Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-03-19@07:23:44 GMT

اظهارات جنجالی مفتی سعودی درباره موسیقی +فیلم

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۴۹۲۸۱

اظهارات جنجالی مفتی سعودی درباره موسیقی +فیلم

‍‍‍‍‍‍

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، احمد الغامدی مفتی شهیر سعودی با ارائه یک نظریه و پس از طرح یک درخواست از سایر فتوادهندگان عربستان سروصدای زیادی در رسانه‌های عربی به پا کرد.

الغامدی رئیس سابق مرکز امر به معروف و نهی از منکر مکه بود. او از کسانی که موسیقی را حرام اعلام کرده اند خواست که در فتوای خود تجدیدنظر کنند، او همچنین در ادامه این بحث اعلام کرد: موسیقی مساله‌ای انسانی و نوعی از هنر است که موجب تلطیف روحیه، ترفیع اخلاق و همچنین وسعت نگاه می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مفتی پیش تر نیز از علاقه خود به هنر به‌ویژه موسیقی گفته بود و از محمد عبده به نام یک اسطوره پیشکسوت عرب زبان در عرصه ترانه خوانی سخن می گفت، اما برخی کاربران طرح مجدد این موضوع از سوی او را تحت تاثیر تغییرات تازه ای می دانند که خاندان پادشاهی سعودی با سیاست های حساب شده در پیش گرفته اند.

گفتنی است؛ این واعظ در گذشته نیز با فتوای غیر واجب بودن حجاب برای زنان نیز سر و صدای زیادی در رسانه ها به پا کرده بود و پیش تر با حضور در یک برنامه تلویزیونی کنار همسرش که روبنده به صورتش نبسته بود، جنجال به پا کرد.

لازم به ذکر است او در جوانی با علاقه فراوان به ترانه‌های خواننده زن عرب زبان قدیمی به نام "ام کلثوم" نیز بسیار گوش می کرده است.

قسمتی از صحبتهای احمد الغامدی را در ابن باره مشاهده کنید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

انتهای پیام/

سخنرانی عجیب واعظ سعودی راجع به موسیقی

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۹۲۸۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عربستان در بحبوحه نسل‌کشی در غزه به تل‌آویو نفت ارسال کرده است

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از فلسطین الیوم، یک پژوهشکده بین المللی در امور نفتی اعلام کرد که عربستان سعودی در روزهایی که رژیم صهیونیستی مشغول نسل کشی فلسطینی‌ها در نوار غزه بوده به تل آویو نفت فروخته است.

در این گزارش آمده است که عربستان سعودی در تامین سوخت مورد نیاز ارتش رژیم صهیونیستی برای به راه انداختن حمام خون در نوار غزه شریک است.

این پژوهشکده بین المللی تاکید کرد که رژیم صهیونیستی از زمان آغاز جنگ علیه نوار غزه تاکنون محموله‌های به نسبت کوچک اما پی در پی حاوی نفت را از سوی عربستان سعودی دریافت کرده است.

این در حالی است که رژیم‌های عربی بدون توجه به وضعیت فاجعه بار ساکنان نوار غزه تنها به صدور بیانیه‌های محکومیت علیه تل آویو بسنده کرده و اقدام عملی برای توقف این جنایات اتخاذ نکرده اند.

پیش از این نیز راه اندازی مسیر زمینی از میان کشورهای عربی به سمت اراضی اشغالی برای انتقال کالا به این منطقه خشم ملت‌های مسلمان را برانگیخته بود.

کد خبر 6056214

دیگر خبرها

  • سرمایه گذاری بزرگ عربستان در گردشگری
  • سرمایه‌گذاری بزرگ عربستان در گردشگری
  • هوش مصنوعی عربستان سعودی اظهارات متهمان را ترجمه می‌کند!
  • بررسی روابط ایران و عربستان پس از یک سال
  • دیدار سرپرست وزارت حج و اوقاف طالبان با مفتی اعظم ازبکستان
  • عربستان به‌دنبال جذب توریست‌های چینی
  • چالش بزرگ عربستان در ۱۰ سال آینده
  • غول‌های انرژی در حال مکیدن گاز در میادین مشترک هستند!
  • عربستان در بحبوحه نسل‌ کشی در غزه به تل‌آویو نفت ارسال کرده است
  • عربستان در بحبوحه نسل‌کشی در غزه به تل‌آویو نفت ارسال کرده است