Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اکوفارس»
2024-04-23@12:59:06 GMT

آخرین وضعیت فروش فیلم‌های سینمایی

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۴۸۵۷۹

فارس نوشت :

همان‌طور که انتظار می‌رفت فیلم کمدی «آینه بغل» باعث رونق سینماها شد.  این فیلم تنها در 3 روز به باشگاه میلیاردی‌ها پیوست و در جدول فروش هفتگی رتبه نخست را به خود اختصاص داد.

فیلم «آینه بغل» دراولین هفته در صدر جدول فروش هفتگی قرار گرفت و با فروش 1 میلیاردو 797 میلیون و 243هزار تومان در هفته بالاترین رقم فروش را به خود اختصاص داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فیلم در کل براساس سیستم مکانیزه به فروش 1 میلیارد و 957 میلیون و 287 هزار تومان رسید.

فیلم «خالتور» در هفته ششم نمایش به فروش هفتگی کمتر از 1 میلیارد رسید و در هفته به رقم 929 میلیون و 531 هزار تومان به رتبه دوم جدول رسید و در کل به فروش 5 میلیارد و 37 میلیون و 304 هزار تومان رسید.

فیلم «ثبت با سند برابر است» در هفته سوم به فروش 575 میلیون و 159هزار تومان رسید و به رتبه سوم جدول هفتگی نمایش رسید. این فیلم در کل به فروش 1 میلیارد و 864 میلیون و 947 هزار تومان رسید. 

فیلم «قاتل اهلی» با فروش هفتگی 414 میلیون و 425 هزار تومان در رتبه چهارم فیلم قرارگرفت و به فروش کل 1 میلیارد و 522 میلیون و 874 هزار تومان رسید. 

فیلم «آذر» در هفته دوم نمایش با فروش 196 میلیون و 148 هزار تومان در هفته در رتبه پنجم جدول قرار گرفت. این فیلم به فروش 385 میلیون و 469 هزار تومان رسید.

      

منبع: اکوفارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ecofars.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اکوفارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۸۵۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروردین ۱۴۰۳ و آشتی که میان مردم و هنر هفتم رقم خورد

فرودین ۱۴۰۳ یکی از نقاط اوج در سینمای ایران بود چرا که تعدادی از فیلم‌های جشنواره فجر چهل‌ودوم که در ایام جشنواره نیز مورد اقبال مخاطبان قرار گرفت به‌عنوان فیلم‌های اکران نوروزی اعلام شد و بر این اساس و طبق آمار شاهدیم که سینماها با ۶۵۳۸۸ سانس، فروشی ۱.۴۶۰.۲۳۸.۸۸۰.۰۰۰ ریالی داشتند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، فرودین ۱۴۰۳ یکی از نقاط اوج در سینمای ایران بود و البته که این موضوع، امری دور از ذهن نبود چرا که تعدادی از فیلم‌های جشنواره فجر چهل‌ودوم که در ایام جشنواره نیز مورد اقبال مخاطبان قرار گرفت به‌عنوان فیلم‌های اکران نوروزی اعلام شد و بر این اساس و طبق آمار شاهدیم که سینماها با ۶۵۳۸۸ سانس، توانستند ۲۳۳۸۴۷۱ مخاطب را به خود جذب کرده و فروشی ۱.۴۶۰.۲۳۸.۸۸۰.۰۰۰ ریالی داشته باشند.

عملکرد انفرادی فیلم‌ها

فیلم‌های سینمایی «تمساح خونی» با فروش بیش از ۸۸ میلیارد و ۸۵۱ میلیون تومان، «بی‌بدن» با فروش بیش از ۲۴ میلیارد و ۸۳۲ میلیون تومان، «سال گربه» با فروش بیش از بیش از ۱۸ میلیارد و چهار میلیون تومان، «آپاراتچی» با فروش بیش از ۳ میلیارد و ۸۶۸ میلیون تومان و «نوروز» با فروش بیش از ۲ میلیارد و ۷۱۹ میلیون تومان رتبه‌های اول تا پنجم جدول فروش فروردین ۱۴۰۳ را به خود اختصاص دادند.

همچنین فیلم‌های «ایلیا جستجوی قهرمان» با فروش بیش از ۲ میلیارد و ۷۱۵ میلیون تومان، «آسمان غرب» با فروش بیش از ۲ میلیارد و ۵۴۸ میلیون تومان، «پرویزخان» با فروش بیش از ۲ میلیارد و ۲۷۱ میلیون تومان، «روشن» با فروش بیش از ۱۷۱ میلیون تومان و «مسافری از گانورا» با فروش بیش از ۴۰ میلیون تومان در رتبه‌های ششم تا دهم جدول فروش فروردین ماه قرار گرفتند.

اگر نگاهی به آمار فروش روزانه سینما در فروردین نیز داشته باشیم، به این نتیجه می‌رسیم که روز سه‌شنبه هفتم فروردین با فروش بیش از ۹ میلیارد و ۵۲۶ میلیون تومان، پرفروش‌ترین روز و سه‌شنبه ۲۸ فروردین با ۱۸۱ هزار و ۲۱۱ نفر پرمخاطب‌ترین روز نخستین ماه از سال جدید محسوب می‌شوند.

به گزارش ایمنا، در فروردین ماه شاهد تنوع ژانرهای اکران و به نوعی تحقق عدالت بودیم، بر این اساس هرچند فیلم‌های طنز به روال قبل در صدر جدول قرار داشتند اما باید به این نکته توجه داشت که با حضور ژانرهای کمدی، اجتماعی، دفاع مقدس و کودک و نوجوان سینماها جذب مخاطب بیشتری داشته و در ادامه دستاوردهای فراوانی خواهد داشت.

کد خبر 746475

دیگر خبرها

  • قیمت خودرو امروز ۴ اردیبهشت +جدول
  • درآمد 6 هزار میلیاردی از جریمه رانندگان
  • فضای فانتزی، ساخت «سال گربه» را سخت کرد/ بازی مسلط بهرام افشاری
  • درگیر شدن با «عروس خیابان فرشته»/ فیلمنامه‌ از بازیگر مهم‌تر است
  • فضای فانتزی «سال گربه» کار را سخت کرد/ بازی مسلط بهرام افشاری
  • ۴+۵: معادله صعود و سقوط لیگ یک
  • پلاک گذاری تاکسی های برقی تهران به کجا رسید؟ | توضیحات سرپرست تاکسیرانی درباره آخرین وضعیت تاکسی
  • فروردین ۱۴۰۳ و آشتی که میان مردم و هنر هفتم رقم خورد
  • روز‌های پرفروش و پرمخاطب سینما در فروردین‌ماه
  • اعلام روزهای پرفروش و پرمخاطب سینما در فروردین‌ ماه