Web Analytics Made Easy - Statcounter

جزئیات برگزاری دهمین همایش نخبگان مداحی و شعرای اهل بیت(ع) کشور اعلام شد.

«علی‌اکبر مداحی» مدیر ستاد مرکزی هیئت رزمندگان اسلام در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی باشگاه خبرنگاران پویا، با اشاره به برگزاری دهمین همایش نخبگان مداحی و شعرای اهل‌بیت(ع) کشور گفت: این همایش یک روزه 14 آذرماه در مشهد مقدّس از 8 صبح با حضور 200 نفر از مداحان، شاعران و پیرغلامان آستان اهل بیت (ع) برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر ستاد مرکزی هیئت رزمندگان اسلام افزود: 150 مداح برادر، 40 شاعر اهل‌بیت(ع) و 10 مداح خواهر در این برنامه شرکت می‌کنند.

وی درباره سخنرانان این همایش اظهار کرد: در این همایش حجت‌الاسلام والمسلمین «مهدی طائب» در مورد آسیب‌های مداحی، «رضا سراج» درباره مسائل روز کشور و حجت‌الاسلام «راشد یزدی» درباره مسائل اخلاقی و 6 نفر از مداحان کشوری نیز به سخنرانی خواهند پرداخت.

مداحی با بیان اینکه آئین اختتامیه این همایش 14 آذرماه با حضور مداحان و شاعران در صحن دارالهدایة حرم مطهر امام رضا(ع) برگزار می‌شود، گفت: یکی از برنامه‌های ویژه این همایش برگزاری کارگاهی مشورتی درباره موضوعات تخصصی آموزش، نظارت و ارزیابی مداحان جوان و نوجوان است.

انتهای پیام/*

پنجمین جشنواره پژوهشی پژوهشگاه قرآن و حدیثپنجمین جشنواره پژوهشی پژوهشگاه قرآن و حدیثپنجمین جشنواره پژوهشی پژوهشگاه قرآن و حدیثپنجمین جشنواره پژوهشی پژوهشگاه قرآن و حدیثپنجمین جشنواره پژوهشی پژوهشگاه قرآن و حدیثپنجمین جشنواره پژوهشی پژوهشگاه قرآن و حدیثپنجمین جشنواره پژوهشی پژوهشگاه قرآن و حدیثپنجمین جشنواره پژوهشی پژوهشگاه قرآن و حدیثپنجمین جشنواره پژوهشی پژوهشگاه قرآن و حدیثپنجمین جشنواره پژوهشی پژوهشگاه قرآن و حدیثپنجمین جشنواره پژوهشی پژوهشگاه قرآن و حدیثپنجمین جشنواره پژوهشی پژوهشگاه قرآن و حدیثپنجمین جشنواره پژوهشی پژوهشگاه قرآن و حدیثپنجمین جشنواره پژوهشی پژوهشگاه قرآن و حدیثگردهمایی جمعی از نخبگان مداحی و شعر آئینی در مشهد مقدس R1410/P1010114/S4,37/CT1

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۶۹۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود

به گزارش گروه ایثار و حماسه خبرگزاری صداوسیما ؛ در آستانه ۵ اردیبهشت، سالروز شکست حمله نظامی آمریکا در صحرای طبس ، همایشی با عنوان "شن‌ها مامور خدا بودند" فردا سه شنبه ۴ اردیبهشت از ساعت ۹ الی ۱۱ صبح در سالن همایش‌های بین المللی موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار می‌شود.

موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس در بزرگراه شهید حقانی تهران، انتهای خیابان سرو، روبروی پارک طالقانی واقع است.

دیگر خبرها

  • زاهدان میزبان گردهمایی کشوری مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی
  • راهپیمایی جمعی از کودکان و مادران قمی در هفته سلامت و زمین پاک
  • زاهدان میزبان گردهمایی مدیران مراکز مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌ها
  • همایش «شن‌ها مامور خدا بودند» برگزار شد
  • وحدت در بین مردم شیعه و سنی گلستان مثال زدنی است
  • سرپرست گروه پژوهشی هنرهای ملی معرفی شد
  • جشنواره قرآنی «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • جشنواره «حیات» در مشهد برگزار می‌شود
  • هفدهمین جشنواره بین‌المللی پژوهش فرهنگی برگزار می‌شود
  • همایش "شن‌ها مامور خدا بودند" در تهران برگزار می‌شود