Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فرارو»
2024-03-29@13:16:41 GMT

خودروهای میلیاردی برای سوپرپولدارها

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۴۹۰۷۷

خودروهای میلیاردی برای سوپرپولدارها

در حالی در بازار، خودروهایی با قیمت‌های پایین و البته کارکرده دیده می‌شود، اما در مقابل برای سوپرپولدارهای کشور نیز خودروهایی وجود دارد که میلیاردی قیمت دارد.

به گزارش خبرآنلاین، برخی گزارش‌ها نشان می‌دهد که خودروهای وارداتی طی یک ماه گذشته با افزایش شدید قیمتی مواجه شده است. در گزارش میدانی از نمایشگاه‌های فروش خودروهای خارجی، یک خودروی مازراتی، گرن کبریو MC مدل سال 2014 مشکی و صفر کیلومتر برای فروش با قیمت 2 میلیارد و 100 میلیون تومان گذاشته شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک لامبورگینی، اونتادور مدل سال 2015 گذر موقت با 10 هزار کیلومتر کارکرد نیز یک میلیارد و 750 میلیون تومان قیمت دارد.

از سوی دیگر، یکی از نمایشگاه‌ها لکسوس ال‌ایکس 570 مدل سال 2013 با 8 هزار و 600 کیلومتر کارکرد را با قیمت یک میلیارد و 580 میلیون تومان برای فروش گذاشته است. در میان این خودروها، یک بی‌ام‌و 730LI مدل سال 2018 و صفر کیلومتر با قیمت یک میلیارد و 500 میلیون تومان دیده می‌شود. یک لندرور فول رنجرور EVOQUE مدل سال 2017 و صفر کیلومتر نیز یک میلیارد و 380 میلیون تومان قیمت دارد.

یکی از نمایشگاه‌داران همچنین یک هامر H2 مدل سال 2007 با 9 هزار کیلومتر کارکرد را با قیمت یک میلیارد و 350 میلیون تومان برای فروش گذاشته است. یک بنز SL500 مدل سال 2013 با 25 هزار کیلومتر کارکرد نیز یک میلیارد و 200 میلیون تومان قیمت دارد. 

منبع: فرارو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت fararu.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فرارو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۹۰۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فروش ۱۰ میلیاردی صنایع دستی کاشان در نوروز

معاون اداره میراث فرهنگی کاشان از فروش ۱۰ میلیاردی صنایع دستی کاشان در نوروز خبر داد. - اخبار استانها -

محمد بینوا در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به فروش 10 میلیارد ریالی صنایع دستی کاشان در نوروز، اظهار داشت: اکنون در سه بازارچه و نمایشگاه نوروزی صنایع دستی در قالب 50 غرفه عرضه و فروش در مرکز شهرستان کاشان فعال است.

وی افزود: از مجموع تولیدات به فروش رفته صنایع دستی، سه میلیارد ریال در کارگاه‌ها و هفت میلیارد ریال مربوط به بازارچه‌ها و نمایشگاه‌های صنایع دستی بوده است.

بینوا گفت: 50 کارگاه صنایع دستی به صورت کارگاهی - فروشگاهی یا همان ورکشاپ در شهرستان کاشان فعال است که همزمان مسافران و گردشگران می‌توانند با نحوه تولید محصول آشنا شده و نسبت به خریداری صنایع دستی اقدام کنند.

معاون صنایع دستی اداره میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی کاشان افزود: در دو هفته گذشته گردشگران متعددی در طرح کارگاه‌گردی صنایع دستی کاشان شرکت کردند و این طرح کمک می‌کند تا مردم با انواع هنرهای سنتی و صنایع دستی آشنا شوند.

بینوا ضمن اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه آشنایی گردشگران با صنایع دستی کاشان تصریح کرد: برپایی این نمایشگاه‌ها در کنار آثار شاخص تاریخی و گردشگری شهرستان منجر به استقبال گسترده گردشگران از تولیدات صنایع دستی شده است.

برپایی بیش از 880 غرفه صنایع دستی در خراسان رضوی

وی گفت: تاکنون به ترتیب نساجی سنتی، تراش سنگ‌های قیمتی و نیمه قمیتی، زیور آلات سنتی، بافت‌های داری مانند زیلو و گلیم، سفال و سرامیک، قلمزنی، منبت و پیکر تراشی و تولیدات چرمی بیشترین میزان فروش صنایع دستی شهرستان را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/801/

دیگر خبرها

  • رکورد قیمت حواله خودروهای جانبازان در ۱۴۰۳؛ ۱۳ میلیارد بده مرسدس ۲۲ میلیاردی بگیر!
  • رکورد قیمت حواله خودروهای جانبازان در ۱۴۰۳ / ۱۳ میلیارد بده مرسدس ۲۲ میلیاردی بگیر!
  • فروش ۱۰ میلیاردی صنایع دستی کاشان در نوروز
  • بی‌وای‌دی‌های جدید در راه است
  • آزمون شیائومی برای شکست بازار پرترافیک خودرو
  • فروش سنگین و میلیاردی شخص حقیقی در خوساز | او کیست؟
  • قیمت عجیب خودروهای چپی در ۱۴۰۳
  • توقیف یک دستگاه خودروی آب‌فروش در منطقه رودهن
  • قیمت عجیب خودروهای چپی در ۱۴۰۳ / لاشه دنا ۳۰۰ میلیون تومان!
  • غول خودروهای برقی چین لرزید