Web Analytics Made Easy - Statcounter

سارق حرفه ای که کارگران افغان ساختمان های نیمه کاره پایتخت در قالب غذای نذری، به آنها مواد بیهوشی می داد و مصالح ساختمانی را سرقت می کرد در رصد پلیسی به دام افتاد.

ایران آنلاین /سرهنگ حسین فاضلی، رییس کلانتری ۱۵۰ تهرانسر گفت: پس از وقوع چند سرقت از ساختمان های در حال ساخت که کارگران افاغنه در آن بیهوش شده بود موضوع در دستور رسیدگی قرار گرفت و کارآگاهان پس از بررسی های تخصصی ردپای سارقی حرفه ای را پیدا کرده و او را در عملیاتی غافلگیرانه دستگیر کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

متهم به کارآگاهان گفت: پس از شناسایی ساختمان ها، از رستوران غذا می خریدم و با ریختن مواد بیهوشی در آنها، به بهانه اینکه نذر دارم آن را بین کارگران تقسیم می کردند. وقتی همه بیهوش می شدند با همدستم مصالح ساختمانی و وسایل ارزشمند کارگران را سرقت می کردیم.

 

منبع: ایران آنلاین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۸۵۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طرح استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی در شورای نگهبان تایید شد

هادی طحان نظیف سخنگوی شورای نگهبان در صفحه شخصی خود در فضای مجازی نوشت: طرح استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی در جلسه شورای نگهبان مطرح و مغایر با موازین شرع و قانون اساسی شناخته نشد.

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی مجلس

دیگر خبرها

  • جالوروسی در منطقه کسب سهمیه UCL / ده‌روسی اودینه را با ۳ امتیاز ترک کرد
  • صدور پروانه‌های ساختمانی ظرف مدت ۶ماه انجام می‌شود
  • نیاز ۱۵۷ میلیارد تومانی اعتبار برای ۳۷ پروژه نیمه‌کاره حوزه بهداشت
  • ۲۹ خرده فروش مواد مخدر و معتاد متجاهر در گلبهار دستگیر شد
  • ساختمانی که زیر یک تپه مصنوعی ساخته شد + فیلم
  • معافیت بیمه‌ای برخی کارگران ساختمانی
  • رنجش متقاضیان مسکن ملی فردیس از نیمه کاره رها شدن پروژه + فیلم و تصاویر
  • طرح استفساریه ماده (۵) قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی در شورای نگهبان تایید شد
  • تایید طرح اصلاح قانون بیمه‌های اجتماعی کارگران ساختمانی
  • اصلاح قانون بیمه‌کارگران ساختمانی توسط شورای نگهبان تایید شد