Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری بین‌المللی قرآنی(ایکنا) از یزد، یادواره شهدای لاله های آسمانی به مناسبت بزرگداشت شهیدان مدافع حرم، مجتبی و مصطفی بختی و مسن ترین شهید دفاع مقدش غلامحسین مقننی شب گذشته درسالن آمفی تئاتر دانشکده علوم قرآنی میبد برگزار شد.
مادر شهیدان بختی در این مراسم از افتخارات دو فرزند خود مجتبی و مصطفی سخن به میان آورد و از کسب امتیازات عالی درمدارس و دانشگاه تا کسب درجه رفیع شهادت درزمان جوانی در جوار حضرت زینب (س) سخن گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی با اشاره به فضیلت های اخلاقی این دو شهید گفت: مجتبی و مصطفی احترام زیادی برای من و پدرشان قائل بودند و عامل اصلی کسب جواز این شهادت از طرف خداوند بود.
این مادر شهید با اشاره به اینکه از الطاف الهی است که مادر دو شهید هستم، خواستار حمایت از ولایت فقیه و فراموش نشدن راه شهدا شد.
در بخش دیگر این مراسم از مسن ترین شهید دفاع مقدس غلامحسین مقننی صحبت به میان آمد، این شهید بزرگوار در سن 95سالگی به درجه رفیع شهادت نایل شد، در این سن نماز شب های باشکوهی میخواندند که اطرافیان از شدت گریه ایشان، از خواب بیدارمیشدند.
اجرای گروه نمایشی دانشکده علوم قرآنی، سخنرانی حجت االسلام حسین موسوی و برپایی نمایشگاه محصولات فرهنگی از دیگر برنامه های این مراسم بود.

منبع: ایکنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iqna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۲۰۲۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد

ایسنا/یزد مراسم یادواره شهید گمنام به مناسبت چهارمین سالگرد تدفین این شهید در دانشگاه علم و هنر وابسته به سازمان جهاددانشگاهی یزد برگزار می‌شود.

این آیین به مناسبت چهارمین خاک سپاری سالگرد شهید گمنام در محوطه دانشگاه علم و هنر یزد بعد از نماز مغرب و عشاء سه شنبه یازدهم اردیبهشت ماه در جوار یادمان این شهید گمنام برگزار می‌شود.

سخنران این مراسم آیت الله «سید کاظم مدرسی» امام جمعه بخش مرکزی شهر یزد و «هادی قاسمی» رئیس سازمان بسیج دانشجویی کشور هستند.

مداحی «مجتبی رمضانی» و اجرای گروه سرود فجر جاوید از دیگر برنامه‌های مراسم است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • یادواره شهید گمنام در جهاددانشگاهی یزد
  • یادواره خانگی شهید جابر صمدی در چهار برج
  • آسمانی شدن مادر شهید در فرادنبه
  • نخستین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می‌شود
  • برگزاری مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان
  • آسمانی شدن مادر شهید عباسی در کازرون
  • برگزاری مراسم سه شنبه های شهدایی و تجلیل از فعالان قرآنی در ایلام
  • آسمانی شدن مادر شهید در رحیم آباد
  • مراسم اولین سالگرد شهادت آیت الله سلیمانی در زاهدان برگزار می شود