Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه دیگر رسانه‌های خبرگزاری فارس، محمدعلی ابطحی، رئیس دفتر رئیس جمهور دولت اصلاحات و یکی از چهره‌های شاخص اصلاح‌طلبان در کانال تلگرامی اش انتقاداتی را به شورای شهر تهران مطرح کرد.

وی در این باره نوشت: مردم تهران به لیست اصلاح طلبان به صورت یک پارچه رای دادند. این رای هدفدار و با انگیزه بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


این روزها با بعضی از اعضای شورای شهر صحبت کرده ام. خیلی هاشان منتقد و ناراضی از انتصابات وعملکرد شهردار هستند.
گویا کار آنها فقط انتخاب شهردار است و در مورد کارهای شهردار ومنصوبانش دخالتی ندارند.
این کار بی اثر بودن رای مردم را نشان می دهد. مردم اعضای شورای شهر را انتخاب کرده اند که پاسخگو باشند نه آن که در پاسخ به انتقادات موکلان شانه خالی کنند و پاسخگو نباشند.

 

انتهای پیام/

منبع: فارس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۱۴۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

هوشیاری رئیس دورتموند: اشتباه مجری را اصلاح کرد

به گزارش "ورزش سه"، پیش از دیدار حساس دورتموند و پاری سن ژرمن در دور رفت مرحله نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان اروپا، واتسکه با لورا وونتورا، مجری شبکه دازن، در مورد بازی صحبت کرد.

در قسمتی از مصاحبه مجری از واتسکه پرسید: «این یک موفقیت برای بروسیا دورتموند است که در لیگ قهرمانان اروپا در بین ۴ تیم برتر باشد و شانس خوبی برای رسیدن به فینال داشته باشد. ادین ترزیچ، سرمربی تیم، سومین نفر در تاریخ دورتموند است که این تیم را به نیمه‌نهایی رسانده است.
قبل از او فقط کلوپ و هیتسفلد به این موفقیت رسیده‌اند. چقدر برای او خوشحالی؟»


واتسکه که به دقت به صحبت‌های وونتورا گوش می‌کرد متوجه اشکالی در اطلاعات این مجری شد و قبل از پاسخ دادن به سوالش تصمیم گرفت این اشتباه را اصلاح کند.

واتسکه گفت: «این حرف تو کاملا درست نیست.»
مجری پاسخ داد: «اوه، توضیح بده.»
سپس رئیس دورتموند اشتباه مجری را به او گفت: «نویو اسکالا هم این کار را کرده است. در سال ۱۹۹۸ ما در نیمه نهایی مقابل رئال مادرید بازی کردیم.»

مجری که به اشتباهش پی برده بود عذرخواهی کرد: «اوه بله، این یکی را یادم رفته بود.»

در ادامه واتسکه گفت: «مشکلی نیست، البته برای سوال اصلی هم پاسخی وجود دارد. این عالی است که اینجا هستیم. اگر به فینال برویم سهمیه پنجم چمپیونزلیگ را خواهیم گرفت و در فصل بعد هم حضور داریم. برای همین یک فرصت عالی داریم.»

دیگر خبرها

  • هوشیاری رئیس دورتموند: اشتباه مجری را اصلاح کرد
  • استیضاح شهردار ارومیه ناکام ماند
  • تغییر ۲۱ شهردار و شورای شهر نسیم‌شهر در ۴ سال
  • سوالی که گم شد؛ قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ ها کجاست؟
  • قرارداد خرید اتوبوس از چینی‌ها کجاست؟
  • استعفای برخی اعضای حزب «نسل نو»
  • روحانی: پاسخ من به شورای نگهبان به زودی منتشر می‌شود تا مردم از سطح درک اعضای این شورا از مسائل حیاتی کشور مطلع شوند!
  • منع قانونی برای ادامه حضور شهردار قم وجود ندارد
  • واکنش‌ها به اظهارات جنجالی مهدی نصیری در بی‌بی‌سی