Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرگزاری برنا»
2024-05-01@22:24:20 GMT

انیمیشن دیزنی -پیکسار ۴۰۰ میلیون شد

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۴۹۷۱۷

انیمیشن دیزنی -پیکسار ۴۰۰ میلیون شد

به گزارش گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری برنا به نقل از اسکرین دیلی، انیمیشن «کوکو» که اوایل هفته به نامزدهای فهرست گلدن گلوب راه یافت و هم در بخش انیمیشن و هم در بخش ترانه اوریجینال نامزد شد، ۱۲ دسامبر فروش اش را از مرز ۴۰۰ میلیون دلار عبور داد و به رقم فروش ۴۰۱.۶ میلیون دلار در بازار جهانی دست یافت. از این میان ۲۶۳ میلیون دلار در بازار بین‌المللی و ۱۳۸.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

۶ میلیون دلار در بازار آمریکا کسب شده است.

«کوکو» ۱۳۳ میلیون دلار در چین فروخته است و این سرزمینی است که انیمیشن‌های پیکسار به طور سنتی در آنجا خیلی موفق ظاهر نمی‌شوند. این فیلم در مکزیک ۵۶.۸ میلیون دلار فروخت تا بالاترین فروش فیلم خارجی را در این منطقه رقم بزند.

فرانسه برای تماشای این فیلم تاکنون ۱۱.۵ میلیون دلار، اسپانیا ۹.۱ میلیون دلار ، روسیه ۸.۱ میلیون دلار، آلمان ۴ میلیون دلار و اندونزی ۳.۶ میلیون دلار پرداخت کرده‌اند.

هنوز بازارهای بزرگ دیگری وجود دارد که این فیلم در آنجا اکران شود که استرالیا و ایتالیا در ۲۶ دسامبر و ۲۸ دسامبر ، برزیل ۴ ژانویه، کره جنوبی ۱۱ ژانویه، بریتانیا ۱۹ ژانویه و ژاپن در ۱۶ مارس از آن جمله هستند.

این فیلم تاکنون از سوی هیات ملی نقد و چرخه منتقدان فیلم نیویورک موفق به کسب جایزه شده است.

گایل گارسیا برنال و آنتونی گونزالس صداپیشگان اصلی این انیمیشن هستند که قهرمان آن یک پسر مکزیکی است که خودش را در سرزمین مردگان می‌یابد و تلاش دارد تا بفهمد چرا خانواده‌اش موسیقی را در خانواده او ممنوع کرده‌اند. این فیلم را لی آنکریچ کارگردانی کرده و آدرین مولینا نویسنده آن، به عنوان کمک کارگردان در کنار وی بوده است.

منبع: خبرگزاری برنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۴۹۷۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول

به گزارش خبرنگار مهر، به گزارش خبرنگار مهر، قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی برای هفته جاری (۱۰ تا ۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳) از سوی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران اعلام شد.

بازار میوه

قیمت انواع میوه‌های تولید داخل در میوه فروشی‌های مناطق مرکزی رو به پایین شهر به شرح زیر است؛

هر کیلو گرم سیب زرد ۳۱ تا ۵۹.۸۰۰، سیب قرمز ۳۱ تا ۵۹.۸۰۰، لیمو شیرین ۴۴.۸۰۰، کیوی ۵۲ تا ۹۸، توت فرنگی ۹۸ تا ۱۸۹، گریپ‌فروت ۱۸ تا ۲۴.۸۰۰ به ۲۸ و پرتقال ۱۳ تا ۵۹.۸۰۰ تومان است.

در بازار میوه‌های آبدار هر کیلو هندوانه بین ۶ تا ۲۰، خربزه ۱۶.۸۰۰، جانا ۱۸.۵۰۰، طالبی ۱۸.۵۰۰ تا ۳۶، دستنبو ۲۳.۸۰۰، ملون ۱۶.۸۰۰ تا ۲۸.۵۰۰ تومان قیمت گذاری شده است.

در بازار میوه‌های وارداتی هم موز هر کیلو ۶۰ تا ۸۸.۸۰۰ تومان، هر دانه نارگیل بین ۵۰ تا ۷۵ و آناناس ۲۵۰ هزار تومان به فروش می‌رسند.

بازار سبزی‌جات

در ادامه قیمت انواع سبزی و صیفی جات تولید داخل در میوه فروشی‌های مناطق مرکزی رو به پایین شهر نیز می آید؛

هر کیلو گرم گوجه فرنگی ۱۵.۹۰۰ تا ۲۳، هویج ۱۰.۵۰۰ تا ۱۲.۸۰۰، کاهو ۱۴.۵۰۰ تا ۲۵، کدو ۲۱ تا ۲۲.۸۰۰، کرفس ۱۲ تا ۲۴.۸۰۰، کلم پیچ ۷.۵۰۰ تا ۱۵.۸۰۰، کلم بروکلی ۲۰ تا ۶۸، خیار ۲۰ تا ۲۹.۸۰۰، لیمو ترش ۳۷ تا ۱۲۰، لوبیا سبز ۳۲ تا ۴۶.۸۰۰ و سیر تازه ۱۹۰ هزار تومان تعیین شده است. همچنین هر بسته گوجه گیلاسی ۴۵ تا ۶۰ هزار تومان به فروش می‌رسد.

سیب زمینی در این بازار هر کیلو ۲۳.۸۰۰، پیاز شیری (سفید) ۲۴.۹۰۰ تا ۳۴.۸۰۰ و پیاز زرد ۱۸ تا ۳۵.۸۰۰ تومان به فروش می‌رسد.

گفتنی است؛ انواع میوه ۴۰ درصد و سبزیجات ۳۲ درصد ارزان‌تر در میادین و بازارهای میوه و تره بار به فروش رسید. همچنین مواد پروتئینی ۶۳ درصد، غلات ۸ درصد، مرغ ۶ درصد، تخم مرغ ۱۴ درصد و قند ۱۳ درصد ارزان‌تر از سطح شهر است.

در ادامه جدول قیمت عمده فروشی محصولات کشاورزی میدان بزرگ میوه و تره بار تهران قابل مشاهده است.

کد خبر 6092281 فاطمه امیر احمدی

دیگر خبرها

  • تمایل بازار غیر رسمی به فروش ارز بیشتر است
  • تاثیر گشت ارشاد بر کسبه تهران؛ بازار زنانه‌فروش‌هـا كساد شد | مي‌گويند بي‌حجاب راه نده اما در شأنم نیست | می‌آیند، رفت و آمد يك‌سوم مي‌شود!
  • تاثیر حضور گشت ارشاد بر کسبه تهران؛ بازار زنانه‌فروش‌هـا كساد شد!
  • بازار خودرو روی دور تند ارزانی افتاد
  • عربستان قیمت نفت خود در بازار آسیا را افزایش می‌دهد
  • بازار فروش گیاهان محلی زنجان در فصل بهار
  • قیمت مصوب انواع میوه اعلام شد/ جدول قیمت
  • ۲۲ سال حبس برای عامل اطلاعاتی آمریکا به جرم فروش اسناد محرمانه
  • حراج نفت ایران به قیمت مال‌دزدی است؟
  • اعلام قیمت عمده انواع میوه و سبزی+جدول