Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-04@02:27:40 GMT

کشف اشیای تاریخی درخانه روستایی

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۴۹۰۳۳

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از کشف چند قطعه اشیا تاریخی در یکی از روستا‌های اطراف شاهرود خبر داد. ناطقان: سرهنگ سید مجتبی اشرفی گفت: در پی اعلام یک مورد نزاع خانوادگی به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ گشت پاسگاه مرکزی به محل اعزام شد.
وی با اعلام اطلاع ماموران از نگهداری اشیا تاریخی توسط صاحب منزل اظهارکرد: ماموران با هماهنگی قضایی اقدام به بازرسی از منزل مذکور کردند که در نهایت ۵ عدد سکه، دو مجسمه فلزی کوچک، یک گوی سنگی و یک کاسه سفالی از محل مورد نظر کشف و ضبط شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود این مقام آگاه به دستگیری و انتقال متهم به پاسگاه خبر داد و بیان کرد: در بازجویی‌های انجام شده وی اعلام کرد که این اشیا را در حین کشاورزی در یک زمین بایر کشف کرده که با دعوت از کارشناسان اداره میراث فرهنگی قدمت این اشیا مربوط به دوره اسلامی اعلام شد و متهم جوان جهت رسیدگی به بزه انتسابی به مراجع قضایی معرفی شد.
منبع: میزان برچسب ها: اشیای تاریخی ، خانه روستایی ، شاهرود

منبع: ناطقان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۹۰۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری آزمون استخدامی آموزگار در استان سمنان

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز سمنان،️  رئیس جهاد دانشگاهی استان سمنان گفت: در مجموع چهار هزار و ۱۲۰ داوطلب در این آزمون شرکت کردند که ۸۲۷ نفر آقا و ۳ هزار و ۲۸۷ نفر خانم هستند.
علی منصفی راد با بیان اینکه این آزمون در دوحوزه امتحانی سمنان و شاهرود برگزار شده است گفت:در سمنان یک هزار و ۶۷۰ داوطلب و در شاهرود دو هزار و ۴۰۰ نفر داوطلب در این آزمون به رقابت پرداختند.
وی جذب ۲۰۵ آموزگار در ۵ کد رشته‌ی مشاغل را سهمیه‌ی استان سمنان در این آزمون خاطرنشان کرد و گفت: نتایج آزمون استخدام آموزگاری ماه آینده توسط مرکز آزمون جهاد دانشگاهی اعلام خواهد شد و سپس پذیرفته شدگان در مراحل گزینش و مصاحبه شرکت خواهند کرد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • مشاهده پلنگ در جوار شهر شاهرود+ فیلم
  • نمایش اشیای تاریخی ارزشمند کرمان در باغ موزه هرندی
  • مشاهده پلنگ در جوار شهر شاهرود
  • برگزاری آزمون استخدامی آموزگار در استان سمنان
  • استفاده محققان از باد به عنوان ابزاری برای جابجایی اشیا
  • انتقال اشیاء باستانی از موزه ملی ایران به استان کرمان
  • توزیع بسته های معیشتی بین نیازمندان شاهرود
  • پیش‌نویس نقشه راه فرهنگی شاهرود تدوین شود
  • کلاهبردار سابقه‌دار اشنویه‌ای دستگیر شد
  • اعتراف سارق به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل در شاهرود