Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-19@13:17:19 GMT

نمایش کمدی «آخر دنیا» در آستارا به روی صحنه می رود

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۴۷۵۷۳

نمایش کمدی «آخر دنیا» در آستارا به روی صحنه می رود

آستارا - نمایش کمدی «آخر دنیا» به نویسندگی و کارگردانی« منصور سفید گر » به مدت یک هفته در شهرستان آستارا به روی صحنه می رود.

به گزارش خبرنگار مهر، نمایش کمدی آخر دنیا که با نگاهی به مسائل اجتماعی و روز جامعه  نظیر بیکاری، ربا و اعتیاد  و با زبان تاثیر گذار طنز  از روز چهارشنبه در آستارا  به روی صحنه رفت، با استقبال  تماشاگران دوستدار نمایش های کمدی در این شهرستان مرزنشین روبرو شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

نویسندگی و کارگردانی نمایش کمدی آخر دنیا «منصور سفیدگر» از پیشکسوتان نقالی و سیاه بازی کشور است  و این نمایش با هنرمندی هنرمندان خوش ذوق آستارایی که با موضوعات  متنوع میزبان لحظات شاد مردم می شوند، به مدت یک هفته و در سینما دریای آستارا و با همکاری اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی این شهرستان به روی صحنه خواهد رفت.

آرش قربان پور، شایان گل محمدی، حامد ابراهیمی، حسین فهیم پور، آرش نیکوکار، علی خرمی، ستاره معلمی و حانیه طالعی در دو پرده این نمایش هنرنمایی می کنند.

سرپرست اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا در این رابطه درگفتگو با خبرنگار مهر با بیان اینکه ۴۰۰ هنرمند زیر نظر اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی آستارا در این شهرستان فعالیت می کنند، اظهار کرد: تماشاگران بزرگترین سرمایه هنرمندان تئاتر و نمایش های کمدی و طنز محسوب می شوند.

شاپور تشرینی افزود: مخاطبان سرمایه هنرمندان نمایش های کمدی در شهرستان آستارا هستند که با استقبال از تمامی نمایش ها انگیزه مضاعفی برای هنرمندان ایجاد می کنند.  

عکس / مهدی حسین نژادی

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۷۵۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نمایش طرح‌های گرافیکی هنرمندان استان همدان با موضوع وعده‌ صادق

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • حمله به اسراییل سیلی محکمی به جبهه استکبار جهانی بود
  • اجرای طنزواره استانی با عنوان میرما در محمودآباد
  • جدول اجرای عموم نمایش‌های بخش کودک و نوجوان تئاتر «رضوی» اعلام شد
  • نمایش طرح‌های گرافیکی هنرمندان استان همدان با موضوع وعده‌ صادق
  • پسر صدیقه خانم که اروپایی‌ها را شگفت زده کرد
  • برگزاری رویداد بهار هنر انقلاب در آذرشهر
  • رویداد هنری "بهار هنر انقلاب" در آذرشهر
  • عملیات «وعده صادق» نمایش اقتدار و قدرت به جهانیان بود
  • معرفی چهره‌های هنرمند شهرستان آباده
  • تجلیل از هنرمندان حوزه دفاع مقدس