Web Analytics Made Easy - Statcounter

امام جمعه تویسرکان با بیان اینکه معادن غنی تویسرکان، عایدی چندانی برای این شهرستان ندارد، گفت: ثبت ملی گردو و سماق شهرستان تویسرکان توسط مسئولان پیگیری شود.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از تویسرکان حجت‌الاسلام و‌المسلمین مرتضی موحدی ظهر امروز در مراسم بزرگداشت شهید مفتح که با حضور وزیر صنعت معدن تجارت،برگزار شد اظهار داشت: شهید مفتح در راستای اعتلای اسلام تلاش کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه شهید مفتح از انسان‌هایی بودند که به مکتب و گفتمان امام (ره) را لبیک گفتند و در این مسیر مجاهدانه ایثارگری کردند، گفت: شهید مفتح در راستای بسط اسلامی آرام و قرار نداشت.

 موحدی تصریح کرد: دغدغه شهید مفتح تعالی جامعه بود و منطق اسلام، حوزه و دانشگاه نیز همین است که باید هم جامعه را تعالی بخشید هم به فکر آخرت بود که جامعه پیشرفته با وحدت حوزه و دانشگاه به این تعالی خواهیم رسید.

وی با اشاره به قدمت بالای شهرستان و وجود حوزه علمیه 400 ساله افزود:  تویسرکان 23 شهید روحانی، 760 شهید و 20 سردار شهید تقدیم انقلاب کرده است، والبته استعداد اقتصادی تویسرکانی‌ها بالاست که مجموعه گسترده گلرنگ و فیلتر سرکان نمونه‌ای از آنهاست.

وی با بیان اینکه تویسرکان در بحث صنعت نیاز به عنایت بیشتری دارد، گفت: یکی از توفیقات شهید مفتح  تربیت فرزندان خوب است و امروز شاهدیم فرزند ایشان در راستای خدمت به مردم آرام و قرار ندارد.

 موحدی با تأکید بر اینکه اقتصاد مقاومتی از حوزه و دانشگاه شکل می‌گیرد، گفت: یکی از مولفه‌های اقتصاد مقاومتی توکل و توجه به خدای متعال است.

وی عدم اسراف و عدم ربا، تلاش، علم و تدبیر را از دیگر مولفه‌ها عنوان کرد و افزود: اگر همه مولفه‌ها را تلفیق کنیم اقتصاد مقاومتی محقق می‌شود که این مهم نجات‌بخش جامعه است.

امام جمعه تویسرکان خواستار جلوگیری از واردات بی‌رویه برای رونق صنعت کشور شد و افزود: از صنعت داخلی باید بیشتر حمایت شود.

وی خواستار ثبت ملی گردو و سماق شهرستان تویسرکان شد و گفت: به نانوایی‌ها تسهیلات ارزان قیمت برای تجهیز در راستای پدافند غیرعامل داده شود.

وی با اشاره به وجود معادن بسیار در تویسرکان و استفاده وافر از سنگ گرانیت تویسرکان ، گفت: در حال حاضر این معادن عایدی برای تویسرکان تداشته و سبب تخریب منابع ملی ما نیز می شود که انتظار می رود توجه بیشتری به این مهم شود.

انتهای پیام/

R41405/P1377/S6,75/CT11

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۲۵۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورزش صبحگاهی در شهر تویسرکان

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • رسالت معلم تربیت انسان در طراز مقام توحیدی است
  • صنعت چاپ در آینده نیازمند تغییر ریل است
  • معرفی کتاب‌های شهید مطهری به کودکان
  • ۲۰۰ میلیارد ریال از حقوق دولتی معادن برای عمران خواف تخصیص یافت
  • برگزاری یادواره ۴۰۰ شهید کارگر و فرهنگی آران و بیدگل
  • ابلاغ احکام مسئولین کمیته ها و دبیران ستاد یادواره شهدای ارومیه
  • عوامل درگیری دسته جمعی در تویسرکان دستگیر شدند
  • احداث دو سالن ورزشی در شهرک شهید یاغچیان تبریز
  • سلامی : مالیات باید بر عایدی سرمایه باشد و نه بر تورم/ طرحی به نام حمایت از محرومان، به کام یک درصد مرفه جامعه /هشدار نسبت به تشدید بحران در بازار مسکن
  • ورزش صبحگاهی در شهر تویسرکان