Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-07@15:56:40 GMT

تا دربی برگشت به پرسپوليس نزديک می‌شويم

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۵۰۸۱۵

تا دربی برگشت به پرسپوليس نزديک می‌شويم

به گزارش سرویس ورزشی جام نیـوز، او كه در ديدار با روسيه روي نيمكت تيم ملي نشسته بود حالا مدتي است ديگر به اردوي تيم ملي دعوت نمي‌شود و در تلاش است تا باز هم بتواند در قاب چشمان كي‌روش جاي بگيرد. او درباره بازي‌هاي نيم‌فصل اول، فاصله به وجود آمده بين استقلال و رقيب سنتي‌‌اش و موضوعات ديگر حرف زد.

 

* بازي مهمي را برديد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خيلي براي‌مان مهم بود كه پايان نيم‌فصل را با برد به پايان برسانيم. البته در بازي‌هاي قبل هم بدشانسي نمي‌آورديم مي‌شد بيش از دو، سه گل زد اما متأسفانه اين شرايط به وجود نيامد.

 

* الان با اين نتيجه فشار از روي تيم‌‌تان برداشته شد؟

قطعاً اين اتفاق افتاد. ما يك نيم‌فصل سخت و تلخ را تجربه كرديم كه اميدوارم ديگر تكرار نشود. هواداران‌مان روزهاي سختي را تحمل كردند و حالا نوبت ماست كه آن روزها را براي‌شان جبران كنيم. قطعاً اين ممكن نيست مگر با كسب پيروزي‌هاي اين‌چنيني.

 

* سپاهان هم در روزهاي خوبي به سر نمي‌برد.

نه! به هيچ عنوان این‌طور نیست. سپاهان در نيمه دوم بارها روي دروازه تيم ما يورش برد و حملات زيادي داشت و اگر آمادگي بالاي حسيني نبود اين نتيجه رقم نمي‌خورد. با اين همه ما بايد تلاش كنيم تا در دور برگشت ديگر امتياز از دست ندهيم.

 

* فكر مي‌كني به پرسپوليس برسيد؟

همه هدف ما اين است خودمان را در ليگ بالا بكشيم. البته اين فقط بستگي به عملكرد ما ندارد. ما بايد كار خودمان را بكنيم و نگذاريم امتيازي از دست برود اما اين در شرايطي است كه تيم‌هاي رقيب هم امتياز از دست بدهند يا ما در ديدارهاي رودررو از آنها امتياز بگيريم. با اين همه هدف ما اين است تا قبل از شهرآورد به پرسپوليس نزديك بشويم.

 

* در ديدار با سپاهان در دفاع چپ بازي كردي! پست جديد چطور بود؟

من همواره در اين مدت كه به استقلال آمده‌ام تلاش كردم هر جا مرا به بازي مي‌گيرند بهترين عملكرد را داشته باشم و در ديدار با سپاهان هم همين كار را كردم.

 

* بازي در اين پست را دوست داري يا هافبك؟

فرقي نمي‌كند. هر جا استقلال لازم داشته باشد بازي مي‌كنم.

 

* در جام‌حذفي هم بازي مهمي داريد.

قطعاً اين بازي خيلي مهم است. ما بايد رودرروي يكي از تيم‌هاي تكنيكي ليگ دسته يك بازي كنيم. اين بازي‌ها در جام‌حذفي خيلي خطرناك‌تر از بازي با يك تيم بزرگ ليگ برتري است. براي اينكه ما شناخت چنداني از حريف و بازيكنانش نداريم.

 

* براي اين بازي آماده‌ايد؟

پس از برد خوبي كه در ليگ به دست آورديم با روحيه خوبي به تعطيلات رفتيم. در اين چند روز هم طبق برنامه بازي با ايرانجوان تمرينات خوبي داشتيم. شفر به خوبي از اين تيم اطلاعات جمع كرده و مي‌خواهيم با پيروزي بر اين تيم به نيمه‌نهايي برسيم. حيف است حالا كه نزديكي جام هستيم كار را آسان بگيريم.

 

* قولي به هواداران نمي‌دهي؟

نه! آنها مي‌بينند ما با همه وجود در ميدان بازي مي‌كنيم و فقط از آنها مي‌خواهيم اين حمايت‌هاي بي‌دريغ‌شان را ادامه بدهند و ما را در اين بازي هم تنها نگذارند. 

 

خبرورزشی

451

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۰۸۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!

به گزارش ورزش سه، جواد منافی بازیکن اسبق پرسپولیس درباره انتقاداتی که راجع به عدم نتیجه‌گیری در دو بازی اخیر از اوسمار می‌شود می‌گوید: زمانی که اوسمار آمد هجمه‌های سنگینی متوجه جایگزین یحیی بود اما او با نتیجه‌گیری در چند بازی شرایط خوبی به تیم بخشید تا همه پیشکسوتان و هواداران از این مربی حمایت کنند. اما وقتی که در دو بازی اخیر خصوصاً بازی آلومینیوم که بازی برده را باخت طبیعی بود انتقادات از سرمربی برزیلی زیاد شود چون همه خواسته‌های این مربی در زمینه بازیکن و کمبودهایش برطرف شده بود. ضمن اینکه اگر بخواهیم ریز شویم اوسمار در دربی مهم پایتخت هم نتوانست تیمش را به برتری برساند که آن دیدار هم برای سبقت گرفتن از رقیب سنتی برای پرسپولیس بسیار مهم و حیاتی بود.

پیشکسوت پرسپولیس ادامه داد: مربیان باید در بازی‌های بزرگ خودشان را نشان بدهند اما ما در بازی مقابل سپاهان یک شکل بازی کردیم و باز هم تعویض‌های اشتباهی داشتیم که ترابی را بیرون کشیدیم و وحید امیری را به جای او به زمین آوردیم. تغییراتی که در نهایت منجر به این نشد که بتوانیم دفاع فشرده سپاهان را باز کنیم و در خانه به نتیجه‌ای بهتر از تساوی نرسیدیم تا فرصت طلایی را بعد از توقف استقلال برای صدرنشینی از دست بدهیم.

منافی در خصوص بازی مقابل نساجی هم گفت: نساجی در سه بازی اخیرش کلین‌شیت داشته و چهره خوبی را از خود به نمایش گذاشته اما به نظرم بازیکنان پرسپولیس باید با همه قدرتشان بازی کنند و از حاشیه‌های اخیر بازی با سپاهان و سایر موارد خارج شوند و فقط به پیروزی در پنج بازی باقی مانده فکر کنند.

مدافع چپ اسبق پرسپولیس درباره مدافع قطری سرخ‌ها هم گفت: عبدالکریم حسن بازیکن خوبی در نفوذ است و از قدرت ارسال خوبی هم بهره می‌برد اما در فاز دفاعی باید بهتر کارکند و دوندگی بالاتری داشته باشد ضمن اینکه علی نعمتی هم در این جناح هست که می‌تواند کارایی خوبی داشته باشد خصوصاً در فاز دفاعی که از قدرت قابل قبولی بهره می‌برد.

دیگر خبرها

  • به پایان عمر سیاسی رژیم غاصب صهیونیستی نزدیک می‌شویم‌
  • قول می دهم این پرسپولیس قهرمان می شود/ این استقلال شکل قهرمانی نیست
  • تکلیف قهرمان روز آخر مشخص می‌شود
  • نجات پرسپولیس ۱۰نفره از تله قائمشهر با دبل ارونوف / توقف خانگی سپاهان مقابل گزینه سقوط! / پیکان به‌سمت دره / تراکتور به جاده آسیا برگشت
  • پرسپولیس از لبه پرتگاه برگشت/ ستاره ازبک سرخ‌ها را مدعی نگه داشت
  • تعویض‌های اوسمار باز هم اشتباه بود!
  • شهاب زاهدی: گلزنی برای پرسپولیس سخت بود، در ژاپن راحت گل می‌زنم
  • پرسپولیس در نبردهای سرنوشت‌ساز ۹ امتیاز از دست داد!
  • استیلی: اوسمار خوب است ولی صبر کنید!
  • حرفهای مهم عنایتی درباره اتفاقات پرسپولیس- سپاهان