Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش جام جم آنلاین از تسنیم، رضا آریایی از پیدا شدن جسد آخرین کوهنورد مفقود شده در اشترانکوه لرستان خبر داد و اظهار داشت: جسد نهمین و آخرین کوهنورد مفقود شده مشهدی در اشترانکوه استان لرستان به نام علی حسینی پیدا شد.

وی با اشاره به جان باختن 9 کوهنورد در حادثه سقوط بهمن در اشترانکوه افزود: نام این 9 کوهنورد جان باخته علیرضا عامری، مرتضی غلام پور، مجید زاده تراب، امان‌الله جوکار، ناصر اکبری، مهشید جان‌محمدی، اکرم حقانی، علی قاسم‌زاده و علی حسینی است و امیر تقی زاده، محمود فرنوش فر، حسن موسوی، سروش قادری، محسن اشرفی و سید رضا وحیدی 6 کوهنورد دیگری است که نجات یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان با اشاره به 7 روز عملیات جستجو برای یافتن مفقودین گفت: پیکر 7 کوهنورد جان باخته مشهدی و یک کوهنورد جاباخته الیگودرزی روزهای قبل به شهرهایشان منتقل شد.

تیم کوهنوردی 14 نفره از مشهد به همراه یک کوهنورد از الیگودرز 9 روز قبل برای صعود به قلعه اشترانکوه لرستان عازم منطقه شدند که در مسیر صعود به قلعه براثر ریزش بهمن دچار حادثه شدند؛ این تیم 15 نفره در مسیر به چند دسته تقسیم می‌شوند.

3 کوهنورد به دلیل بیماری که پیدا می‌کنند به پناهگاه برگشته و 12 کوهنورد دیگر به مسیر خود ادامه می‌دهند و وقتی به تاریکی شب می‌خوردند دیگر راه برگشت نداشته و مسیر را ادامه داده که در این مسیر دچار حادثه شدند. از این تیم 15 نفره، 6 نفر سالم پیدا شدند و 9 نفر مفقود بود که در عملیاتی شش روزه جسد کوهنوردان مفقودی پیدا شد.

منبع: جام جم آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۷۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۴ پرونده روی میز بازپرس جنایی | از جزییات مرگ مرموز مجرمی با پابند الکترونیکی تا سقوط یک کوهنورد جوان

همشهری آنلاین- حوادث: اولین حادثه صبح جمعه به قاضی امیر حسین علیمردان گزارش شد. ماجرا از این قرار بود که مردی جوان صبح جمعه برای کوهنوردی به ارتفاعات شمال تهران رفته بود اما دچار حادثه دردناکی شد. او هنگام کوهنوردی پایش لیز خورده، ناگهان تعادلش را از دست و به پایین سقوط کرد. جسد وی کشف شد و به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی انتقال یافت تا به زودی خانواده اش شناسایی و جسد تحویلشان داده شود.

دومین حادثه عصر جمعه به بازپرس جنایی تهران اعلام شد. قربانی دوم هم مردی جوان بود که در تهرانسر هنگام حفاری گودال به داخل آن سقوط کرده و جانش را از دست داده بود. او کارگری جوان بود که در حال کار در یک پروژه ساختمانی بود اما تعادلش را از دست داده و به داخل گودال افتاد. ظاهرا عمق گودال زیاد بوده که جسد توسط آتش نشانان پایتخت بیرون کشیده شد و به دستور بازپرس جنایی به پزشکی قانونی انتقال یافت.

سومین حادثه مرگبار صبح دیروز اول اردیبهشت ماه به بازپرس جنایی تهران اعلام شد. قربانی سوم هم مرد بود و ۷۲ سال سن داشت. او از تراس طبقه سوم خانه اش به پایین سقوط کرده و جان باخته بود. خانه وی در محدوده ونک بوده که حالا تحقیقات برای رازگشایی از سقوط مرموز وی توسط تیم جنایی آغاز شده است.

اما چهارمین حادثه نیز مربوط به مرگ مردی سابقه دار بود. او به دلیل سوابق زیادی که در زمینه مواد مخدر داشت، مدتی قبل از زندان آزاد شده و با پابند الکترونیکی کنترل می شد. جسد مرد میانسال در حالیکه پابندالکترونیکی داشت در خانه اش در محدوده بهارستان کشف شد. علت اصلی مرگ به درستی مشخص نیست و به همین دلیل بازپرس جنایی دستور داد تا برای مشخص شدن علت اصلی مرگ به پزشکی قانونی منتقل شود.

کد خبر 846311 برچسب‌ها کوه نوردی قتل - قاتل حوادث ایران

دیگر خبرها

  • اعتبارات جبران خسارت‌های سیلاب ۹۸ در حوزه راه پرداخت نشده است
  • منظره زیبا و بهاری دریاچه گهر+ فیلم
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی مجلس می‌شوند
  • در دور دوم انتخابات ۴۵ نماینده راهی خانه ملت می‌شوند
  • تأکید وزیر کشور برای زمینه سازی مشارکت مردم در سرمایه گذاری
  • با مأموریت‌های چندگانه در حال فتح قله‌ها هستیم/ سد «معشوره» و «راه آهن» لرستان در دستور کار دولت است
  • با مأموریت‌های چندگانه در حال فتح قله‌ها هستیم
  • نجات کوهنورد خرم آبادی گرفتار در ارتفاعات مخملکوه
  • ۴ پرونده روی میز بازپرس جنایی | از جزییات مرگ مرموز مجرمی با پابند الکترونیکی تا سقوط یک کوهنورد جوان
  • جسد جوان غرق‌شده در رودخانه سزار لرستان پیدا شد