Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-25@20:58:53 GMT

لحظه پیدا شدن جسد کوهنورد مفقودی حادثه اشترانکوه

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۴۸۰۰۸

لحظه پیدا شدن جسد کوهنورد مفقودی حادثه اشترانکوه

‍‍‍‍‍‍

دریافت 3 MB خرم‌آباد- مدیرکل مدیریت بحران لرستان از پیدا شدن آخرین جسد کوهنوردان مفقودی حادثه سقوط بهمن اشترانکوه خبر داد.

رضا آریایی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به پیدا شدن آخرین جسد مربوط به کوهنوردان مفقودی حادثه سقوط بهمن اشترانکوه اظهار داشت: «علی حسینی» هویت جسد پیدا شده است.

وی با بیان اینکه حادثه سقوط بهمن اشترانکوه منجر به جان باختن ۹ نفر از کوهنوردان صعود کننده به این قله شد، تصریح کرد: یک نفر از این جانباختگان الیگودرزی بوده و ۸ نفر از آنها نیز از کوهنوردان خراسانی بوده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس این گزارش، در جریان حادثه سقوط بهمن در اشترانکوه ۹ کوهنورد به نام های ناصر اکبری، مرتضی غلام پور، اکرم حقانی، مهشید جوانمحمدی، علی قاسم‌زاده، مجید زاده تراب، علی حسینی، امان‌الله جوکار و علیرضا عامری جان باختند؛ جسد این کوهنوردان پس از انتقال به پایگاه امدادی، به سردخانه بیمارستان امام علی(ع) ازنا منتقل شدند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۸۰۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مبارزه علیه آفت سن گندم در بهمن

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای مرکز فارس، روابط عمومی جهاد کشاورزی بهمن اعلام کرد: بر اساس پایش‌ کارشناسان این مرکز از مناطق بهمن و صغاد آفت سن گندم در این مناطق به نرم مبارزه رسیده است.

بر اساس این گزارش، مبارزه علیه آفت سن گندم از پنج شنبه ۶ اردیبهشت به مدت پنج اجرا می شود.

گندمکاران برای سم پاشی مزارع از سموم دسیس به میزان نیم لیتر در هکتار و فنیروتیون یک لیتر در هکتار استفاده کنند.

دیگر خبرها

  • برپایی بازارچه دانش آموزی در سمیرم
  • هشدار مهم هواشناسی به کوهنوردان
  • مردان متولد این ماه‌ها به سختی عاشق می‌شوند!
  • تصادف والدین و دختری خردسال در انتظار پدر و مادر 
  • جسد بی‌جان ۲ کودک غرق شده در شهرستان نیمروز پیدا شد
  • لحظه پیدا شدن یک گور دسته جمعی از محوطه پشتی بیمارستان ناصر در خان یونس (فیلم)
  • منظره زیبا و بهاری دریاچه گهر+ فیلم
  • نجات کوهنورد خرم آبادی گرفتار در ارتفاعات مخملکوه
  • نجات جان دو مفقودی ارتفاعات روستای نوروزلو شاهین دژ
  • مبارزه علیه آفت سن گندم در بهمن