Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاري آريا - کمپاني ال جي امروز رسماً اعلام کرد که به مانند سال گذشته، قصد دارد نسل تازه لپ تاپ هاي فوق سبک gram خود را در خلال نمايشگاه CES 2018 رونمايي کند.
فلسفه اصلي در طراحي اين لپ تاپ ها افزايش حداکثري قابليت حمل و نقل بدون فدا شدن توانمندي هاي پردازشي است. به همين منظور گِرم هاي جديد ال جي از پردازنده هاي نسل هشتمي اينتل بر روي برد اصلي خود برخوردار خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اين پردازنده هاي چهار هسته اي نسبت به نسل قبل خود تا 30 درصد کارايي بيشتري را به نمايش خواهند گذاشت.
يکي از مقامات ال جدي در خصوص لپ تاپ هاي فوق سبک جديد اين شرکت مي گويد: «محصولات سري gram براي کساني طراحي شده اند که يک نوت بوک کامل با کارايي بالا را به همراه سبکي و قابل حمل بودن مي خواهند. سري 2018 اين محصولات تمام اين گزينه ها را براي شما فراهم مي کنند و از انعطاف بالا به همراه پردازش پرشتاب برخوردار خواهند بود.»

ال جي مي گويد لپ تاپ هاي مورد بحث با برخي قابليت هاي اختياري همچون سنسور اثر انگشت، حسگرهاي مرتبط با «Windows Hello»، صفحه نمايش لمسي و پورت تاندربولت 3 هم قابل سفارش خواهند بود. علاوه بر اين ها، بدنه ساخته شده از آلياژ نانو کربن و منيزيوم نيز مقاومت بالا در مقابل آسيب هاي فيزيکي را تضمين خواهد کرد.
طبق اعلام کمپاني کره اي، gram مدل 14 اينچي جديد از لحاظ ابعاد با مدل 13 اينچي سال قبل يکسان خواهد بود که اين به معني کاهش حاشيه هاي نمايشگر و افزايش زيبايي آن است. تصويري از مدل 2017 اين لپ تاپ را در ابتداي مطلب مشاهده مي کنيد.

منبع: خبرگزاری آریا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۱۲۰۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی آلبوم اسناد در یزد

کتاب ۱۰ جلدی آلبوم اسناد یزد به همراه یک سند قباله ازدواج و یک هزار برگ از اسناد خطی در یزد رونمایی شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یزد، آیین رونمایی از کتاب 10 جلدی آلبوم اسناد استان یزد که توسط میرزا محمد کاظمینی گردآوری شده ظهر امروز با حضور استاندار و جمعی از مدیران استان یزد در سالن کوثر استانداری یزد برگزار شد.

این کتاب مجموعه‌ای از هزاران سند خطی و دست نوشت قدیمی است که تصاویر آنها در کتاب آمده و در راستای حفاظت و حراست از هویت و فرهنگ استان جمع آوری شده است.

همچنین در این مراسم از یک نمونه سند قباله ازدواج که در شهرستان بهاباد استان یزد وجود داشته و به عنوان یکی از قدیمی ترین نسخ ازدواج قدیمی استان شناخته می‌شود هم رونمایی شد.

علاوه بر این موارد، یک هزار برگه از اوراق خطی و دست نوشت بسیار ارزشمند هم که به سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران در استان یزد اهدا شده بود هم رونمایی شد.

انتهای پیام/781/

دیگر خبرها

  • رونمایی از کتاب تذکره الشعرای مراغه
  • 12 بازیکن ایرانی که در انگلستان بازی کردند
  • بعد از سال‌ها انتظار اپل از Magic Keyboard رونمایی کرد/ عکس
  • رونمایی از کتاب ۱۰ جلدی آلبوم اسناد در یزد
  • آیین رونمایی از کتاب عکس «مشهد در روزگار انقلاب»
  • رونمایی از دیوارنگاره دخترانه میدان ولیعصر(عج)
  • پلی به گذشته - تساوی 2-2 بارسلونا و رئال مادرید در نیوکمپ (لالیگا اسپانیا - 6 می 2018) / فیلم
  • قیمت خودرو در بازار آزاد دوشنبه ۱۷ اردیبهشت ماه
  • رونمایی از کتاب «مثل ابراهیم» در رزن
  • ببینید | ویدیوی جالب آقای خواننده در کنار یک زن؛ رونمایی از عشق زندگی‌اش!