Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، یک شرکت فعال در زمینه ترخیص کالا جهت تکمیل کادر خود در استان هرمزگان از افراد واجد شرایط زیر دعوت به همکاری می نماید.


متقاضیان واجد شرایط میتوانند رزومه خود را به ایمیل زیر ارسال نمایند.

آدرس ایمیل: shahrum_hgk@yahoo.com

 

 

 

 

 

 

انتهای پیام/

دعوت به همکاری در استان هرمزگان

 

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: باشگاه خبرنگاران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۲۰۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوابیه غذا و دارو در خصوص روغن های تاریخ مصرف گذشته

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما ،‌ دکتر یوسف صادقیان در توضیحاتی پیرامون توزیع روغن تاریخ مصرف گذشته در کشور گفت: روغن خام آفتاب گردان در سال ۱۴۰۰ وارد کشور شد و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان نسبت به آنالیز و نمونه برداری اقدام کرد که به دلیل مغایرت در باقی مانده سموم دفع آفات نباتی مجوز اخذ نشد.

یوسفی با بیان اینکه پس از این مرحله صاحب کالا درخواست نمونه برداری مجدد داشته، افزود: آزمایش های  مجدد در ۳ مرحله نمونه برداری و ۵ مرتبه آزمایش انجام شد و در تمامی موارد عدم انطباق در باقی مانده سموم دفع آفات نباتی محرز گشت که این موضوع هم به صاحب کالا و هم به معاونت غذا و دارو دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان اطلاع داده شد.

این مقام مسئول با بیان اینکه مراحل نمونه برداری از کالا در معتبرترین آزمایشگاه سازمان غذا و دارو انجام شده، اظهار داشت:  پس از انجام آزمایش در آزمایشگاه هرمزگان و آزمایشگاه مرجع سازمان غذا و دارو حکم عدم ترخیص و توقیف محموله و لزوم مرجوعی بودن این کالا ابلاغ شد.

 

دیگر خبرها

  • شرایط ترخیص کالا با کارت بازرگانی منقضی ابلاغ شد+ سند
  • جوابیه غذا و دارو در خصوص روغن های تاریخ مصرف گذشته
  • ماجرای محموله روغن آلوده و مسموم و تاریخ گذشته + واکنش وزارت بهداشت
  • ماجرای ترخیص روغن‌های آلوده به سموم چیست؟
  • سازمان غذا و دارو مجوز مصرف روغن آفتابگردان آلوده به سموم را نمی‌دهد
  • ماجرای جنجالی روغن‌های آلوده در کشور چه بود؟
  • ورود دادستانی برای تعیین تکلیف ۳۳۰۰ خودرو خارجی معطل در گمرک شهید باهنر
  • ماجرای رسوب ۱۰۰۰ دستگاه ماشین‌آلات راهسازی در بندرعباس
  • کشف ۲۵۰ میلیارد کالای قاچاق و سوخت در طرح ضربتی پلیس هرمزگان
  • بلاتکلیفی هزار و ۶۲ دستگاه ماشین آلات راهسازی در بندرشهید رجایی/ تعیین تکلیف به زودی