Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-05-01@23:53:43 GMT

افزایش صدور روادید انگلستان در تهران

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۵۰۴۰۱

افزایش صدور روادید انگلستان در تهران

به گزارش ایسکانیوز، بنابر اظهارات شهروندان کشورمان، متقاضیانی که قبل از این نتوانسته بودند برای انجام مصاحبه در تهران جهت اخذ ویزا وقت بگیرند، و یا مکان مصاحبه آنها در کشور دیگری از جمله دبی در امارات و یا استانبول ترکیه تنظیم شده بود، با روند جدید توانسته اند مکان مصاحبه خود را به تهران منتقل کنند.

گفته می شود که سفارت انگلستان در تهران برای انجام مصاحبه با درخواست کنندگان ویزا سهمیه مشخصی را در اختیار دارد که معمولا این سهمیه به سرعت و با ارائه درخواست های اولیه تکمیل می شود و درخواست های جدید برای وقت صدور ویزا فقط در کشورهای دیگر امکان پذیر خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افزایش صدور ویزا در روزهای اخیر در سفارت انگلیس در تهران از سوی سفارت کشورمان در لندن هم تایید شده است.

گفته می شود با وجود افزایش ۸۰ درصدی وقت های مصاحبه سفارت انگلستان در تهران همچنان رایزنی ها با مسئولان مربوطه انگلستان در تهران برای رساندن وقت های مصاحبه به میزان مطلوب ادامه دارد.

منبع:ایسنا

301

ویزا انگلستان روادید

منبع: ایسکانیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۰۴۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمریکا روادیدِ نماینده روسیه را صادر نکرد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسپوتنیک، دیمیتری پولیانسکی، معاون سفیر روسیه در سازمان ملل اعلام کرد که آمریکا از اعطای روادید به نماینده روسیه برای شرکت در نشست کمیته اطلاعات مجمع عمومی سازمان ملل خودداری می کند.

وی با انتشار بیانیه‌ای گفت: یک بار دیگر باید سخنرانی خود را در کمیته اطلاعات با موضوع تداوم نقض نظامند قوانین از طرف آمریکا در جایگاه میزبان مقر سازمان ملل آغاز کنیم… و بار دیگر چهل و ششمین جلسه کمیته اطلاع رسانی مجمع عمومی سازمان ملل متحد با عدم صدور روادید برای نماینده روسیه از مسیر خارج شد، علی‌رغم اینکه اسناد و مدارک خود را به موقع ارائه داد.

پولیانسکی در ادامه افزود: روسیه امیدوار است دبیرخانه سازمان ملل متحد و رهبری ساختارهای مربوطه این سازمان بر اساس توافقات الزام آور قانونی با کشور میزبان، تلاش های لازم را برای اصلاح این وضعیت غیرقابل قبول انجام دهند.

کد خبر 6092665

دیگر خبرها

  • پلیس: در روز‌های آینده سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت معرفی می‌شود
  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روز‌های آینده
  • فراجا: سامانه اینترنتی درخواست صدور کارت سوخت به زودی معرفی می‌شود
  • سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده معرفی می‌شود
  • معرفی سامانه درخواست اینترنتی کارت سوخت در روزهای آینده/ تسریع در صدور کارت‌های سوخت
  • مخالفت اسرائیل با صدور ویزا برای کمیسر کل آنروا
  • برای تعویض شناسنامه با چه مدارکی به کجا مراجعه کنیم؟
  • درخواست نتانیاهو از بایدن فاش شد
  • آمریکا روادیدِ نماینده روسیه را صادر نکرد
  • کناره گیری وزیر اول مسلمان اسکاتلند