Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - اميد نورافكن در ديدار با سپاهان در پست دفاع چپ به ميدان رفت و البته كارشناسان هم بازي‌‌اش را تحسين كردند.
به گزارش سرويس ورزشي جام نيـوز، او كه در ديدار با روسيه روي نيمكت تيم ملي نشسته بود حالا مدتي است ديگر به اردوي تيم ملي دعوت نمي‌شود و در تلاش است تا باز هم بتواند در قاب چشمان كي‌روش جاي بگيرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او درباره بازي‌هاي نيم‌فصل اول، فاصله به وجود آمده بين استقلال و رقيب سنتي‌‌اش و موضوعات ديگر حرف زد.
* بازي مهمي را برديد.
خيلي براي‌مان مهم بود كه پايان نيم‌فصل را با برد به پايان برسانيم. البته در بازي‌هاي قبل هم بدشانسي نمي‌آورديم مي‌شد بيش از دو، سه گل زد اما متأسفانه اين شرايط به وجود نيامد.
* الان با اين نتيجه فشار از روي تيم‌‌تان برداشته شد؟
قطعاً اين اتفاق افتاد. ما يك نيم‌فصل سخت و تلخ را تجربه كرديم كه اميدوارم ديگر تكرار نشود. هواداران‌مان روزهاي سختي را تحمل كردند و حالا نوبت ماست كه آن روزها را براي‌شان جبران كنيم. قطعاً اين ممكن نيست مگر با كسب پيروزي‌هاي اين‌چنيني.
* سپاهان هم در روزهاي خوبي به سر نمي‌برد.
نه! به هيچ عنوان اين‌طور نيست. سپاهان در نيمه دوم بارها روي دروازه تيم ما يورش برد و حملات زيادي داشت و اگر آمادگي بالاي حسيني نبود اين نتيجه رقم نمي‌خورد. با اين همه ما بايد تلاش كنيم تا در دور برگشت ديگر امتياز از دست ندهيم.
* فكر مي‌كني به پرسپوليس برسيد؟
همه هدف ما اين است خودمان را در ليگ بالا بكشيم. البته اين فقط بستگي به عملكرد ما ندارد. ما بايد كار خودمان را بكنيم و نگذاريم امتيازي از دست برود اما اين در شرايطي است كه تيم‌هاي رقيب هم امتياز از دست بدهند يا ما در ديدارهاي رودررو از آنها امتياز بگيريم. با اين همه هدف ما اين است تا قبل از شهرآورد به پرسپوليس نزديك بشويم.
* در ديدار با سپاهان در دفاع چپ بازي كردي! پست جديد چطور بود؟
من همواره در اين مدت كه به استقلال آمده‌ام تلاش كردم هر جا مرا به بازي مي‌گيرند بهترين عملكرد را داشته باشم و در ديدار با سپاهان هم همين كار را كردم.
* بازي در اين پست را دوست داري يا هافبك؟
فرقي نمي‌كند. هر جا استقلال لازم داشته باشد بازي مي‌كنم.
* در جام‌حذفي هم بازي مهمي داريد.
قطعاً اين بازي خيلي مهم است. ما بايد رودرروي يكي از تيم‌هاي تكنيكي ليگ دسته يك بازي كنيم. اين بازي‌ها در جام‌حذفي خيلي خطرناك‌تر از بازي با يك تيم بزرگ ليگ برتري است. براي اينكه ما شناخت چنداني از حريف و بازيكنانش نداريم.
* براي اين بازي آماده‌ايد؟
پس از برد خوبي كه در ليگ به دست آورديم با روحيه خوبي به تعطيلات رفتيم. در اين چند روز هم طبق برنامه بازي با ايرانجوان تمرينات خوبي داشتيم. شفر به خوبي از اين تيم اطلاعات جمع كرده و مي‌خواهيم با پيروزي بر اين تيم به نيمه‌نهايي برسيم. حيف است حالا كه نزديكي جام هستيم كار را آسان بگيريم.
* قولي به هواداران نمي‌دهي؟
نه! آنها مي‌بينند ما با همه وجود در ميدان بازي مي‌كنيم و فقط از آنها مي‌خواهيم اين حمايت‌هاي بي‌دريغ‌شان را ادامه بدهند و ما را در اين بازي هم تنها نگذارند.
خبرورزشي
451

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۰۹۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک

به گزارش ورزش سه  احتمالا در دیدار چهارشنبه شب پرسپولیس - سپاهان نسبت به بازی رفت  پنج بازیکنی که به صورت مشترک در هر دو تیم حضور داشتند غایب خواهند بود.

در بازی رفت دو تیم گئورگی گولسیانی، دانیال اسماعیلی فر ، سروش رفیعی  و میلاد سرلک از بین بازیکنانی که سابقه پوشیدن پیراهن سپاهان را دارند در ارنج اصلی حضور داشتند ومسعود ریگی هم با سابقه حضور در سپاهان از دقیقه 89 وارد میدان شد.

در سوی مقابل احسان پهلوان ، رامین رضاییان ، رضا اسدی  و فرشاد احمدزاده هم با سابقه حضور در پرسپولیس مقابل تیم سابق شان در ترکیب اصلی سپاهان قرار گرفتند.در آن بازی شهریار مغانلو هم با سابقه بازی برای پرسپولیس از دقیقه 46 و شروع نیمه دوم به میدان رفت اما عیسی آل کثیر دیگر بازیکنی که سابقه پرسپولیسی داشت کاملا نیمکت نشین شد.

در آن دیدار رضا اسدی تنها گل سه امتیازی سپاهان را با یک ضربه ایستگاهی تماشایی به ثمر رساند اما شاید در بازی برگشت به علت مصدومیت حضور نداشته باشد.دیگر پرسپولیسی تیم سپاهان که احتمالا در بازی چهارشنبه شب غایب باشد فرشاد احمدزاده است که شاید جای او را اعرابی پر کند.

از بین پرسپولیسی‌های سپاهان احسان پهلوان نیم فصل از این تیم جدا شد و به فولاد پیوست.عیسی آل کثیر هم که به پرسپولیس برگشت و حالا قرار است مقابل تیم نیم فصل اول خود بازی کند.

در ترکیب پرسپولیس هم دانیال اسماعیلی فر محروم است و این بازی را از دست داده و میلاد سرلک هم برای گذراندن دوران سربازی خود راهی ملوان شده است .بدین ترتیب از جمع بازیکنانی که سابقه حضور در سپاهان را دارند گولسیانی ، سروش رفیعی ، ریگی و آل کثیر در ترکیب اصلی پرسپولیس حاضر خواهند بود.

دیگر خبرها

  • مس رفسنجان - گل گهر سیرجان؛ در انتظار دربی ال کرمانو | پیش بازی
  • واکنش سرمربی پرسپولیس به استوری جنجالی نورافکن
  • اوسمار: انقدر سپاهان را نبردیم که به بردنش نزدیک شدیم |‌ پاسخ سرمربی برزیلی به کری‌خوانی نورافکن
  • اوسمار: ضمانتی برای بازی کردن بیرانوند نیست؛ نورافکن؟ باید خودش را در زمین نشان دهد
  • استوری حساسیت برانگیز امید نورافکن؛ پلنگ در حال شکار تمساح! (+عکس)
  • خط و نشان تند و تیز ستاره سپاهان علیه پرسپولیس با یک تصویر ترسناک!
  • عکس| کری خوانی عجیب امید نورافکن برای پرسپولیسی‌ها؟
  • خط و نشان بازیکن سپاهان علیه پرسپولیس + عکس
  • استوری واکنش برانگیز نورافکن با تم حیات وحش!
  • الکلاسیکوی برگشت ایران بدون 5 بازیکن مشترک