به اتهام قاچاق ۵۲۵ ثوب البسه خارجی خبر داد و گفت: این قاچاقچی قصد داشت با یک خودرو مقدار البسه قاچاق را به استان انتقال دهد که توسط نیروی انتظامی دستگیر و پرونده تخلف آن در شعب ویژه رسیدگی به قاچاق کالا و ارز مورد رسیدگی قرار گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: شعبه مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه بر اساس نحوه اظهارات و دفاعیات بلاوجه و غیر موثر متهم و عجز از مدارک مثبته و اذعان صریح به علم و اطلاع از موضوع، عبور از جاده خاکی و فرعی و عدم توجه به دستور ایست مامورین، متواری شدن با وجود استفاده پلیس از میخ، پس از جری تشریفات قانونی تخلف انتسابی را محرز  و متهم را علاوه بر ضبط کالا به جریمه ۱۶۶  میلیون و ۳۹۲  هزار و۴۹۴  ریال محکوم کرد.

۱۱۲ تخته پتوی قاچاق کشف و ضبط شد

این مسئول از دستگیری دو قاچاقچی به اتهام مباشرت در قاچاق ۱۱۲ عدد پتو خارجی خبر داد و گفت: با توجه به گزارش شماره پلیس آگاهی و با توجه  به اعلام نظر اتحادیه صنف لوازم خانگی  و با توجه به صورتجلسه کشف کالا و اعلام جرم اداره  و با عنایت به محتویات پرونده و اقرار صریح متهم به مالکیت و حمل کالا و نحوه اظهارات غیر موثر و دفاع بلاوجه نامبرده و باتوجه به عجز از ارائه اسناد مثبته گمرکی بزه انتسابی به نامبرده و محرز،  مسجل و مستند به قانون مبارزه با قاچاق علاوه بر ضبط کالا به پرداخت ۲۵ میلیون و ۲۲۲ هزار و ۴۴۲ ریال جریمه در حق دولت محکوم شد.

ضبط لاستیک های قاچاق خارجی

وی افزود: شعبه پنجم مبارزه با قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی استان کرمانشاه نیز  یک قاچاقچی را به اتهام حمل و مباشرت در تعداد۲۶حلقه لاستیک با توجه به ارائه مدارک مثبته در خصوص تعدادی از لاستیک‌های فوق صرفا حکم به ضبط آن دسته از لاستیک هایی که مدرک مثبته نداشت به نفع دولت صادر کرد.

جریمه ۴۴۰ میلیونی برای قاچاقچی روغن زیتون

این مسئول گفت: در پی کشف ۱۲۵ کارتن روغن زیتون با مارک valleo  ساخت کشور اسپانیا توسط نیروی انتظامی در شهرستان قصرشیرین این شهرستان پرونده جهت رسیدگی و صدور رای به اداره تعزیرات حکومتی ارسال و شعبه ویژه رسیدگی به کالای قاچاق این اداره  بر اساس گزارش نیروی انتظامی، محتویات پرونده، عدم ارائه مدارک مثبته گمرکی، متهم را علاوه بر ضبط کالا به مبلغ ۴۴۰ میلیون ریال جریمه نقدی محکوم کرد.

۵۴ میلیون ریال جریمه قاچاقچی ذغال

وی ادامه داد: شعبه پنجم تعزیرات حکومتی کرمانشاه دو قاچاقچی را بر اساس اعلام جرم  اداره منابع طبیعی کرمانشاه  و اینکه متهمین بدون مجوز  قانونی  اقدام به حمل ۱۸۰ کیلوگرم ذغال از درختان جنگلی بلوط کرده  بودند با عنایت  به محتویات پرونده، اتهام را محرز و مسجل دانسته و  با اعمال نظر به بند ذیل ماده ۲ قانون مبارزه با قاچاق کالا و ارز  متهمین را از حیث مباشرت در قاچاق کالا(ذغال) با توجه به نقش وی در ارتکاب بزه علاوه بر ضبط کالا به پرداخت  مبلغ ۵۴  میلیون ریال  به عنوان جریمه در حق دولت محکوم کرد.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۶۹۶۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محکومیت ۲۳ میلیارد ریالی یک شرکت تولید شیشه در زاهدان

منصور انصاری   اظهار کرد: پرونده حمل کالای قاچاق شامل ۲۴ هزار و ۹۰۰ کیلوگرم انواع لیوان شیشه ای و بلورجات به ارزش سه میلیارد و ۸۳۵ میلیون ریال در شعبه چهارم ویژه رسیدگی به تخلفات قاچاق کالا و ارز تعزیرات حکومتی زاهدان بررسی شد.

وی افزود: شعبه پس از بررسی مستندات موجود در پرونده و ارائه نکردن مدارک گمرکی، اتهام انتسابی را محرز و علاوه بر ضبط کالاهای کشف شده و ممنوعیت فعالیت یک ساله شرکت، شخص حقوقی را به پرداخت ۲۳ میلیارد و ۱۴ میلیون ریال جزای نقدی محکوم کرد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی سیستان و بلوچستان عنوان کرد: سربازان گمنام امام زمان (عج) این میزان کالا را قبل از خروج از کشور از یک دستگاه تریلی در پایانه مرزی میرجاوه کشف و گزارش آن را برای رسیدگی به تعزیرات حکومتی ارسال کردند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • محکومیت ۴۲ میلیارد ریالی قاچاقچی دخانیات
  • جریمه ۱۶ میلیارد و ۴۸۵ میلیون ریالی یک قاچاقچی سوخت
  • جریمه قاچاقچی لوازم جانبی موبایل در مشهد
  • جریمه قاچاقچی لوازم خانگی در کاشمر
  • چرا ورود آیفون ممنوع شد؟/شرط تشکیل پرونده‌ برای آیفون رفرش
  • محکومیت ۲۳ میلیارد ریالی یک شرکت تولید شیشه در زاهدان
  • ضبط ۱۹۰ کیلو گرم بذر آفتابگردان قاچاق در ارومیه
  • محکومیت قاچاقچی ماینر در سردشت
  • نقره داغ شدن قاچاقچی کود شیمیایی در نهاوند 
  • جریمه یازده میلیارد ریالی برای قاچاقچی سوخت