Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس پلیس راه استان سمنان از استقرار تیم های ویژه پلیس راه در گردنه های بشم، آهوان، خوش ییلاق و فولادمحله در زمستان سال جاری خبر داد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از مرآت، سرهنگ حسن خسروجردی رئیس پلیس راه استان سمنان در جمع خبرنگاران با اشاره به آغاز طرح زمستانه پلیس راه از 20 آذر در استان سمنان گفت: تیم های طرح زمستانی پلیس راه استان به مدت 3 ماه در 4 گردنه کوهستان و برفگیر استان شامل گردنه بشم در محور سمنان – فیروزکوه، گردنه فوادمحله در محور شهمیرزاد - کیاسر، گردنه آهوان در محور سمنان – دامغان و همچنین گردنه خوش ییلاق در محور شاهرود- آزادشهر مستقر خواهند بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس پلیس راه استان افزود: تسهیل تردد وسایل نقلیه، کاهش تصادفات و تلفات انسانی و نیز همکاری با اکیپ های برف روبی اداره کل راه و ترابری استان در مواقع یخبندان از مهمترین اهداف طرح زمستانه پلیس راه استان است.

خسروجردی از هماهنگی کامل با کلیه دستگاه های امدادی و ترابری استان در طول این طرح خبر داد و گفت: در این ایام از ظرفیت بخش های مختلف فرماندهی انتظامی استان و نیز سایر دستگاه های امدادی برای ایمن سازی محورهای استان سمنان استفاده خواهد شد.

وی با هشدار به رانندگان برای رعایت موارد ایمنی به ویژه در فصل زمستان تصریح کرد: رانندگان وسایل نقلیه هنگام تردد در محورهای استان حتما باید خودروی خود را به تجهیزات زمستانه شامل زنجیرچرخ، برف پاک کن و ...مجهز کنند تا در طول سفر به مشکل برخورد نکنند.

رئیس پلیس راه استان خاطرنشان کرد: به مسافرانی که قصد تردد در محورهای کوهستانی استان در فصل زمستان را دارند توصیه می کنیم پیش از آغاز سفر از طریق سایت راهور 120 و یا سامانه گویای 141 راهداری از وضعیت جاده های استان اطلاع پیدا کنند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۳۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارایه تسهیلات ارزان به شرکت‌های دانش بنیان صادرات محور

به گزارش خبرگزاری علم و فناوری آنا، سید امیر برهانی نایینی امروز در نشست خبری، با بیان اینکه اولین برنامه وزارت صمت متحول سازی مقاصد صادراتی است، اظهار کرد:در سال جاری بسته ویژه دانش بنیان‌ها برای توسعه صادرات و تجارت با کشور‌های مختلف ارایه شده است که در همین راستا شرکت‌های دانش بنیان صادرات محور می‌توانند از تضمین این صندوق برای گرفتن تسهیلات بانکی و خدمات استفاده کنند.

برهانی با بیان اینکه کل پوشش بیمه نامه و ضمانت صندوق از ابتدای شروع به کار تا امروز ۲۲ میلیارد یورو بوده است، گفت: سرمایه ثبتی صندوق در این دوره ۲۰۰ میلیون یورو افزایش یافت و در حال حاضر به ۲۴۷ میلیون یورو رسیده است.

برهانی با بیان اینکه بسته ویژه دانش بنیان تدوین و به شرکت‌های دانش بنیان ارایه شده، تصریح کرد: بر اساس این بسته حداقل وثایق برای تضمین دریافت وام برای شرکت‌های دانش‌بنیان در نظر گرفته شده تا با ضمانت صندوق، تسهیلات ارزان قیمت از بانک بگیرند.

اهمیت توسعه صنعت دانش بنیان صادرات محور

مدیرعامل صندوق ضمانت صادرات با اشاره به اهمیت بازاریابی برای دانش بنیان‌ها، گفت: امکان سنجی و اعطای ظرفیت‌های تجارت خارجی به شرکت‌های دانش بنیان به منظور بازاریابی در این بسته دیده شده است.

همچنین به گفته این مقام مسئول بسته ویژه‌ای هم ویژه نمایشگاه دیده شده که در صورت حضور شرکت‌های دانش بنیان در این نمایشگاه و اعلام اینکه قرار است صادرات انجام دهند، اعتبارسنجی خارجی، بدون دریافت هزینه انجام می‌دهیم. فردا و پس فردا نیز با اتاق‌های بازرگانی و تجار مالزی و کامرون تفاهم نامه تجاری امضا خواهد شد.

وی با اشاره به اهمیت توسعه صنعت دانش بنیان صادرات محور، گفت: در همین راستا امروز تفاهم نامه‌ای با صندوق صنایع پیشرفته امضا می‌شود.

فرصت های بازار آفریقا

یکی از علل برگزاری همزمان اجلاس ایران و آفریقا با ایران اکسپو این بود که تجار آفریقایی از ظرفیت‌های ایران باخبر شوند؛ چراکه صادرات به مقصد آفریقا مورد تاکید است و مقرر شده در این قاره سرمایه گذاری ویژه کنیم. در همین راستا صندوق ضمانت صادرات نیز صادرات به آفریقا را پوشش بیمه و ضمانتی می‌کند؛ بنابراین اولین هدف صادراتی، گشایش قاره آفریقاست.

مدیر عامل صندوق ضمانت صادرات ایران با بیان اینکه این صندوق، صادرات به آفریقا را پوشش بیمه و ضمانتی می‌کند و اولین هدف صادراتی، گشایش قاره آفریقاست، گفت: حداقل وثایق برای تضمین دریافت وام برای شرکت‌های دانش‌بنیان در نظر گرفته شده تا با ضمانت صندوق، تسهیلات ارزان قیمت از بانک بگیرند.

وی تاکید کرد: ششمین نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی عمرمان با دومین اجلاس ایران و آفریقا در جهت شناسایی و معرفی توانمندی‌های صنعتی و اقتصادی ایران به کشور‌های آفریقایی است.

 

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • پیگیری استقرار اداره ثبت اسناد و املاک در بشاگرد
  • اعتراف سارق به ۲۷ فقره سرقت سیم و کابل در شاهرود
  • استقرار هزاران نیروی پلیس در برلین
  • تصادف کامیون و تیبا در محور گرمسار به سرخه ۶ مصدوم داشت
  • کشف ۱۸ هزار لیتر سوخت قاچاق در سمنان
  • تقدیر از معلمان شاهرودی/ برنامه هفته معلم مدرسه محور است
  • برنامه‌های شاد ویژه «دهه کرامت» در استان سمنان برگزار شود
  • پیگیری مصوبات دور دوم سفر رئیس جمهور اولویت دارد
  • مهلت ۲ روزه برای اصلاح و تکمیل اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده زمستان ۱۴۰۲
  • ارایه تسهیلات ارزان به شرکت‌های دانش بنیان صادرات محور