Web Analytics Made Easy - Statcounter

ساعت 24-کارشناس سازمان هواشناسی از بارش باران در شهرهای جنوبی کشور از بعد از ظهر امروز خبرداد.

محمد اصغری گفت: از بعد از ظهر امروز پنجشنبه ۲۳ آذرماه، شاهد ورود سامانه بارشی از سمت جنوب غرب به آسمان کشور خواهیم بود.

وی افزود: در پی ورود این سامانه بارشی، امروز شاهد بارش باران در بخش‌هایی از جنوب غرب کشور خواهیم بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کارشناس سازمان هواشناسی با اشاره به افزایش شدت بارش‌ها در شهرهای جنوبی از فردا اظهارکرد: در روز جمعه شاهد بارش باران و وقوع رعد و برق در استان‌های خوزستان و بوشهر و همچنین جزایر جنوبی کشور خواهیم بود و این بارش‌ها در بخش‌هایی از دریای عمان و تنگه هرمز نیز پیش بینی شده است.

اصغری ادامه داد: از عصر جمعه ۲۴ آذرماه، شاهد بارش باران در استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد خواهیم بود و این بارش‌ها سبب سیلابی شدن مسیل‌ها می‌شود.

وی از آغاز بارش برف در برخی از نقاط کشور از روز شنبه خبرداد و تصریح کرد: از روز شنبه شاهد سردتر شدن دمای هوا در بسیاری از نقاط کشور خواهیم بود و به همین خاطر پیش بینی می‌شود در ارتفاعات برخی از استان‌ها از جمله کرمان و فارس شاهد بارش برف باشیم.

کارشناس سازمان هواشناسی در خصوص وضعیت هوای شهر تهران خاطرنشان کرد: آسمان پایتخت امروز پنجشنبه ۲۳ آذر ماه صاف تا کمی ابری است و دمای هوای تهران در این روز در سردترین حالت به یک درجه سانتگی گراد می‌رسد.

منبع: ساعت24

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.saat24.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ساعت24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۷۸۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

باد شدید از امروز زنجان را درمی‌نوردد

محمدرضا رحمان‌نیا در گفت‌وگو با خبرنگار مهر، با بیان اینکه از بعد از ظهر امروز شاهد افزایش ابرها در آسمان استان و نیز وزش باد شدید در مناطق مختلف این استان خواهیم بود، افزود: این شرایط باعث خواهد شد که برخی اوقات بارش پراکنده باران در مناطق مختلف استان اتفاق بیفتد.

وی با یادآوری اینکه سامانه بارشی از امروز به مدت دو روز در استان فعال بوده و به همین خاطر رگبار پراکنده باران را در استان شاهد خواهیم بود، ادامه داد: این در حالی است که روزهای پنج‌شنبه و جمعه هفته جاری و طبق پیش‌بینی‌های به عمل آمده، هوای مناطق مختلف استان پایدار خواهد بود.

رحمان نیا با اشاره به اینکه دمای هوای استان از امروز روند کاهشی داشته و اواخر هفته دوباره شاهد افزایش دمای هوا خواهیم بود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر دمای هوای شهر زنجان با یک درجه سانتی‌گراد افزایش نسبت به روز گذشته در همین ساعت به ۱۳ درجه سانتی‌گراد رسیده است.

مدیرکل هواشناسی استان زنجان در ادامه با یادآوری میزان نوسان دمای شهرهای مختلف استان زنجان طی شبانه‌روز گذشته، تصریح کرد: کمینه و بیشینه دمای زنجان ۱۱ و ۱۹ درجه، ابهر ۱۰ و ۲۱ درجه، خرمدره ۱۱ و ۱۹ درجه، آب‌بر ۱۳ و ۲۷ درجه، قیدار ۸ و ۱۹ درجه، حلب ۶ و ۲۲ درجه، گرماب ۹ و ۱۹ درجه، سلطانیه ۹ و ۱۸ درجه و ماهنشان ۱۴ و ۲۲ درجه سانتی‌گراد گزارش شده است.

کد خبر 6096810

دیگر خبرها

  • شادی مردم دیار هگمتانه از بارش باران بهاری
  • ابرهای باران زا دوباره به خراسان جنوبی برمی گردند
  • صنعا: طی روزهای آینده شاهد اولین عملیات در دریای مدیترانه خواهیم بود
  • باد شدید از امروز زنجان را درمی‌نوردد
  • بارش شدید تگرگ در درح سربیشه خراسان جنوبی
  • آغاز بارش بهاری در شهر بام+ فیلم
  • سامانه بارشی جدید دوشنبه از غرب وارد کشور می‌شود
  •  بارش باران در استان سمنان تداوم خواهد داشت
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۱۵ اردیبهشت / بارش و ترافیک سنگین در محورهای شمالی
  • صدور هشدار نارنجی /بارش‌های رگباری خراسان شمالی را فرا می‌گیرد