Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام نیوز»
2024-05-01@23:33:56 GMT

بیت‌کوین در مرز ۸۰میلیون تومان قرار گرفت

تاریخ انتشار: ۲۳ آذر ۱۳۹۶ | کد خبر: ۱۶۰۵۳۶۴۹

بیت‌کوین در مرز ۸۰میلیون تومان قرار گرفت

به گزارش سرویس اقتصادی جام نیـوز،  بیت کوین بعد ازسقوط قیمت تا 13 هزار دلار آمریکا حالا دوباره روند صعودی پیدا کرده است و قیمت این پول دیجیتال در 16 هزار دلار تثبیت شده است؛ البته این در حالی است که قیمت بیت کوین روز گذشته حتی تا 17 هزار و 184 دلار نیز افزایش پیدا کرد اما از آن پس دوباره قیمت این ارز  تا 16 هزار دلار سقوط کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

 با توجه به آمار قیمت بیت کوین در هفته گذشته، قیمت بیت کوین دچار نوسان‌های متعددی بوده است که باعث شده پیش بینی صعود یا سقوط قیمت این پول مطرح دیجیتال با مشکلات فراوانی روبرو باشد. در همین راستا یک کارشناس ارزهای دیجیتال از ثبات و واقعی شدن قیمت بیت کوین در 16 هزار دلار آمریکا معادل با قیمت 75 تا 80 میلیون تومان در بازار ایران و نوسان‌های کوتاه مدت افزایشی در مرز 17 هزار دلار خبر داد.

 

وی با اشاره به رفتار بیت کوین خاطر نشان کرد: انتظار می‌رود  افزایش قیمت تدریجی قیمت بیت کوین ادامه داشته باشد اما در هفته‌های آتی باید دوباره شاهد افزایش قیمت‌های زیاد برای بیت کوین بود.

ایلنا

110

 

منبع: جام نیوز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۱۶۰۵۳۶۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی

روزانه در سایت "نبض بورس" گزید‌ه‌ای از آخرین اخبار و مطالب جذاب پیرامون بازار سرمایه، مسکن، ارز، انرژی و سرمایه گذاری تهیه و منتشر می‌گردد. گزارش کامل از گزیده‌ خبرهای امروز «نبض بورس» (https://nabzebourse.com) را با کلیک بر تیتر آن بخوانید.

انتقاد شدید رئیس سازمان بورس از یک بند بودجه ای

قیمت دلار امروز چقدر شد؟   طلا ۱۸ عیار گران شد! 

قیمت خودروهای سایپا و ایران خودرو به روز شدند 

چرا با ریزش و رشد قیمت دلار بورس قرمزپوش می شود؟ 

جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی  

سودسازترین نمادها در روز منفی بورس  سه شرکت روانکار با سه نرخ گاز متفاوت، چرا؟ | جای خالی نظارت حس می شود!

 

   

دیگر خبرها

  • قیمت بیت کوین به ۵۷ هزار دلار رسید
  • نفت برنت به ۸۷ دلار و ۸۶ سنت رسید
  • برنت ۸۷ دلار و ۸۶ سنت شد
  • بازار رمزارز‌ها / سقوط بیت‌کوین و اتریوم پیش از رویداد هنگ‌کنگ
  • روند نزولی بیت کوین آغاز شد؟
  • جدیدترین قیمت رمزارزها در جهان: ۱۱ ارديبهشت
  • نزول بیت‌کوین و اتریوم / قیمت روز ارزهای دیجیتال
  • قیمت طلا به ۲۳۳۱ دلار رسید
  • جزئیات مهم از افزایش سرمایه سنگین نماد‌های بورسی
  • بازگشت قریب الوقوع بیت کوین به ۳۰ هزار دلار