Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ورزشی ایلنا، برانکو ایوانکوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر بادران در جام حذفی اظهار داشت: تنها تیمی هستیم که در تعطیلات در حال مسابقه دادن هستیم. بازی خیلی خطرناکی است، قشقایی را هنوز یادمان است و اینکه چگونه حذف شدیم.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس ادامه داد: بادران خوب بازی می‌کند و تیم دوم جدول لیگ یک است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ما در مقابل همه تیم‌ها چه بادران، چه سیاه‌جامگان با تمام توان بازی می‌کنیم. اراده و خواست ما برد است. اعلام نمی‌کنیم که گزینه برد ما هستیم، مطمئنم بازیکنانم حریف را دست کم نمی‌گیرند زیرا این بازی می‌تواند برای ما خیلی خطرناک باشد، همه بازیکنان ما هم سرحال و آماده هستند.

برانکو در مورد اینکه رئیس هیأت مدیره حریف گفته بلایی بدتر از قشقایی سر پرسپولیس می‌آوریم، اظهار داشت: ایشان مدیر باشگاه هستند و هر مدیرعامل و هر مربی باید به تیم خودش ایمان و اعتقاد داشته باشد برای خوشبینی هم حق دارد. چیز بدی نمی‌بینم در این حرف، این می‌تواند یک هشدار مضاعف باشد. 

برانکو در مورد اینکه از بازیکنان ذخیره در این بازی استفاده خواهید کرد یا خیر، گفت: ما بازیکن ذخیره نداریم، همیشه یکسری روی نیمکت هستند. تیم اول ما ۲۲ بازیکنان بعلاوه دروازه‌بان‌ها دارد. فردا خواهیم دید که چه نفراتی در ترکیب حضور دارند.

وی در مورد شاهد بازی رئال مادرید و الجزیره بودید و اینکه این بازی چقدر توانست به شما به شناخت الجزیره کمک کند، گفت: از این بازی خیلی راضی بودم. در کنار آن هم بازی الجزیره را دیدم و حتی فوتبال امارات. بازی خوبی بود، الجزیره با افتخار بازنده شد. البته ۲ گل رئال را قبول نکردند. رئال ۳۷ موقعیت داشت که ۱۵ تای آن در چهارچوب بود اما وقتی که بازی یک بر صفر به سود رئال بود بازیکنان الجزیره به یک موقعیت خوب دست یافتند که در نهایت مهاجم الجزیره در موقعیت آفساید قرار گرفت، الجزیره هم تیم خوبی است.

سرمربی پرسپولیس در پاسخ به سئوال خبرنگاران مبنی بر اینکه با توجه به رابطه خوبتان با رئالی ها قصد ندارید یک بازی دوستانه بین پرسپولیس و رئال مادرید را برنامه ریزی کنید؟ گفت: برنامه رئال مادرید بسیار شلوغ است اما باید ببینیم در این باره چه می شود.

منبع: ایلنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.ilna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایلنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۰۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است

از دید رئیس رئال مادرید هافبک آلمانی برای بازی در این تیم متولد شده است.

طرفداری | فلورنتینو پرز، رئیس باشگاه رئال مادرید از هافبک آلمانی تیمش تعریف و تمجید کرده است.

تونی کروس از سال 2014 عضو رئال مادرید است و در این مدت به یکی از مهم ترین بازیکنان این تیم تبدیل شده است. او به همراه رئال مادرید 4 بار قهرمان لیگ قهرمانان اروپا شده است و در مجموع با رئال مادرید 20 جام ارزشمند کسب کرده است. هافبک آلمانی لوس بلانکوس تاکنون در 459 بازی برای رئال مادرید به میدان رفته و آمار 28 گل و 96 پاس گل را به نام خودش به ثبت رسانده است. درخشش کروس در طول یک دهه حضورش در رئال مادرید، تمجید ریاست این باشگاه اسپانیایی را در پی داشته است.

تونی کروس یکی از آن بازیکنانی است که برای بازی در رئال مادرید متولد شده است.

از دست ندهید ????????????????????????

افتضاح تاریخی و رکورد بی‌سابقه چلسی در لیگ برتر دل هوادار کودک چلسی شکست؛ قرار بود بجنگید! سرمربی پاری سن ژرمن قول چهارگانه داد! حمایت امیر جعفری از سیدحسین حسینی + عکس

دیگر خبرها

  • ناراحتی ستاره سابق از بارسا: از رئال یاد بگیرید!
  • گل های برتر رئال مادرید در بازی های خارج از خانه مقابل رئال سوسیداد / فیلم
  • کپا آریزابالاگا به چارچوب دروازه رئال مادرید برمی‌گردد
  • با 123 بازی کمتر از دیوید بکام؛ جود بلینگام گلزن‌ترین انگلیسی تاریخ رئال مادرید شد!
  • اوسمار: هوادران پرسپولیس پس از گل‌محمدی به دنبال برانکو بودند
  • تمجید فلورنتینو پرز از تونی کروس: او برای بازی در رئال مادرید متولد شده است
  • کروس: باید بارسلونا را ۴-۰ می‌بردیم
  • رییس لالیگا: به عنوان طرفدار رئال مادرید، از انتقال کیلیان ام باپه بسیار خوشحالم
  • کمک دولت اسپانیا به رئال مادرید برای خرید امباپه
  • موندو افشا کرد: ملاقات فلورنتینو پرز با تیم داوری ال‌کلاسیکو پیش از شروع مسابقه