Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جهان نيوز»
2024-05-06@15:27:57 GMT

جسد آخرین کوهنورد مفقود شده هم پیدا شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۴۸۴۵۰

جسد آخرین کوهنورد مفقود شده هم پیدا شد

به گزارش جهان نيوز به نقل از تسنیم، رضا آریایی از پیدا شدن جسد آخرین کوهنورد مفقود شده در اشترانکوه لرستان خبر داد و اظهار داشت: جسد نهمین و آخرین کوهنورد مفقود شده مشهدی در اشترانکوه استان لرستان به نام علی حسینی پیدا شد.
وی با اشاره به جان باختن 9 کوهنورد در حادثه سقوط بهمن در اشترانکوه افزود: نام این 9 کوهنورد جان باخته علیرضا عامری، مرتضی غلام پور، مجید زاده تراب، امان‌الله جوکار، ناصر اکبری، مهشید جان‌محمدی، اکرم حقانی، علی قاسم‌زاده و علی حسینی است و امیر تقی زاده، محمود فرنوش فر، حسن موسوی، سروش قادری، محسن اشرفی و سید رضا وحیدی 6 کوهنورد دیگری است که نجات یافتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



مدیرکل مدیریت بحران استان لرستان با اشاره به 7 روز عملیات جستجو برای یافتن مفقودین گفت: پیکر 7 کوهنورد جان باخته مشهدی و یک کوهنورد جاباخته الیگودرزی روزهای قبل به شهرهایشان منتقل شد.
تیم کوهنوردی 14 نفره از مشهد به همراه یک کوهنورد از الیگودرز 9 روز قبل برای صعود به قلعه اشترانکوه لرستان عازم منطقه شدند که در مسیر صعود به قلعه براثر ریزش بهمن دچار حادثه شدند؛ این تیم 15 نفره در مسیر به چند دسته تقسیم می‌شوند.

3 کوهنورد به دلیل بیماری که پیدا می‌کنند به پناهگاه برگشته و 12 کوهنورد دیگر به مسیر خود ادامه می‌دهند و وقتی به تاریکی شب می‌خوردند دیگر راه برگشت نداشته و مسیر را ادامه داده که در این مسیر دچار حادثه شدند. از این تیم 15 نفره، 6 نفر سالم پیدا شدند و 9 نفر مفقود بود که در عملیاتی شش روزه جسد کوهنوردان مفقودی پیدا شد.

منبع: جهان نيوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jahannews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جهان نيوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۸۴۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات ۲ کوهنورد گم شده در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی

حمزه محمدی مقدم در گفت و گو با خبرنگار مهر اظهار کرد: دو کوهنوردی که در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی به دلیل شرایط جوی نامساعد و هوای مه آلود راه خود را گم کرده بودند توسط نجاتگران هلال احمر نجات یافتند.

وی بیان کرد: صبح امروز یک شنبه ۱۶ اردیبهشت ماه در پی تماس تلفنی با مرکز کنترل و هماهنگی عملیات جمعیت هلال احمر استان ایلام مبنی بر گم شدن دو کوهنورد در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی بلافاصله تیم امداد و نجات این شهرستان به محل حادثه اعزام شدند.

محمدی مقدم تصریح کرد: نجاتگران هلال احمر با عبور از مسیرهای سخت و صعب العبور پس از ۴ ساعت عملیات جستجو دو کوهنورد گمشده که به علت شرایط جوی نامساعد و هوای مه آلود مسیر خود را گم کرده بودند در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی پیدا و آنها را به پایین کوه و محل امن منتقل کردند.

کد خبر 6097550

دیگر خبرها

  • نجات ۲ کوهنورد گم شده در ارتفاعات کبیر کوه شهرستان ملکشاهی
  • پیدا شدن فرد گمشده در ارتفاعات شهر بار نیشابور پس از ۳۶ ساعته
  • پیدا شدن ۲ کوهنورد مفقود در ارتفاعات شملق داورزن
  • نجات کوهنورد ۲۶ ساله در ارتفاعات سبلان
  • مفقود شدن دو کوهنورد در ارتفاعات قله نظرگاه داورزن
  • ۴ کوهنورد گمشده درارتفاعات بام ایران، تلفنی نجات یافتند
  • در مسیر شهدا ثابت قدم باشیم
  • زن و شوهر مفقود شده در کوه توسط پلیس کوهبنان نجات یافتند
  • کوهنورد ۲۶ ساله اردبیلی در ارتفاعات سبلان پیدا شد
  • انسداد برخی مسیر‌های ارتباطی عشایری و تلفات احشام در خوزستان