Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بسیج از قم، ابراهیم سانی‌خانی پیش از ظهر امروز در مراسم یادواره شهدای حقوقدان استان قم که در مرکز آموزش قضات برگزار شد با بیان اینکه اقشار بسیج متخصصین در راستای اهداف انقلاب اسلامی شکل گرفت اظهار داشت: سابقه شکل‌گیری سازمان بسیج حقوقدانان به 10 سال قبل برمی‌گردد و در حال حاضر بیش از هزار نفر عضو بسیج حقوقدانان استان قم هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با ارائه گزارشی از فعالیت‌های سازمان بسیج حقوقدانان استان قم گفت: در این مدت برنامه‌های متعددی با مشارکت 5 صنف اثرگذار حقوقی استان برگزارشده است، که پیشگیری از جرم، بررسی و نیازسنجی معضلات اجتماعی و ایجاد هیئت‌های هم‌اندیشی در سطح سازمان توسط 5 صنف اثرگذاران ازجمله آن‌ها هستند.

مسئول بسیج حقوقدانان استان قم افزود: در این شورای هم‌اندیشی در رابطه با مشکلات جامعه اقداماتی انجام داده و تقریباً سه سالی است که طرح هر مسجد یک حقوقدان را اجرا می‌کنیم، مراکزی را با کمک حقوقدانان و قضات ایجاد کرده‌ایم که در آن پرونده‌های حقوقی که مردم استان با آن درگیر بودند بدون اخذ ریالی در محاکم رسیدگی شود.

سانی‌خانی با اشاره به ایجاد مرکزی در امامزاده شاه ابراهیم به همت اوقاف استان و معاونت پیشگیری استان گفت: در این مرکز با همکاری معاونت پیشگیری، معاونت اجتماعی ناجا و شهرداری قم برخی برنامه‌ها به‌صورت جلسات مشاوره‌ای برگزار شد.

وی با اشاره به ایجاد هیئت‌های اندیشه‌ورز جدید ابراز کرد: در راستای تربیت و کادرسازی سرمایه انسانی، مهم‌ترین و مقدم‌ترین جریان کادرسازی و تربیت مدیران خدوم و جهادی هیئت اندیشه‌ورز تشکیل شد و بر همین مبنا هیئت اندیشه‌ورز حقوق‌دانان بنا دارد اقدامی بنیادین و اساسی را شروع و بر اساس اولویت‌بندی اقداماتی را اجرایی کند.

مسئول بسیج حقوقدانان استان قم بیان کرد: هیئت اندیشه‌ورز با حضور کانون وکلای استان قم، بازرسی استان قم، معاونت حقوقی استانداری، کانون سردفتران و دفتر یاران و معاونت پیشگیری از جرم دادگستری تشکیل شد و در آخرین جلسه‌ای که در محضر این افراد بودیم مسائل حقوقی مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

وی با بیان ارتقای علمی حقوقدانان گفت: بررسی حقوقی فاجعه منا، بررسی قراردادهای نفتی و برجام از جمله  برنامه‌های ویژه‌ای بودند که از سوی بسیج حقوقدانان استان قم در دانشگاه‌های استان به‌ویژه دانشگاه پردیس فارابی دانشگاه تهران برگزار شد.

منبع: بسیج نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت basijnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بسیج نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۰۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نماینده فارس در اندیشه صدرنشینی لیگ برتر هندبال کشور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز فارس، در هفته هجدهم مسابقات لیگ برتر هندبال مردان کشور تیم نیروی زمینی شهید شاملی کازرون از ساعت ۱۶ فردا میهمان تیم پلیمر خلیج فارس خرم آباد است.

نماینده فارس با ۲۹ امتیاز در رده دوم و نماینده خرم آباد با ۲۳ امتیاز در مکان ششم جدول مسابقات قرار دارند.

دیگر خبرها

  • صدور پایان کار ۱۰۰۰ واحد طرح نهضت ملی مسکن در طبس
  • کمک ۱۰۰۰ میلیارد ریالی خیران برای مدرسه‌سازی در کردستان
  • ‌آزادی ۱۴۰ زندانی و صلح و سازش در ۳۶۶ پرونده محکوم به حبس در پویش نذر رهایی
  • قطعی آب شرب فاز یک اندیشه شهرستان شهریار
  • نماینده فارس در اندیشه صدرنشینی لیگ برتر هندبال کشور
  • ایجاد خوف در دل دشمنان نظام، وعده الهی است
  • سیل های ناگهانی در تانزانیا موجب بی خانمانی ۱۰۰۰ نفر شد
  • تکمیل پروژه‌های اولویت‌دار تعمیراتی دانشگاه در ۳۰ ماه
  • لحظه کشف ۱۰۰۰ کیلو شیشه از یک تریلی! + ویدئو
  • خیابان صنعت شهر اندیشه پس از سال ها بازگشایی شد