Web Analytics Made Easy - Statcounter

پیش از ظهر امروز سیزدهمین اجلاس عمومی عادی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مازندران در ساری برگزار شد.به گزارش بلاغ به نقل از مازند اصناف، پیش از ظهر امروز سیزدهمین اجلاس عمومی عادی سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مازندران در ساری برگزار شد.

بر اساس این گزارش، این اجلاس با حضور یداله طهماسبی مدیرکل سازمان ارتباطات و فنآوری اطلاعات مازندران، مجتبی کواکبیان نماینده اتاق اصناف ایران در مازندران و اعضای این سازمان در ساری برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



این گزارش حاکی‌است نکات برجسته این اجلاس، افتتاح دفتر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مازندران، برگزاری یکپارچه در سراسر کشور و برگزاری انتخابات پنجمین دوره هیئت مدیره این سازمان بود.

عباس رمدانی رئیس دوره چهارم سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مازندران نیز گفت: سیزدهمین مجمع عمومی سازمان نصر مازندران همزمان با سراسر کشور امروز 23 آذرماه برگزار می‌شود.

وی افزود: همزمان با برگزاری این مجمع عمومی، دفتر سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مازندران نیز افتتاح شد که این مکان توسط اعضا و برخی پیشکسوتان خریداری شد.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مازندران یکی از مشکلات پیش‌رو این سازمان را نبود مرکز سایت نمایشگاهی در مرکز استان برشمرد و تصریح کرد: علی‌رغم اینکه سایت نمایشکاهی بین‌المللی در هر استانی در مرکز استان واقع شده است اما عدم تحقق این موضوع در مازندران، ما را با برگزاری نمایشگاه‌های تخصصی با مشکل مواجه کرده است.

رمدانی اظهار کرد: از دیگر چالش‌های پیش‌رو، عدم الزام عضویت فعالان حوزه IT در سازمان نظام صنفی رایانه‌ای است.

وی اضافه کرد: تغییر نوع و فضای کسب‌وکار از دیگر مواردی است که باید مطابق روز در آن ورود پیدا کنیم.

رئیس سازمان نظام صنفی رایانه‌ای مازندران در پایان با بیان اینکه فعالیت این مجموعه ذاتا صنفی و تخصصی است؛ متذکر شد: تیپ کاری این نظام هرچند همانند نظام‌های دیگر است اما به‌دلیل حضور فعالان صنفی و کسبی در رأس این مجموعه و از آن‌سو حضور مدیران و مسئولان کشوری در رأس نظام‌های دیگر، کار برای برخورداری از امتیازات و فعالیت گسترده و توسعه آن، کمی با چالش‌های متفاوت و بیشتری مواجه است.  

منبع: بلاغ مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.bloghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بلاغ مازندران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۰۸۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بهشت زهرا پذیرای شهروندان در شب‌های قدر

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ، روابط عمومی سازمان بهشت زهرا اعلام کرد در‌های اصلی این آرامستان در شب‌های قدر (۱۹، ۲۱ و ۲۳ ماه مبارک رمضان) برای حضور زائران در گلزار مطهر شهدا یا در کنار مزار درگذشتگان در قطعات عمومی باز است.

مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران هم گفت: آتش‌نشانان ۱۳۸ ایستگاه آتش‌نشانی در شب‌های قدر به‌منظور کمک به ایمنی محل‌های برگزاری مراسم در محدوده عملیاتی خود به‌ویژه اماکن مهم مانند مساجد، حسینیه‌ها، شبستان‌ها، بقاع متبرکه و اماکن دیگر مستقر می‌شوند.

قدرت‌الله محمدی به شهروندان توصیه کرد در این شب‌ها همه در‌های ورود و خروجی مکان‌های مذهبی را باز بگذارند و افراد سالخورده و کودکان در نزدیک‌ترین محل تا در‌های خروجی اسکان داده شوند.

دیگر خبرها

  • نخبگان قرآنی، قرآن را به سطح عمومی جامعه بکشانند
  • آلودگی هسته‌ای در رود ارس؟ / واکنش سازمان انرژی اتمی
  • نبود هیچ آلودگی پرتوی غیرعادی در رود ارس
  • آلودگی هسته ای در رود ارس؟ | واکنش سازمان انرژی اتمی
  • جابه‌جایی بیش از ۲۱ میلیون تن کالا از مازندران به سایر نقاط کشور
  • جابجایی بیش از ۲۱ میلیون تن کالا از مازندران
  • بهشت زهرا پذیرای شهروندان در شب‌های قدر
  • فلسفه ملاقات وضیافت نمایندگان مجلس با ابراهیم رضایی در ژنو چه بوده است؟
  • ثبت نام ۱۹۰ داوطلب انتخابات مجلس مازندران در سایت شورای ائتلاف
  • پلمب و اخطار پلمب ۱۷ واحد صنفی متخلف در نیشابور