Web Analytics Made Easy - Statcounter

تیم فوتسال گیتی‌پسند بعد از کاهش اختلاف امتیازی که در هفته گذشته با تیم مس سونگون تجربه کرد همچنان به دنبال نزدیک شدن به تیم صدرنشین جدول لیگ برتر فوتسال است.

به گزارش ایمنا، در شرایطی که اکثر علاقمندان به فوتسال از افزایش شانس قهرمانی گیتی‌پسند در این فصل لیگ ناامید شده بودند 2 تساوی خوش موقع از جانب تأسیسات و مس سونگون به عنوان رقبای اصلی گیتی پسند باعث شد تا امید به خانه اصفهانی‌ها بازگردد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

تأسیسات در مقابل آذرخش بندرعباس متوقف شد و مس سونگون هم یک مساوی به ارژن فارس داد تا پایان هفته بیست و یکم مس با ۵۲ امتیاز همچنان در صدر باشد و گیتی پسند با ۵۷ امتیاز این تیم را تعقیب کند. از طرف دیگر با احتساب بازی‌های این هفته فقط پنج مسابقه تا پایان فصل زمان باقی است و گیتی پسند باید امیدوار باشد تا قبل از بازی هفته ماقبل پایانی خودش در مقابل مس سونگون این تیم باز هم امتیاز از دست بدهد تا نماینده فوتسال اصفهان با شکست حریف، از تیم حریف سبقت بگیرد اما اگر گیتی پسندی‌ها در این سه بازی بعدی خودشان که به ترتیب در مقابل آتلیه طهران قم، پارسیان شهر قدس و فرش آرا برگزار می‌شود امتیازی از دست بدهد تقریباً به صورت قطعی باید گفت که گیتی‌پسند شانسی برای قهرمانی در لیگ نخواهد داشت.

اما حریف این هفته گیتی‌پسند یعنی آتلیه طهران قم تیم ضعیفی نیست و قرار گرفتنش در جایگاه پنجم جدول نشان می‌دهد که شاگردان حسین شمس کاری بسیار سخت در برابر حریف خودشان دارند. البته گیتی‌پسند در بازی رفت با نتیجه پرگل ۶ بر یک حریف خودش را شکست داد ولی با این حال شرایط در آن بازی متفاوت بود و مطمئناً آتلیه با شرایط دیگری در مقابل گیتی‌پسند قرار خواهد گرفت.

برنامه کامل بازی‌های هفته بیست و دوم لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:

جمعه ۲۴ آذرماه، ساعت ۱۶

مس سونگون - حفاری اهواز

آتلیه طهران قم - گیتی‌پسند اصفهان

فرش آرا مشهد - هیأت فوتبال قم

پارسیان شهر قدس - مقاومت البرز

آذرخش بندرعباس - ارژن شیراز

شهرداری ساوه - تأسیسات دریایی

مقاومت قرچک - شهروند ساری

منبع: ایمنا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۳۱۳۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قرقیزستان حریف افغانستان برای کسب سهمیه جام جهانی شد

به گزارش خبرنگار مهر، در مرحله پلی آف انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ فوتسال که بین ۴ تیم بازنده مرحله یک چهارم نهایی جام ملت‌های آسیا برگزار می‌شود امروز جمعه از ساعت ۱۲:۳۰ تیم‌های ملی قرقیزستان و ویتنام به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود افغانستان به پایان رسید.

در دیگر دیدار این مرحله تیم فوتسال افغانستان موفق شده بود عراق را با نتیجه ۵ بر ۳ شکست دهد.

به این ترتیب تیم‌های ملی فوتسال قرقیزستان و افغانستان برای تعیین آخرین سهمیه قاره آسیا در جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان رو در روی هم قرار خواهند گرفت.

کد خبر 6089064

دیگر خبرها

  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال
  • خشم گیتی پسند از لغو جام باشگاه‌های آسیا؛ کنار می‌کشیم و وارد رشته‌های دیگر می‌شویم
  • انصراف گیتی‌پسند از لیگ فوتسال با لغو جام باشگاه‌های آسیا
  • تمدید قرار داد امیرحسین داودی با تبم گیتی پسند
  • جام ملت‌های فوتسال آسیا| صعود ایران به فینال با پیروزی مقابل ازبکستان در ضیافت پنالتی‌ها
  • قرقیزستان حریف افغانستان برای کسب سهمیه جام جهانی شد
  • دو جام برای ملی پوشان و درخشش یک گلزن در ژاپن/شانس به طارمی برگشت
  • شجاعی: به لیگ یکی بودن حریف توجه نمی‌کنیم
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • لیورپول با این وضع جایی در کورس قهرمانی ندارد