Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گزوه ورزشی ایسکانیوز و به نقل از سایت عاجل عربستان، اولویت‌های تیم الهلال در فصل نقل‌وانتقلات تمدید قراردادهای عبدالله لعطیف و یاسر الشهرانی است. 2 بازیکن کلیدی تیم الهلال با مبالغ نجومی بالغ بر 11 میلیون ریال سعودی به بازی در این تیم ادامه خواهند داد.

باشگاه الهلال همچنین با توجه به تصمیم جدایی ماتیاس پریتاس، بازیکن اروگوئه‌ای قصد جذب عمر عبدالرحمن، بازیکن سال فوتبال آسیا و عضو تیم العین امارات گرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتقال عبدالرحمن برای الهلالی‌ها آسان نخواهد بود اما این تیم نیاز به چنین بازیکنی برای ایفای نقش کلیدی دارد. ادواردو، بازیکن برزیلی تیم الهلال نیز به دلیل مصدومیت مدت‌ها از ترکیب دور خواهد بود و همین مساله نیز جذب عبدالرحمن اماراتی را با اهمیت دوچندان مواجه می‌کند.

تیم الهلال عربستان در گروه D لیگ قهرمانان آسیا با تیم‌های استقلال تهران و الریان قطر قرار دارد. تیم چهارم این گروه نیز با بازی مرحله پلی‌آف از میان تیم‌های العین امارات و الملکیه بحرین انتخاب خواهد شد.

604

الهلال عربستان استقلال پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۹۵۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الهلال با شکست الاتحاد فینالیست شد

الهلال در نیمه نهایی جام حذفی عربستان با نتیجه دو بر یک الاتحاد را شکست داد و فینالیست شد.

به گزارش ایسنا، در نیمه نهایی جام حذفی عربستان یک بازی برگزار شد.

در این دیدار دو تیم سرشناس و پر طرفدار الاتحاد و الهلال به مصاف هم رفتند که در نهایت الهلال با نتیجه دو بر یک به پیروزی دست پیدا کرد و راهی فینال شد.

در این بازی ابتدا میشل در دقیقه ۲۵ برای الهلال گلزنی کرد اما اخراج ساوویچ در دقیقه ۴۲ کار را برای الهلال سخت کرد.

در دقیقه ۶۷ عبدالرزاق حمدالله گل تساوی را برای الاتحاد به ثمر رساند اما الهلال ۱۰ نفره در دقیقه ۸۲ گل دوم و نهایی خود را توسط سعود عبدالحمید به ثمر رساند تا الهلال فینالیست شود.

الهلال در لیگ عربستان هم در آستانه کسب عنوان قهرمانی است.

انتهای پیام 

دیگر خبرها

  • هیجان رونالدو برای فینال با الهلال: بزن بریم!
  • خط و نشان رونالدو برای الهلال
  • النصر 3-1 الخلیج؛ رونالدو و الهلال دوباره به هم رسیدند
  • عربستانی‌ها برای محمد صلاح شرط گذاشتند!
  • عالمیان مسابقات گرند اسمش عربستان را با برد آغاز کرد
  • جام پادشاهی عربستان؛ تلاش النصر برای فتح تنها جام فصل
  • الهلال با شکست الاتحاد فینالیست شد
  • شرط جدید عربستانی ها برای جذب محمد صلاح: اعلام تمایل خودِ صلاح!
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی ها
  • امید بارسلونا به فروش ۲ بازیکن به عربستانی‌ها