Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-23@23:29:41 GMT

جسد آخرین کوهنورد مفقودی حادثه اشترانکوه پیدا شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۴۸۱۴۴

جسد آخرین کوهنورد مفقودی حادثه اشترانکوه پیدا شد

‍‍‍‍‍‍

دریافت 14 MB دریافت 3 MB خرم‌آباد- مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان از پیدا شدن جسد آخرین کوهنورد مفقودی حادثه سقوط بهمن اشترانکوه خبر داد.

رضا آریایی در گفت و گو با خبرنگار مهر، با اشاره به پیدا شدن آخرین جسد مربوط به کوهنوردان مفقودی حادثه سقوط بهمن اشترانکوه اظهار داشت: «علی حسینی» هویت جسد پیدا شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه حادثه سقوط بهمن اشترانکوه منجر به جان باختن ۹ نفر از کوهنوردان صعود کننده به این قله شد، تصریح کرد: یک نفر از این جانباختگان الیگودرزی بوده و ۸ نفر از آنها نیز از کوهنوردان خراسانی بوده اند.

بر اساس این گزارش، در جریان حادثه سقوط بهمن در اشترانکوه ۹ کوهنورد به نام های ناصر اکبری، مرتضی غلام پور، اکرم حقانی، مهشید جوانمحمدی، علی قاسم‌زاده، مجید زاده تراب، علی حسینی، امان‌الله جوکار و علیرضا عامری جان باختند؛ جسد این کوهنوردان پس از انتقال به پایگاه امدادی، به سردخانه بیمارستان امام علی(ع) ازنا منتقل شدند.

منبع: مهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۸۱۴۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان

عامر محبی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: امروز طی گزارشی از مرکز کنترل عملیات استان گیلان مبنی بر سقوط یک مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان لاهیجان، تیم عملیاتی پایگاه امداد و نجات دیزبن به محل حادثه اعزام شدند.

محبی با اشاره به اینکه این فرد به علت سقوط از ارتفاع دچار آسیب دیدگی شدید شده بود، گفت: پس از بررسی‌های اولیه با توجه به شرایط بد منطقه و صخره‌ای بودن محل یک تیم تخصصی نجات از پایگاه هلال احمر رودسر به محل حادثه اضافه می‌شود.

وی ادامه داد: پس از ایجاد کارگاه تخصصی نجات بعد از ساعتی از شروع عملیات دسترسی به مصدوم میسر می‌شود پس از اقدامات لازم، مصدوم از مرگ رهایی یافته و به مکان امن منتقل می‌شود.

لازم به ذکر است یک تیم از ایستگاه آتش نشانی شهرستان لاهیجان و چند تن از مردم منطقه در این عملیات حضور داشتند.

کد خبر 6085614

دیگر خبرها

  • نجات جان دو مفقودی ارتفاعات روستای نوروزلو شاهین دژ
  • دستگاه کارتن سازی جان مرد همدانی را گرفت
  • نجات مرد ۳۸ ساله از ارتفاعات لیالستان
  • ۴ پرونده روی میز بازپرس جنایی | از جزییات مرگ مرموز مجرمی با پابند الکترونیکی تا سقوط یک کوهنورد جوان
  • مفقودی یک نفر در رودخانه چالوس صحت ندارد
  • حضور کوهنوردان خراسان رضوی در اردوی تیم امید هیمالیانوردی
  •  سقوط خودرو به رودخانه چالوس و مفقودی یک نفر
  • سانحه دلخراش سقوط خودرو به رودخانه چالوس و مفقودی یک نفر
  • ۸ کشته و مفقودی در پی سقوط ۲ بالگرد نظامی در ژاپن
  • سقوط ۲ بالگرد نظامی در ژاپن/ ۸ نفر کشته و ناپدید شدند