Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-04-19@23:29:35 GMT

مصاحبه تلویزیونی مهدی هاشمی /انتشار برای اولین بار

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۴۷۱۸۴

مصاحبه تلویزیونی مهدی هاشمی /انتشار برای اولین بار

‍‍‍‍‍‍

مصاحبه تلویزیونی مهدی هاشمی /انتشار برای اولین بار.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۷۱۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هاشمی‌نسب: هواداران استقلال لایق این همه استرس نیستند

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ مهدی هاشمی‌نسب پس از برتری 3 بر 2 استقلال مقابل شمس آذر قزوین در هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر گفت: می‌دانستیم بازی سختی داریم. بازی را خوب شروع کردیم و 85 دقیقه خوب بازی کردیم و سه گل زدیم اما متأسفانه دقایقی از بازی را از دست دادیم. اتفاقاتی افتاد ولی خدا دوست‌مان داشت و خطر از بیخ گوش‌مان گذشت. در رختکن با بازیکنان صحبت کردیم و گفتیم خیلی راحت می‌توانست همه چیز از بین برود. خوشبختانه جایگاهی که لایقش بودیم را پس گرفتیم و به صدر جدول بازگشتیم.

به نقل از تسنیم وی افزود: به بازیکنان گفتیم حق ندارید این اشتباهات را بکنید. در شرایطی که این همه عاشق پشت این تیم است نباید ثانیه‌ای از بازی غافل شویم، آن هم در این برهه از فصل. تجربه خوبی بود و با بازیکنان عهد بستیم که در بازی‌های آینده چنین اشتباهاتی نکنیم. سه گل زده بودیم و می‌توانستیم تفاضل گل را بهتر کنیم اما این هم از جذابیت فوتبال است. تا دقیقه 85 موقعیتی به تیم خوب شمس آذر ندادیم، تیمی که مقابل همه تیم‌ها حملات و ضد حملات متعددی ایجاد می‌کند. می‌دانستیم از بازی چه چیزی می‌خواهیم. آن 10 دقیقه کذایی به خیر گذشت. تشکر ویژه از هواداران می‌کنم که سنگ تمام گذاشتند و خدا را شکر توانستیم خوشحال به منازل‌شان بفرستیم. امیدوارم این روند تداوم داشته باشد و با قهرمانی خوشحال‌شان کنیم.

مربی استقلال خاطرنشان کرد: در روزی که آرمین سهرابیان را دیروز از دست دادیم و رافائل سیلوا نیز مصدوم است و کوین یامگا و مهدی مهدی‌پور را تا پایان فصل از دست داده‌ایم، خوشحالیم امروز برنده شدیم. باید دست تک تک بازیکنان را بوسید که با تمام وجودشان بازی می‌کنند. 24 ساعت بیشتر حق شادی نداریم و باید آماده بازی بعدی شویم.

هاشمی‌نسب در رابطه با تعویض همیشگی جلال‌الدین ماشاریپوف در هر بازی و تغییر ریتم بازی آبی‌پوشان گفت: هفته قبل که نکونام کنار خط بود، دوقلوی پای ماشاریپوف گرفت و ترس از مصدومیت او داشت. ماشاریپوف بازیکن بین‌المللی است و امسال فشار زیادی تحمل کرد و همراه با تیم ملی ازبکستان بود و استراحتی نداشت. هفته قبل خواسته خودش بود که تعویض شد و این بازی نیز نکونام روی سکو به بازی اشراف داشت و تصمیم به تعویض او گرفت.

وی در خصوص از دست رفتن تمرکز آبی‌پوشان در 10 دقیقه پایانی عنوان کرد: ذهن بازیکنان باید آماده باشد. استقلال تیم بزرگی است و بازیکنان باید بدانند نفرات بزرگی در این تیم بازی کرده‌اند. با توجه به سال‌های سختی که استقلال سپری کرد، هواداران لایق این همه استرس نیستند. نمی‌خواهم در مورد ناعدالتی‌ها و حرف و حدیث‌ها حرف بزنم. چشم میلیون‌ها هوادار دنبال استقلال است و ما می‌جنگیم. با همه چیز مبارزه می‌کنیم و توانایی ایستادن مقابل خیلی چیزها هستیم. از وحید کاظمی داور مسابقه تشکر می‌کنم که قوی ظاهر شد. با این داور قبلاً باخته‌ایم و دنبال بهانه نیستیم.

هاشمی‌نسب در واکنش به اظهارات سعید دقیقی مبنی بر اشتباهات داور در این دیدار گفت: کاظمی قوی سوت زد و شاید پنالتی روی صالح حردانی نیز باید گرفته می‌شد. اگر پنالتی هم بوده باشد و نگرفته حس‌مان این بوده که عمدی نبوده و خیال‌مان راحت است. چون برده‌ایم این حرف‌ها را نمی‌زنم و اگر مساوی هم می‌کردیم همین‌ها را می‌گفتم. در مورد پنالتی استقلال صحنه را ندیدم و نمی‌توانم قضاوت کنم.

مربی استقلال در رابطه با وضعیت رافائل سیلوا گفت: دوقلوی پایش کِش آمده و فکر کنم یک هفته تا 10 روز دیگر نیاز به کار دارد. فکر نکنم به بازی با تراکتور تبریز برسد ولی آرمین سهرابیان مشکلی ندارد.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1897183

دیگر خبرها

  • هاشمی‌نسب: داور قوی سوت زد
  • هاشمی‌نسب: هواداران استقلال لایق این همه استرس نیستند
  • مهدی هاشمی‌نسب:
  • شوخی انریکه با میکا ریچارد در مصاحبه تلویزیونی؛ تو یک گناهکاری! / فیلم
  • اولین مصاحبه یولیا ناوالنایا همسر رهبر سابق مخالفان روسیه و انتقاد از غرب
  • مهدی هاشمی‌ نسب: هر روز قانون در فوتبال ایران تغییر می‌کند
  • حمله تند هاشمی نسب به میثاقی: درباره استقلال حرف نزن
  • کل پول قرارداد مربی استقلال رفت روی هوا! | خب الان چی بخورد؟
  • عکسی از مهدی هاشمی و منتقد سرسخت پدرش در یک مراسم /وزیر احمدی نژاد هم آمد
  • پروین به کدام بازیکنان پرسپولیس طعنه زد؟